eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › Rozbudowa drogi w miejscowości Słupowiec



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi w miejscowości Słupowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kcynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 23

1.5.2.) Miejscowość: Kcynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/711790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi w miejscowości Słupowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1e15743-a6e0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009101/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa drogi w miejscowości Słupowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.711970.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Realizacja zamówienia obejmuje odcinek o długości ~1 469 mb w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową, na które składają się w szczególności:
a) roboty przygotowawcze, na które składają się w szczególności:
- roboty pomiarowe na odcinku ok. 1 469,00 m,
b) roboty rozbiórkowe, na które składają się w szczególności:
- rozebranie podbudowy grubości 15 cm z kruszywa, wykonywane mechanicznie – ok. 3 637,00 m3,
- transport wewnętrzny kruszywa łamanego na odległość do 0,5 km z załadunkiem mechanicznym – ok. 1 146,00 ton,
c) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę, na które składają się w szczególności:
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi – ok. 678,00 m3,
- ręczne formowanie nasypów z wykonaniem koniecznych przerzutów przy dostarczaniu ziemi samochodami – ok. 678,00 m3,
d) roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, na które składają się w szczególności:
- wykopy liniowe o ścianach pionowych z ręcznym wydobyciem urobku – ok. 14,00 m3,
- układanie rur ochronnych dwudzielnych – ok. 43,00 m,
- zasypywanie wykopów gruntem leżącym obok – ok. 14,00 m3,
e) roboty w zakresie podbudowy, na które składają się w szczególności:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki i walca wibracyjnego – ok. 3 879,00 m2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa niezwiązanego, gr. 20 cm – ok. 3 879,00m2,
- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem niezwiązanym, zgęszczanym mechanicznie – ok. 121,62 m3,
f) roboty w zakresie nawierzchni, na które składają się w szczególności:
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej – ok. 5 724,00 m2,
- skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową – ok. 5 724,00 m2,
- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego – ok. 5 459,00 m2,
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej – ok. 5 459,00 m2,
- skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową – ok. 5 459,00 m2,
- wykonanie warstwy ścieralnej betonu asfaltowego – ok. 5 283,00 m2,
g) roboty w zakresie zjazdów, na które składają się w szczególności:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane ręcznie – ok. 444,00 m2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa niezwiązanego – ok. 444,00 m2,
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej – ok. 444,00 m2,
- skropienie nawierzchni drogowych emulsja – ok. 444,00 m2,
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego – ok. 404,00 m2,
- wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami – ok. 21,00 m,
- brukowanie skarp brukowcem z kamienia narzutowego na zaprawie – ok. 95,80 m2,
h) instalowanie znaków drogowych
- słupki do pionowych znaków drogowych – 7 szt.,
- tablice znaków drogowych – 15 szt.,
i) malowanie nawierzchni – linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – ok. 0,9 m2,
j) wznoszenie barier drogowych – ok. 102,00 m,
k) fundamentowanie pobocza – ok. 2 202,00 m2,
l) kształtowanie terenów zielonych – humusowanie skarp z obsianiem – ok. 518,00 m2.
2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 – 13 SWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów!
3. Wykonawca winien zrealizować zamówienie w oparciu o ww. dokumenty oraz zgodnie z:
- zapisami pkt. 1 powyżej,
- warunkami zawartymi w pozwoleniu ZRID,
- warunkami technicznymi i prawem budowlanym,
- obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi,
- zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną,
a także z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników określonych w powszechnie obowiązujących w tym zakresie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa – w szczególności: konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r., ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, które w szczególności polegają na (jeżeli dotyczy):
- pozbawieniu przejść dla pieszych przeszkód w rodzaju słupków, koszy na śmieci, donic (takie przeszkody na przejściach ograniczają możliwość przejeżdżania osobom na wózkach, a dla osób niewidomych mogą stanowić zagrożenie),
- oznaczeniu kontrastem i fakturą przejść dla pieszych oraz wyjazdów dla samochodów przecinających chodniki,
- obniżeniu wejść na przejścia dla pieszych pozwalających na łatwe wjechanie i zjechanie osobie na wózku,
- wyposażeniu skrzyżowań w sygnalizację dźwiękową sprzężoną ze światłami,
- automatycznym uruchamianiu świateł, bez potrzeby korzystania z przycisku,
- umieszczeniu znaków drogowych i innych elementów wystających na wysokości przynajmniej 230 cm, dzięki czemu osoby z niepełnosprawnością wzroku nie będą w nie uderzać (oraz wygrodzeniu przestrzeni pod schodami / podjazdami prowadzącymi np. na kładkę nad ulicą),
- pozbawieniu chodników przeszkód, na przykład śmietników, słupków, donic, skrzynek itp. oraz zapewnieniu, że przejście po chodniku jest proste i ma szerokość przynajmniej 120 cm,
- zapewnieniu możliwości odróżnienia chodników od dróg rowerowych poprzez zastosowanie innej faktury powierzchni i kontrastu lub fizyczne oddzielenie,
- kształtowaniu wjazdów do bram w formę przejezdnych chodników
oraz – w przypadku jakichkolwiek trudności / problemów w zrealizowaniu ww. wymagań, jakie stwierdzone zostaną na etapie realizacji zamówienia (w szczególności: rozbieżności dokumentacji projektowej z ww. wymaganiami) – Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego w celu wspólnego wypracowania rozwiązania w tym zakresie (w szczególności z udziałem osób wskazanych w §12 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz autora dokumentacji projektowej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1166047,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1817936,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1166047,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABRODROG Paweł Kubicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340888692

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1166047,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.