Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00129184/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji hali G35 oraz wymianie nawierzchni na placu manewrowym przed budynkiem G35 wraz z odwodnieniem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 473 14 00
1.5.8.) Numer faksu: (81) 473 14 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ins.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ins.lukasiewicz.gov.gov.pl, www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i rozwój
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji hali G35 oraz wymianie nawierzchni na placu manewrowym przed budynkiem G35 wraz z odwodnieniem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0169d94c-ef78-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129184/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INS/TW-15/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych obejmujących termomodernizację elewacji zachodniej i południowej budynku G-35 oraz udostępnienie rusztowania zamontowanego przez wykonawcę na elewacjach na okres 10 dni w celu wykonania montażu pasów ślusarki okiennej przez Inwestora. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie Zakładów Azotowych „Puławy” przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24 – 110 Puławy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 1 do SWZ – Projekt Budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar Robót. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi: - 24 miesiące, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 216597,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana nawierzchni na placu manewrowym przed budynkiem G-35, w zakresie rozbiórki istniejącej nawierzchni i wykonania nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz nową podbudową betonową oraz poprawę odwodnienia placu manewrowego. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie Zakładów Azotowych „Puławy” przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24 – 110 Puławy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar Robót Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi: 24 miesiące, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 102406,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216348,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229598,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216348,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TOKBUD" Tomasz Karaś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-250-95-76
7.3.3) Ulica: ul. Piłsudsiego 42
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266108,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 13 sierpnia 2021r. godz. 11.00 zgodnie z ogłoszeniem o zamówienie nr 2021/BZP 00129184/01 opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.07.2021r. oraz pkt. 13.3. SWZ wpłynęła 1 oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Remontowo – Budowlane TERMOCHEM Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach, wartość oferty: 156.232,20 PLN/ netto.
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 102.406,90 PLN/netto.
Wobec tego, że cena jedynej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie w części nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO PROGRAMÓW LEKOWYCH Z PODZIAŁEM NA 5 ZADAŃ DLA ODDZIAŁU REUMATOLOGII SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Przegląd i naprawa specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- Jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych
- Świadczenie usługi ochrony w Zakładzie Herbologii i Technik Uprawy Roli IUNG-PIB we Wrocławiu
- Zagospodarowanie Skweru Niepodległości w Puławach.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.