eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Modernizacja alejek wraz z wymianą ławek i koszy w Parku Miejskim Solidarności w Tychach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja alejek wraz z wymianą ławek i koszy w Parku Miejskim Solidarności w Tychach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA TYCHY

1.2.) Oddział zamawiającego: Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278348986

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: al. Niepodległości 49

1.4.2.) Miejscowość: Tychy

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.4.7.) Numer telefonu: 324382200

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tzuk.tychy.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170078

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00161854/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
98

Po zmianie:
140

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1.Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w ciągu 14 tygodni od dnia podpisania umowy.
2. Cd. "Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia":
o) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
p) zaistniały nieprzewidziane okoliczności, w wyniku których Zamawiający nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań finansowych wobec Wykonawcy wynikających z umowy.
2. Wszelkie przewidziane w ust. 1 powyżej możliwości ograniczenia zakresu zamówienia nie mogą̨ spowodować́ obniżenia całościowego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w ten sposób, że wynagrodzenie to będzie niższe niż 20% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 3 ust. 1.
3. W przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, mających wpływ na zmianę terminu wykonania umowy, Strony ustalają nowe terminy, z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu wykonania równy będzie co najwyżej okresowi przerwy w wykonaniu przedmiotu umowy.
4. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku, jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których, zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana ta nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu obustronnie podpisanego pod rygorem nieważności.
6. Zmiany, o których mowa powyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w ust. 1 będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, zaakceptowanej przez każdą ze stron umowy. Zmiana klasyfikacji budżetowej określonej w § 3 ust. 4 oraz osób wskazanych w § 10 ust. 1 może być dokonana w formie pisemnej przez Zamawiającego, bez zgody Wykonawcy. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, chyba, że konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
4. Na ofertę składa się:
4.1.Formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
4.2.Kosztorys ofertowy (zbiorcze zestawienie kosztów) zawierającym wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz w ramach zamówienia opcjonalnego - wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
4.3.Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp - wzór stanowi załącznik nr 5 lub 6 do SWZ,
4.4.Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
4.5.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
4.6.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna (jeżeli dotyczy),
4.7.Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy).

Po zmianie:
1.Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w ciągu 20 tygodni od dnia podpisania umowy.
2. Cd. "Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia":
o) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
p) zaistniały nieprzewidziane okoliczności, w wyniku których Zamawiający nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań finansowych wobec Wykonawcy wynikających z umowy.
2. Wszelkie przewidziane w ust. 1 powyżej możliwości ograniczenia zakresu zamówienia nie mogą̨ spowodować́ obniżenia całościowego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w ten sposób, że wynagrodzenie to będzie niższe niż 20% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 3 ust. 1.
3. W przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, mających wpływ na zmianę terminu wykonania umowy, Strony ustalają nowe terminy, z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu wykonania równy będzie co najwyżej okresowi przerwy w wykonaniu przedmiotu umowy.
4. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku, jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których, zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana ta nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu obustronnie podpisanego pod rygorem nieważności.
6. Zmiany, o których mowa powyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w ust. 1 będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, zaakceptowanej przez każdą ze stron umowy. Zmiana klasyfikacji budżetowej określonej w § 3 ust. 4 oraz osób wskazanych w § 10 ust. 1 może być dokonana w formie pisemnej przez Zamawiającego, bez zgody Wykonawcy. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, chyba, że konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
4. Na ofertę składa się:
4.1.Formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
4.2.Kosztorys ofertowy (zbiorcze zestawienie kosztów) zawierającym wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz w ramach zamówienia opcjonalnego - wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
4.3.Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp - wzór stanowi załącznik nr 5 lub 6 do SWZ,
4.4.Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
4.5.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
4.6.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna (jeżeli dotyczy),
4.7.Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej jedną (1) robotę budowlaną obejmującą remont / budowę / przebudowę alejek lub chodników o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto
(w ramach jednej lub dwóch umów).
1.1.1. Zamawiający informuje, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym wyżej mowa w pkt. 1., musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
1.1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:
1.2.1. 1 osobą, pełniącą funkcję kierownika, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnień budowlanych określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
1.2.2. Osoba, o której mowa powyżej w pkt 1.2.1. musi posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy.
1.2.3. Wymieniona powyżej w pkt. 1.2.1. osoba ze strony Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje ona całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy.

Po zmianie:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej jedną (1) robotę budowlaną obejmującą remont / budowę / przebudowę / modernizację alejek lub chodników lub ciągów pieszych lub ciągów pieszo-rowerowych lub dróg (w tym dróg dojazdowych) o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (w ramach jednej lub dwóch umów).
1.1.1. Zamawiający informuje, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym wyżej mowa w pkt. 1., musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
1.1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:
1.2.1. 1 osobą, pełniącą funkcję kierownika, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnień budowlanych określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
1.2.2. Osoba, o której mowa powyżej w pkt 1.2.1. musi posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy.
1.2.3. Wymieniona powyżej w pkt. 1.2.1. osoba ze strony Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje ona całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-06-03 12:00

Po zmianie:
2022-06-07 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-06-03 13:00

Po zmianie:
2022-06-07 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-07-02

Po zmianie:
2022-07-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.