Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00148004/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tworzywa i elementów osłony plastikowej pojemników P-15KN, P-25KN i P-32KN na matrycach dostarczanych przez Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.polatom.pl; www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
działalność naukowa i prace badawczo-rozwojowe
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność naukowa i prace badawczo-rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tworzywa i elementów osłony plastikowej pojemników P-15KN, P-25KN i P-32KN na matrycach dostarczanych przez Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2997f8cc-cd17-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148004/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/P/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:
dostawy do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM elementów osłony plastikowej pojemników P-15KN, P-25KN i P-32KN, wytworzonych na matrycach dostarczonych przez Zamawiającego, spełniających wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i inne warunki, szczegółowo określone w Załączniku 5 - Specyfikacja Techniczna.
Dostawy będą odbywały się sukcesywnie w terminie do dnia 28.02.2023 w systemie zleceń jednostkowych, w terminach podyktowanych zapotrzebowaniem Zamawiającego i każdorazowo przez niego wskazywanych.
Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianych opakowań zawarta jest w dokumentach i rysunkach technicznych w Załączniku 5 do SWZ.
1.1 Ilości poszczególnych elementów osłony plastikowej, które są planowane przez Zamawiającego i mają być dostarczone przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie do 28.02.2023 od podpisania umowy, podano w Załączniku nr 5 specyfikacji technicznej Załączniku A.
Masa poszczególnych elementów osłony plastikowej dla pojemników P-15KN, P-25KN i P-32KN pomocna do oszacowania ilości tworzywa niezbędnego do wytworzenia tych elementów jest podana w Załączniku B. W pierwszej kolejności do 8 tygodni kalendarzowych od zatwierdzenia wzorca Wykonawca wykona elementy osłony plastikowej zgodnie z Załącznikiem C.
Wykonawca będzie wytwarzał elementy pojemników na dostarczonych przez Zamawiającego matrycach. Zamawiający dostarczy matryce Wykonawcy do wytwarzania elementów zamawianych pojemników w terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Po okresie realizacji całości przedmiotu zamówienia określonej w umowie oraz Załączniku A Wykonawca zwróci przedmiotowe matryce we wskazanym terminie Zamawiającemu na jego pisemne wezwanie. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać elementy próbne każdego elementu (zgodnego z wykazem Elementów osłony plastikowej pojemnika P-15/25/32KN stanowiącego Załącznik D). Zatwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego elementy osłony plastikowej będą stanowiły wzorzec, na podstawie którego będą wykonywane kolejne partie tego samego elementu. Zdjęcia poglądowe kompletnych pojemników P-15/25/32KN stanowi Załącznik E.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24520000-5 - Polimery propylenu w formach podstawowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie w niniejszym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta, która wsposób znaczy przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizacje zamówienia
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1067541,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa szwów chirurgicznych przez okres 24 miesięcy
- Sprzątanie pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w pomieszczeniach NCBJ w Warszawie na ul. Pasteura 7.
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- Dostawa 10 agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Hemostatyki wchłanialne
więcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





