eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakliczyn › Modernizacja dróg na terenie Gminy Zakliczyn oraz budowa mostu w miejscowości Bieśnik

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie Gminy Zakliczyn oraz budowa mostu w miejscowości Bieśnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKLICZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 32

1.5.2.) Miejscowość: Zakliczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-840

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146326460

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zakliczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zakliczyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg na terenie Gminy Zakliczyn oraz budowa mostu w miejscowości Bieśnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f57ca400-a099-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053032/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dróg na terenie Gminy Zakliczyn oraz budowa mostu w m. Bieśnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00069216

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UM-III.271.ZP.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3073584,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją dróg na terenie Gminy Zakliczyn oraz budowa mostu w miejscowości Bieśnik

CZĘŚĆ I:
1. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 204 w m. Kończyska.
2. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 256 w m. Olszowa.
3. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 112 w m. Słona.
4. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 52 w m. Zawada Lanckorońska.
5. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 27 w m. Borowa.
6. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 228 w m. Jamna.
7. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 92 w m. ul. Kopernika, Zakliczyn.
8. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 8/2 w m. Roztoka.
9. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 86 w m. Stróże.
10. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 167 w m. Wróblowice.
11. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 67, 69 w m. Melsztyn.
12. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 362 w m. Gwoździec.
13. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 461/1 w m. Filipowice.
14. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 226 w m. Lusławice.
15. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 106 w m. Bieśnik.
16. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 275 w m. Faściszowa.
17. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 1357 w m. Ruda Kameralna.
18. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 115, 52/9 w m. Charzewice.
19. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 118 w m. Faliszewice.
20. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 166 w m. Dzierżaniny.
21. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 155 w m. Filipowice.
22. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 293/13 w m. Paleśnica.
23. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 23 w m. Wola Stróska.
24. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 315/10 w m. Wesołów.
25. Modernizacja polegająca na remoncie drogi na działce nr 188 w m. Zdonia.
Zakres prac obejmuje:
Remont nawierzchni drogi w poszczególnych miejscowościach na terenie Gminy Zakliczyn.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1949193,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją dróg na terenie Gminy Zakliczyn oraz budowa mostu w miejscowości Bieśnik
CZĘŚĆ II:
Rozbudowa istniejącej drogi na cele drogi gminnej publicznej klasy D w hm 0+00,00- hm 0+53,55 wraz z budową mostu i umocnieniem na potoku Paleśnianka.
Zakres prac obejmuje:
a) roboty przygotowawcze tj. wycinka drzew i krzewów
b) roboty rozbiórkowe istniejących elementów zagospodarowania terenu tj.:
– istniejącego brodu z płyt betonowych w korycie potoku,
- istniejącego przepustu wzdłuż DW975
c) rozbudowa istniejącej drogi gminnej na cel drogi gminnej klasy D
d) budowa mostu,
e) budowa prawostronnego rowu drogi gminnej wraz z jego umocnieniem
f) przebudowa odcinka lewostronnego rowu przydrożnego DW 975 wraz z jego umocnieniem
g) przebudowa potoku Paleśnianka wraz z umocnieniem
h) odprowadzanie wód opadowych i rostopowych
i) budowa placu do zawracania
j) przebudowa zjazdu indywidualnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 1124390,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2397508,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3987472,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2397508,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD Dróg Usługi Budowy i Modernizacji Dróg Łagosz spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691587815

7.3.3) Ulica: Przyborów 398

7.3.4) Miejscowość: Borzęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 32-825

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2397508,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1383000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2607600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1383000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Drogowo- Budowlane Krystyna Jurczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341170511

7.3.3) Ulica: Dożynkowa 20

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1383000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.