eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onna-Maj±tek › Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie Gminy Jab³onna



Og³oszenie z dnia 2021-09-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie Gminy Jab³onna

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jab³onna

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Jab³onna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019773

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jab³onna-Majatek 22

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onna-Maj±tek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-114

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie Gminy Jab³onna

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3352deed-0ef8-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00170895

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002674/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Poprawa gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie gminy Jab³onna

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Poprawa gospodarki ¶ciekowej na terenie gminy Jab³onna" wspófinansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal e-mail: przetargi@jablonna.lubelskie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.plePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Jab³onna z siedzib± Jab³onna – Maj±tek 22, 23-114 Jab³onna – Maj±tek, tel. 815610570;
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Ryszard Próchnicki, mail: iodug@jablonna.lubelskie.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRO.271.33.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem SWZ jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie gminy Jab³onna w sk³ad których wchodz± trzy zadania:
Zadanie 1 Budowa przydomowej oczyszczalni ¶cieków przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie
Zadanie 2 Budowa przydomowej oczyszczalni ¶cieków przy Szkole Podstawowej w Skrzynicach Pierwszych
Zadanie 3 Budowa 31 szt. przydomowych oczyszczalni ¶cieków na posesjach gospodarstw indywidualnych wskazanych w dokumentacji projektowej.
Opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 1 i zadanie 2
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych polegaj±cych na dostawie, monta¿u i uruchomieniu kompletnych zestawów przydomowych oczyszczalni ¶cieków (PO¦) w technologii obrotowego z³o¿a biologicznego z zintegrowanym osadnikiem wstêpnym i wtórnym w zbiornikach z GRP na terenie gminy Jab³onna sk³adaj±cego siê z dwóch zadañ:
Zadanie 1: Budowa przydomowej oczyszczalni ¶cieków przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie
Zadanie 2: Budowa przydomowej oczyszczalni ¶cieków przy Szkole Podstawowej w Skrzynicach Pierwszych
Przydomowe oczyszczalnie ¶cieków musz± spe³niaæ wymagania dotycz±ce efektywno¶ci oczyszczania okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki Morskiej i ¯eglugi ¦ródl±dowej z dnia 12 lipca 2019 r w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla ¶rodowiska wodnego oraz warunków, jakie nale¿y spe³niæ przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ¶cieków, a tak¿e przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urz±dzeñ wodnych (Dz.U. z 2019 r poz. 1311).
Wszystkie pojedyncze systemy dla oczyszczonych ¶cieków musz± legitymowaæ siê najwy¿szymi dopuszczalnymi warto¶ciami wska¼ników zanieczyszczeñ:
a. piêciodobowe biochemiczne zapotrzebowanie tlenu (BZT5) – 40 (25)mg O2/l.
b. Chemiczne zapotrzebowanie tlenu (ChZTCr) – 150 (125) mg O2/l
c. Zawiesiny ogólne – 50 (35) mg/l
d. Azot ogólny (suma azotu Kjeldahla (NNorg + NNH4)) 30 (15) mg N/l
e. Fosfor ogólny 5 (2) P/l
Oczyszczalnie musz± spe³niaæ wymagania normy EN 12566 oznakowane znakiem CE na podstawie pe³nych raportów z badañ, które zosta³y przeprowadzone w laboratorium notyfikowanym. Wymaga siê, aby urz±dzenia oczyszczalni posiada³y pe³ne raporty z przeprowadzonych badañ w laboratoriach notyfikowanych przez Komisjê Europejsk± zgodnie z wykazem dostêpnym na stronie: http://ec.europa.eu/ wg procedur okre¶lonych w w/w normie. U¿yte w dokumentacji projektowej powo³anie siê na normê PN-EN 12566-3+A2:2013-10, nale¿y zast±piæ norm± EN-12566.
Na ka¿de ¿±danie inspektora nadzoru przed wbudowaniem materia³ów Wykonawca obowi±zany jest okazaæ atest lub certyfikat na znak bezpieczeñstwa i zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub aprobat± techniczn±.

W zakresie zadania 1 nale¿y wykonaæ biologiczn± oczyszczalniê o maksymalnej przepustowo¶ci 10m3/dobê oraz maksymalnej redukcji zanieczyszczeñ - 3 kg BZT5/d. Obiekt zlokalizowany na dzia³kach 834/2, 835, 833 obrêb 0004 Czerniejów oraz na dzia³kach nr ew. 53, 1/7 obrêb 0005 Czerniejów Kolonia

W zakresie zadania 2 nale¿y wykonaæ biologiczn± oczyszczalniê o maksymalnej przepustowo¶ci 5m3/dobê oraz maksymalnej redukcji zanieczyszczeñ - 1,5 kg BZT5/d. Obiekt zlokalizowany na dzia³ce nr. ew. 213 obrêb 0012 Skrzynice Pierwsze.
Zadanie 3
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie 31 szt. przydomowych oczyszczalni ¶cieków. S± to roboty budowlane polegaj±ce na dostawie, monta¿u i uruchomieniu kompletnych przydomowych biologicznych oczyszczalni ¶cieków (PBO¦) na terenie Gminy Jab³onna na posesjach wskazanych w dokumentacji projektowej. Zakres robót obejmuje budowê biologicznej oczyszczalni ¶cieków z przy³±czami kanalizacji sanitarnej z budynku mieszkalnego z odprowadzeniem ¶cieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym wraz z przeszkoleniem pracowników. W przypadkach gdy to przewidziano w dokumentacjach wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompowniê ¶cieków surowych lub oczyszczonych. Dla oczyszczania ¶cieków gospodarczo-bytowych pochodz±cych z gospodarstw domowych planuje siê urz±dzenia pracuj±ce w oparciu o technologiê zanurzonego ruchomego z³o¿a biologicznego polegaj±cego na oczyszczaniu ¶cieków poprzez bakterie tlenowe i mikroorganizmy, przy równoczesnym intensywnym napowietrzaniu ¶cieków. Dopuszcza siê zastosowanie urz±dzeñ i rozwi±zañ równowa¿nych, których wymagane parametry opisane zosta³y w za³±czonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Przydomowe oczyszczalnie ¶cieków musz± spe³niaæ wymagania dotycz±ce efektywno¶ci oczyszczania okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki Morskiej i ¯eglugi ¦ródl±dowej z dnia 12 lipca 2019 r w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla ¶rodowiska wodnego oraz warunków, jakie nale¿y spe³niæ przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ¶cieków, a tak¿e przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urz±dzeñ wodnych (Dz.U. z 2019 r poz. 1311).
Wszystkie pojedyncze systemy dla oczyszczonych ¶cieków musz± legitymowaæ siê najwy¿szymi dopuszczalnymi warto¶ciami wska¼ników zanieczyszczeñ:
piêciodobowe biochemiczne zapotrzebowanie tlenu (BZT5) – 40 (25)mg O2/l.
Chemiczne zapotrzebowanie tlenu (ChZTCr) – 150 (125) mg O2/l
f. Zawiesiny ogólne – 50 (35) mg/l
g. Azot ogólny (suma azotu Kjeldahla (NNorg + NNH4)) 30 (15) mg N/l
h. Fosfor ogólny 5 (2) P/l

Oczyszczalnie musz± spe³niaæ wymagania normy EN 12566 oznakowane znakiem CE na podstawie pe³nych raportów z badañ, które zosta³y przeprowadzone w laboratorium notyfikowanym. Wymaga siê, aby urz±dzenia oczyszczalni posiada³y pe³ne raporty z przeprowadzonych badañ w laboratoriach notyfikowanych przez Komisjê Europejsk± zgodnie z wykazem dostêpnym na stronie: http://ec.europa.eu/ wg procedur okre¶lonych w w/w normie. U¿yte w dokumentacji projektowej powo³anie siê na normê PN-EN 12566-3+A2:2013-10, nale¿y zast±piæ norm± EN-12566.
Na ka¿de ¿±danie inspektora nadzoru przed wbudowaniem materia³ów Wykonawca obowi±zany jest okazaæ atest lub certyfikat na znak bezpieczeñstwa i zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub aprobat± techniczn±.

Zastosowane przydomowe oczyszczalnie powinny charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami technicznymi:
- maksymalny przep³yw projektowanych oczyszczalni TYP I do 0,6m3/d; TYP II do 0,9m3/d, TYP III do 1,2m3/d
- zbiorniki oczyszczalni musz± byæ monolityczne, wykonane z polietylenu wysokiej gêsto¶ci PE lub GRP zapewniaj±c szczelno¶æ i trwa³o¶æ
- pojedynczy system musi sk³adaæ siê z przy³±cza (rozumianego jako po³±czenie z istniej±cym zewnêtrznym odcinkiem kanalizacji z budynku z reaktorem oczyszczalni), reaktor oczyszczalni, odprowadzenie ¶cieków oczyszczonych od reaktora oczyszczalni poprzez punkt rewizyjny za reaktorem oczyszczalni a¿ do uk³adu rozs±czania ¶cieków oczyszczonych
- sterowanie oczyszczalni nale¿y zlokalizowaæ w oddzielnej szczelnej, skrzyni – poza oczyszczalni± w miejscu wykluczaj±cym zalanie wodami
-Zamawiaj±cy wymaga aby zaoferowane urz±dzenia PO¦
• posiada³y odporno¶æ na chwilowe przeci±¿enia hydrauliczne oraz mia³y mo¿liwo¶æ pracy przy nierównomiernych dop³ywach np. okresowy brak dop³ywu ¶cieków – tryb urlopowy/ wakacyjny lub zwiêkszonym dop³ywie w okresach ¶wi±tecznych
• mia³y mo¿liwo¶æ pobrania próbek ¶cieków surowych i ¶cieków oczyszczonych do kontroli jej pracy
• aby czêstotliwo¶æ wywozu odpadów z oczyszczalni ¶cieków objêtych zamówieniem by³a nie wiêksza ni¿ jeden raz na dwana¶cie miesiêcy
Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia osoby, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika BUDOWY posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz osobê przewidzian± do pe³nienia funkcji kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ¶cieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków

45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska
w sumie najwy¿sz± liczbê punktów (maksymalna liczba punktów wynosi 100)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Deklaracja W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych CE wystawion± przez producenta na podstawie dokonanych badañ przez jednostkê notyfikowan± sporz±dzon± zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011r. ustanawiaj±cym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylaj±cego dyrektywê Rady 3 89/106/EWG i obowi±zuj±cymi przepisami krajowymi oraz raport zbiorczy wydany przez jednostkê notyfikowan± przeprowadzaj±c± badania, zawieraj±cy wydany przez jednostkê notyfikowan± przeprowadzaj±c± badania, zawieraj±cy wszystkie szczegó³owe, warto¶ciowe wyniki badañ na zgodno¶æ z norm± PN-EN 12566-3.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Deklaracja W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych CE wystawion± przez producenta na podstawie dokonanych badañ przez jednostkê notyfikowan± sporz±dzon± zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011r. ustanawiaj±cym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylaj±cego dyrektywê Rady 3 89/106/EWG i obowi±zuj±cymi przepisami krajowymi oraz raport zbiorczy wydany przez jednostkê notyfikowan± przeprowadzaj±c± badania, zawieraj±cy wydany przez jednostkê notyfikowan± przeprowadzaj±c± badania, zawieraj±cy wszystkie szczegó³owe, warto¶ciowe wyniki badañ na zgodno¶æ z norm± PN-EN 12566-3.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ
(przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (je¿eli dotyczy).
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
5) wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¶li dotyczy) – Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami. Wykaz przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) Do oferty nale¿y do³±czyæ przedmiotowe ¶rodki dowodowe w postaci: Deklaracji W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych CE wystawion± przez producenta na podstawie dokonanych badañ przez jednostkê notyfikowan± sporz±dzon± zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011r. ustanawiaj±cym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylaj±cego dyrektywê Rady 3 89/106/EWG i obowi±zuj±cymi przepisami krajowymi oraz raport zbiorczy wydany przez jednostkê notyfikowan± przeprowadzaj±c± badania, zawieraj±cy wydany przez jednostkê notyfikowan± przeprowadzaj±c± badania, zawieraj±cy wszystkie szczegó³owe, warto¶ciowe wyniki badañ na zgodno¶æ z norm± PN-EN 12566-3.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a/ ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowanie
10.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
10.5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
10.6. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-22 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.