Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OWOCOWA 3
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-158
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 77-91-200
1.5.8.) Numer faksu: 32 77-91-300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSKce@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://katowice.stat.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f990d8a-1a5a-48cb-9d38-2b88048e5f1f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099954/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f990d8a-1a5a-48cb-9d38-2b88048e5f1f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Informacje dot. zakładania kont, zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin dostępny na https://ezamowienia.gov.pl. 2.Przeglądanie i pobieranie
treści dokumentacji nie wymaga posiadania konta ani logowania.3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert,
odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu dodaje się podpisane dokumenty z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewn.) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewn.). 4.Możliwość korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie. 5. Wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości widoczne są w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 7. Minimalne wymagania techniczne dot. sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa
Regulamin Platformy. 8. W przypadku problemów technicznych, awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego (tel. 22 4587799, formularz „Zgłoś problem”). 9. W przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: SekretariatUSKce@stat.gov.pl (nie dotyczy składania ofert). 10. Zamawiający nie przewiduje sposobu
komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej zwanym „RODO” informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Statystycznego w Katowicach ul. Owocowa 3, 40-158 Katowice, tel. 32 77-91-248, e-mail: SekretariatUSKce@stat.gov.pl
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Statystycznego w Katowicach (IOD) możliwy jest telefonicznie pod numerem tel. 32 77-91-240 lub elektronicznie na adres e-mail: IOD_USKCE@stat.gov.pl; Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych określono w pkt. XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KCE-WAD.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 22 szt. licencji oprogramowania biurowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy licencji do Zamawiającego (Pt)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 4 szt. licencji oprogramowania bazodanowego dla serwera fizycznego z procesorem 8-rdzeniowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48610000-7 - Systemy baz danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy licencji do Zamawiającego (Pt)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 15 szt. komputerów przenośnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona gwarancja (Pg)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5 szt. komputerów typu All in One.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona gwarancja (Pg)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 50 szt. monitorów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona gwarancja (Pg)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 10 szt. tabletów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona gwarancja (Pg)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 10 szt. urządzeń wielofunkcyjnych A4 kolor.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
30216110-0 - Skanery komputerowe
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona gwarancja (Pg)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące wymagania w zakresie warunków udziału w postępowaniu:a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
d) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dla Części II zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności tj.:
- wykaże dostawy* wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
*przez dostawy Zamawiający rozumie:
- wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu licencji oprogramowania, na podstawie jednej umowy, o wartości minimum 40 000,00 zł brutto dla Części II zamówienia.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.
Dla pozostałych części zamówienia Zamawiający nie precyzuje w zakresie zdolności technicznej i zawodowej żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający odstępuje od wymogu składania dokumentów podmiotowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w
postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe (dot. Części II zamówienia) wymagane od Wykonawcy obejmują:
- Wykaz dostaw* wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
*przez dostawy Zamawiający rozumie:
- wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu licencji oprogramowania, na podstawie jednej umowy, o wartości minimum 40 000,00 zł brutto dla Części II zamówienia.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami Wykaz dostaw, o którym mowa powyżej dotyczy dostaw faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również faktycznie przez niego wykonywanych.
Zamawiający odstępuje od wymogu składania dokumentów podmiotowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć także:
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
- oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy, wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
Ww. dokument składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia dot. Części III zamówienia zobowiązany jest dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe:- wydruk ze strony internetowej: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php datowany nie wcześniej niż 3 dni przed dniem złożenia oferty, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów, potwierdzającego, że wydajność procesora danego typu oferowanego komputera przenośnego osiąga wymagane minimalne wielkości określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (wartość Average CPU Mark) w teście PassMark CPU Mark (PerformanceTest V10).
2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia dot. Części IV zamówienia zobowiązany jest dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe:
- wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php datowany nie wcześniej niż 3 dni przed dniem złożenia oferty, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów, potwierdzającego, że wydajność procesora danego typu oferowanego komputera stacjonarnego osiąga wymagane minimalne wielkości określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (wartość Average CPU Mark) w teście PassMark CPU Mark (PerformanceTest V10).
3. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Wykaz rozwiązań równoważnych, o których mowa w pkt. IV ppkt. 7 SWZ.
4. Przedmiotowe środki dowodowe złożyć należy w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
5. Wykonawca winien złożyć przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 2. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu:- wydruk ze strony internetowej: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php datowany nie wcześniej niż 3 dni przed dniem złożenia oferty, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów, potwierdzającego, że wydajność procesora danego typu oferowanego komputera przenośnego (dot. Części III zamówienia) osiąga wymagane minimalne wielkości określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (wartość Average CPU Mark) w teście PassMark CPU Mark (PerformanceTest V10);
- wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php datowany nie wcześniej niż 3 dni przed dniem złożenia oferty, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów, potwierdzającego, że wydajność procesora danego typu oferowanego komputera stacjonarnego (dot. Części IV zamówienia) osiąga wymagane minimalne wielkości określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (wartość Average CPU Mark) w teście PassMark CPU Mark (PerformanceTest V10);
- wykaz rozwiązań równoważnych (o ile dotyczy) – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta winna zawierać: 1) Formularz Ofertowy – wspólny dla wszystkich Części zamówienia (Zał. nr 6 do SWZ; 2) Formularz Cenowy, odrębny dla każdej Części zamówienia; 3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania. 4) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli w imieniu Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 3); 5) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Potwierdza ono brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt VIII 1. SWZ przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby; 6) podmiotowe środki dowodowe: 6.1 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (Zał. nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby; 6.2 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy, wykonają poszczególni Wykonawcy, (Zał.nr 5 do SWZ). Dokument składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy prowadzących działalność w formie spółki cywilnej; 7) przedmiotowe środki dowodowe: 7.1 wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php datowany nie wcześniej niż 3 dni przed dniem złożenia oferty, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów, potwierdzającego, że wydajność procesora danego typu oferowanego komputera przenośnego (dot. Cz. III zamówienia) osiąga wymagane minimalne wielkości określone w OPZ (wartość Average CPU Mark) w teście PassMark CPU Mark (PerformanceTest V10); 7.2. wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php datowany nie wcześniej niż 3 dni przed dniem złożenia oferty, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów, potwierdzającego, że wydajność procesora danego typu oferowanego komputera stacjonarnego (dot. Cz. IV zamówienia) osiąga wymagane minimalne wielkości określone w OPZ (wartość Average CPU Mark) w teście PassMark CPU Mark (PerformanceTest V10); 7.3. wykaz rozwiązań równoważnych (o ile dotyczy) – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres zmian w umowie określa § 9 Projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 2a do SWZ dot. CzęściI i Części II zamówienia, Załącznik nr 2b do SWZ dot. Części III i Części IV zamówienia, Załącznik nr 2c do SWZ dot. Części V zamówienia, Załącznik nr 2d do SWZ dot. Części VI zamówienia, Załącznik nr 2e do SWZ dot. Części VII
zamówienia).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-09 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024, poz. 507), wyklucza się także:1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 przywołanej ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 przywołanej ustawy;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 przywołanej ustawy.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.
3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie zapisów pkt. 1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, nie zaprasza go do negocjacji, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS, urządzenia wielofunkcyjnego oraz licencji na potrzeby WORD Katowice
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO PRZY ULICY MICKIEWICZA 9 W KATOWICACH
- Sukcesywna dostawa środków czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa stołów dydaktycznych warsztatowo - elektrotechnicznych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa zestawów cobotów - robotów Mitsubishi lub równoważnych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Produkcja filmów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu - 1
- Dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowani
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego i komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Zakup licencji serwerowych, urządzeń typu access point oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostawa przenośnych komputerów osobistych (laptopy), w ramach projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.