Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00101534/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące remonty i konserwacja dróg gminnych położonych na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17717d0f-cef9-461c-8dd6-4b78d8258be61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące remonty i konserwacja dróg gminnych położonych na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17717d0f-cef9-461c-8dd6-4b78d8258be6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101534
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: „Bieżące remonty i konserwacja dróg gminnych położonych na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu ofertowym pomocniczym – Załącznik nr 1A do SWZ i realizowany będzie o ilości i ceny jednostkowe w nim zawarte.
2. Podane w Formularzu ofertowym pomocniczym, ilości robót remontowych i konserwacyjnych są wielkościami szacunkowymi, oszacowanymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania w obecnym roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rodzaju robót podanych w Formularzu ofertowym pomocniczym na rzecz innego rodzaju robót stanowiących przedmiot zamówienia jak również zmiany ilości poszczególnych rodzajów robót. Zamawiający zastrzega, iż umowa z Wykonawcą będzie realizowana zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem do wysokości zabezpieczonych w umowie środków, a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację robót w wielkościach podanych w Formularzu ofertowym pomocniczym.
3. Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Poszczególne roboty zlecane będą do realizacji przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy.
2) Zlecone roboty wykonane zostaną przez Wykonawcę w terminie do 10 dni roboczych od otrzymania Zlecenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania wykonania robót w trybie awaryjnym w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa użytkowników dróg. Zlecone w trybie awaryjnym roboty wykonane zostaną przez Wykonawcę w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Zlecenia.
3) Rozliczanie robót następować będzie w cyklu miesięcznym, na podstawie protokołów odbioru wykonanych robót, potwierdzonych przez Zamawiającego.
4) Wykonawca odpowiada za prowadzenie robót bez zamykania ruchu i za odpowiednie oznakowanie na czas wykonywania robót. Opracowanie odpowiednich projektów czasowej organizacji ruchu i ich zatwierdzenie leży po stronie Wykonawcy. Za wszelkie roszczenia użytkowników dróg, powstałe w trakcie prowadzenia robót, będzie odpowiadał Wykonawca.
5) Zobowiązuje się Wykonawcę do natychmiastowego sprzątania miejsc, w których były prowadzone roboty budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249524,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 686878,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249524,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD Mateusz Litwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181024684
7.3.3) Ulica: Czerniawy 16
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249524,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Usługa cateringu dla wychowanków internatu Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w okresie od 1 września 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: "Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary - Banachy na odcinku Gózd - Huta Krzeszowska
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na doradztwo zawodowe w Liceum Ogólnokształcącym w Jeżowem w ramach projektu "Nowatorskie kształcenie ogólne w szkołach prowadzonych przez Powiat Niżański"
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Niżańskim
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa trzech rowów melioracyjnych na terenie Gminy Strzelin
- Budowa miniboisk dla dzieci przy ul. Pomarańczowej na os. Polkowice Dolne
- Rewitalizacja terenów zielonych w miejscowości Dziemiany i Raduń
- Budowa Biblioteki, Izby Pamięci i świetlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
- Modernizacja boiska piłkarskiego w Zespole Szkół nr 129 przy ul. Koncertowej 4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.