Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125973/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81d1de90-f51b-4855-8dac-d67664639e5e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038703/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Żywność –pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art.. spożywcze owoce i mrożonki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125973
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-5/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chleb mieszany pszenno – żytni 0,60 kg krojony 3000 sztChleb wieloziarnisty 0,50 kg 500 szt
Chleb bezglutenowy 40 szt
Bułka pszenna 0,05 kg 5000 szt
Bułka grahamka 0,05 kg 1000 szt
Drożdżówka wielosmakowa ok. 100 g 100 szt
Pączki z marmoladą ok. 60g 100 szt
Bułka tarta 1 kg 20 kg
Chałka 0,30 kg 15 szt
Rogal maślany ok. 60g 60 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 19500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko spożywcze 2% po 1 L 1500 LJogurt owocowy poj. 150 g 120 Szt
Jogurt z owsianką/musli poj. 180g 50 Szt
Jogurt pitny bez dodatku cukru poj 250 ml 80 Szt
Jogurt naturalny 150 g 250 Szt
Jogurt naturalny typu greckiego poj 400 g 30 Szt
Serek wiejski poj, 150 g 80 Szt
Kefir 30 L
Śmietana 18% poj. 0,4 L 300 L
Ser topiony bloczek różne rodzaje 100 g 36 Kg
Ser żółty blok 3kg różne rodzaje 40 Kg
Twaróg krajanka półtłusty 500 g 80 Kg
Twaróg sernikowy (typu Hanusi) 6,5% tłuszczu 1 kg 40 Kg
Margaryna mleczna 250 g 25 Kg
Masło extra 82% tłuszczu 200 g 200 Kg
Mleko smakowe w kartoniku 200 ml (różne smaki) 120 Szt
Serek homogenizowany różne samki 150 g 50 Szt
Jogurt naturalny bez laktozy 150g 10 Szt
Mleko bez laktozy 2% poj.1l 6 L
Ser żółty bez laktozy np. gouda plasty 150g 5 Op
Serek homogenizowany baz laktozy np. waniliowy 150g 10 Szt
Śmietana 30% 400 ml 5 Szt
Deser mleczny z ryżem różne smaki 150g 30 Szt
Kaszka manna z wiśniami/jagodami/truskawkami 150g 30 Szt
Skyr jogurt typu islandzkiego różne smaki 140g 30 Szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 22600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Schab świeży b/k 150 KgKarczek wieprzowy b/k 90 Kg
Łopatka wieprzowa b/k 300 Kg
Kaszanka 25 Kg
Szynka wieprzowa gotowana 20 Kg
Kiełbasa żywiecka podsuszana 20 Kg
Kiełbasa gatunkowa (typu podwawelska) 30 Kg
Kiełbasa gatunkowa (typu szynkowa) 20 Kg
Kiełbasa gatunkowa (typu zwyczajna) 36 Kg
Boczek wędzony b/k 36 Kg
Mortadela bez dodatków 10 Kg
Smalec kostka 200 g 30 Kg
Słonina świeża bez skóry 5 Kg
Szynka konserwowa blok 20 Kg
Polędwica sopocka 20 Kg
Szynka śniadaniowa kanapkowa 20 Kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 15500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Porcja rosołowa 350 KgUdko z kurczaka 250 Kg
Filet z piersi kurczaka 250 Kg
Pasztet pieczony drobiowy 30 Kg
Parówki drobiowe pakowane (typu hot-dogi) 10 Kg
Szynka drobiowa (typu filet złocisty) 25 Kg
Polędwica drobiowa 25 Kg
Kiełbasa drobiowa krakowska podsuszana 20 Kg
Salceson (indyk w galarecie) 15 Kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mąka pszenna typ 500 pak po 1 kg 200 KgKonserwa rybna (filet z makreli w sosie pomidorowym) 300g 200 Szt
Kasza manna (grysik) pak. po 1 kg 60 Kg
Kasza pęczak pak po 1 kg 60 Kg
Kasza jęczmienna pak po 1 kg 60 Kg
Ryż paraboliczny 100 Kg
Ryż długoziarnisty pak. po 1 kg 100 Kg
Makaron pszenny różne kształty (świderek, kolanko ozdobne, gwiazdki, nitka, łazanki itp.) pak po 250 – 500 g 800 Szt
Makaron bezglutenowy ( świder, penne) 500g 10 Szt
Cukier drobnoziarnisty pak po 1 kg 300 Kg
Cukier puder pak po 400g 10 Kg
Ogórki konserwowe 900g 150 Szt
Dżem słoik 1 kg 10 Szt
Dżem porcjowany (mix smaków) 25g 2500 Szt
Miód porcjowany 15g 2500 Szt
Soczek owocowy w kartoniku z rurką (typu Tymbark) 200 ml 350 Szt
Kawa zbożowa (typu Inka) 100 g 200 Szt
Koncentrat pomidorowy 800g 30 Szt
Pomidor w puszce (typu Dowtona) 400 g 20 Szt
Pasztet drobiowy 50/100g 1500 Szt
Papryka konserwowa 0,9 kg 25 Szt
Groszek konserwowy 300g 80 Szt
Kukurydza konserwowa 300g 80 Szt
Pieczarki konserwowe 0,9 kg 20 Szt
Chrzan tarty 200 g 30 Szt
Majonez kielecki 5L 10 Szt
Olej uniwersalny 0,9L 100 Szt
Ocet spirytusowy 10% 0,5 L 30 Szt
Sos sojowy 150 ml 6 Szt
Sól kamienna jodowana 1 kg 200 Kg
Ketchup łagodny 0,425 kg 20 Szt
Pieprz prawdziwy mielony 1 kg 4 Kg
Papryka mielona ostra 20g 30 Szt
Papryka mielona słodka 20g 30 Szt
Maggi przyprawa w płynie 1L 100 Szt
Bulion warzywny w proszku 10 kg 40 Kg
Majeranek 20g 60 Szt
Kwasek cytrynowy 20g 30 Szt
Liść laurowy 20 g 60 Szt
Ziele angielskie 20g 30 Szt
Kminek 0,20 g 30 Szt
Zioła prowansalskie 20 g 30 Szt
Oregano 20 g 30 Szt
Tymianek 20 g 30 Szt
Curry 20g 20 Szt
Sos słodko -kwasny (typu Łowicz) 500 g 20 Szt
Sos spaghetti (typu Łowicz) 500g 40 Szt
Pasta warzywan różne smaki (Łowicz/Wawrzyniec/Ilovevege) 180g 30 Szt
Herbata liściasta 100 g (typu Madras) 15 Kg
Ananas w syropie ok 0,5 kg 48 Szt
Płatki kukurydziane 1 kg 100 Szt
Cynamon 20 g 50 Szt
Szczaw konserwowy ok. 300 g 30 Szt
Budyń typu słodka chwila, różne smaki 35 g 300 Szt
Kisiel typu słodka chwila, różne smaki 30 g 300 Szt
Margaryna śniadaniowa 450 g 30 Szt
Fasola Jaś 20 Kg
Fasola drobna 20 Kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 25329,12 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Marchew 400 KgPietruszka 300 Kg
Seler 300 Kg
Cebula 400 Kg
Ziemniaki 1000 Kg
Koperek 300 Szt
Kapusta włoska 90 Szt
Kapusta biała 300 Kg
Kapusta kiszona 300 Kg
Kapusta czerwona 50 Kg
Ogórek kiszony 50 Kg
Ogórek zielony 10 Kg
Buraki 100 Kg
Szczypiorek 30 Szt
Rzodkiewka 20 Szt
Salata różne rodzaje 70 Szt
Pomidory 20 Kg
Gruszki 100 Kg
Mandarynki 100 Kg
Jabłka 350 Kg
Pomarańcze 20 Kg
Kalafior mrożony 30 Kg
Fasolka szparagowa mrożona 40 Kg
Brokuł mrożony 30 Kg
Mieszanka kompotowa 200 Kg
Por 90 Szt
Czosnek 200 Szt
Pieczarki 25 Kg
Pietruszka natka 200 Szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 17500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19998,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24161,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19998,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia U JĘDRUSIA Andrzej Tylka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361068916
7.3.4) Miejscowość: Dzianisz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TYLKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TYLKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19998,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18133,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18133,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18133,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPOŁEM ZAKOPANE Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361717421
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18133,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16036,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16567,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16036,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16036,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12383,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13055,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12383,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12383,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26875,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31697,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26875,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000881
7.3.4) Miejscowość: Ujanowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
jakie przetargi wygrała firma
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26875,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18461,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22834,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18461,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. JAMRÓZ -Walentyna Jamróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371187717
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18461,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- "Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem, w okresie od dnia 03 września 2025 roku do dnia 19 grudnia 2025 roku."
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Zamoyskiego w Zakopanem na cele rekreacyjne
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem
- Sukcesywne dostawy środków czystości i galanterii papierowej
- Wymiana blach na elewacji oraz remont pomieszczeń balkonowych i tarasowych w Pawilonie C Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1641K Łapsze Wyżne - Jurgów od km 7+380,00 do km 8+380,00 oraz od km 8+535,00 do km 9+535,00 w miejscowości Rzepiska, Powiat Tatrzański
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół nr 3 w Przytkowicach od września do grudnia 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach od września do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu - 6 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie - 6 części
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Zespołu Szkól w Zadzimiu Szkoła Podstawowa i Przedszkole, ul. Szkolna 20, 99-232 Zadzim".
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo- Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.