Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00142571/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek - 09/TUSZE/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Łazarza 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-530
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpr.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kpr_med/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek - 09/TUSZE/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3e1dbfe-03f3-442c-8064-3282df3a097f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00658868/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa materiałów biurowych wraz z tuszami i tonerami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 09/TUSZE/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1.
Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek”.
2.
Kody zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 30125100-2 wkłady barwiące.
3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia,
- załącznik nr 2 do SWZ – Formularz ofertowy,
- załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu złożono oferty w których każda z nich przewyższa kwotę przeznaczoną na zrealizowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239776,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267241,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa membran do stacji odwróconej osmowy do oczyszczania kondensatu z instalacji odzysku ciepła ze spalin w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawa spektrometru ręcznego XRF dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie od stycznia 2026 roku do grudnia 2027 roku na rzecz Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Usługa wydrukowania w nakładzie 700 egzemplarzy albumu "Katedra ormiańska" (wersja ukraińsko - angielska ) wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum kultury w Krakowie.
- Prace remontowo - budowlane w budynku przy al. Jana Pawła II 188 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





