eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiProfilowanie i wałowanie dróg leśnych - III przetarg



Ogłoszenie z dnia 2021-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Profilowanie i wałowanie dróg leśnych – III przetarg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kozienice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670080750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 62

1.5.2.) Miejscowość: Pionki

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 612 39 08

1.5.8.) Numer faksu: 48 612 39 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kozienice@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.radom.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kozienice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Profilowanie i wałowanie dróg leśnych – III przetarg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ca32356-f38c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00065212/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Profilowanie i wałowanie dróg leśnych gruntowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134607/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.2.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230769,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja dróg leśnych gruntowych polegającą na profilowaniu
dróg równiarką drogową i wałowaniu walcem na terenie Nadleśnictwa Kozienice.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące drogi:
1.Droga nr L3/20/02 dł. 1,4 km w leśnictwie Adamów
2. Droga nr L3/21/02 dł. 3,4 km w leśnictwie Adamów
3. Droga nr L3/19/02 dł. 1,2 km w leśnictwie Adamów
4. Odcinek drogi nr L3/10/02 dł. 0,1 km w leśnictwie Cztery Kopce
5. Odcinek drogi nr L3/6/02 dł. 0,9 km w leśnictwie Maciejowice
6. Droga nr L3/4/02 dł. 1,2 km w leśnictwie Maciejowice
7. Droga nr L3/22/02 dł. 1,7 km w leśnictwie Maciejowice
8. Odcinek drogi nr L3/6/04 dł. 1,6 km w leśnictwie Augustów
9. Odcinek drogi nr L3/19/04 dł. 1,7 km w leśnictwie Kociołki
10. Odcinek drogi L3/21/04 dł. 0,2 km w leśnictwie Stanisławice
11. Droga nr L3/13/04 dł. 2,8 km w leśnictwie Stanisławice
12. Droga L3/7/04 dł. 3,4 km w leśnictwie Januszno
13. Droga L3/12/04 dł. 2,2 km w leśnictwie Januszno
14. Droga L3/23/04 dł. 1,9 km w leśnictwie Januszno
15. Odcinek drogi nr L3/4/03 dł. 0,2 km w leśnictwie Przejazd
16. Droga nr inw. 220/1609 dł. 4,2 km w leśnictwie Karpówka
17. Odcinek drogi nr inw. L3/11/03 o dł. 0,3 km w leśnictwie Karpówka
18. Droga nr L3/6/03 dł. 2,4 km w leśnictwie Podgóry
19. Droga nr 220/1608 dł. 1,5 km w leśnictwie Jaśce
20. Odcinek drogi nr inw. L3/24/03 dł. 1,0 km w leśnictwie Jaśce
Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy przedstawia dokumentacja
techniczna , którą stanowią Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i
przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183496,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255174,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183496,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Emirex sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742064216

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 18/22 lok.13

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183496,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.