Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161854/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00205777/01 - Wynik z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja alejek wraz z wymianą ławek i koszy w Parku Miejskim Solidarności w Tychach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA TYCHY
1.2.) Oddział zamawiającego: Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278348986
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Niepodległości 49
1.4.2.) Miejscowość: Tychy
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.4.7.) Numer telefonu: 324382200
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tzuk.tychy.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami wykonane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170078
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00161854/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
98
Po zmianie:
140
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1.Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w ciągu 14 tygodni od dnia podpisania umowy.
2. Cd. "Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia":
o) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
p) zaistniały nieprzewidziane okoliczności, w wyniku których Zamawiający nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań finansowych wobec Wykonawcy wynikających z umowy.
2. Wszelkie przewidziane w ust. 1 powyżej możliwości ograniczenia zakresu zamówienia nie mogą̨ spowodować́ obniżenia całościowego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w ten sposób, że wynagrodzenie to będzie niższe niż 20% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 3 ust. 1.
3. W przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, mających wpływ na zmianę terminu wykonania umowy, Strony ustalają nowe terminy, z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu wykonania równy będzie co najwyżej okresowi przerwy w wykonaniu przedmiotu umowy.
4. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku, jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których, zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana ta nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu obustronnie podpisanego pod rygorem nieważności.
6. Zmiany, o których mowa powyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w ust. 1 będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, zaakceptowanej przez każdą ze stron umowy. Zmiana klasyfikacji budżetowej określonej w § 3 ust. 4 oraz osób wskazanych w § 10 ust. 1 może być dokonana w formie pisemnej przez Zamawiającego, bez zgody Wykonawcy. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, chyba, że konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
4. Na ofertę składa się:
4.1.Formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
4.2.Kosztorys ofertowy (zbiorcze zestawienie kosztów) zawierającym wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz w ramach zamówienia opcjonalnego - wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
4.3.Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp - wzór stanowi załącznik nr 5 lub 6 do SWZ,
4.4.Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
4.5.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
4.6.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna (jeżeli dotyczy),
4.7.Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy).
Po zmianie:
1.Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w ciągu 20 tygodni od dnia podpisania umowy.
2. Cd. "Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia":
o) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
p) zaistniały nieprzewidziane okoliczności, w wyniku których Zamawiający nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań finansowych wobec Wykonawcy wynikających z umowy.
2. Wszelkie przewidziane w ust. 1 powyżej możliwości ograniczenia zakresu zamówienia nie mogą̨ spowodować́ obniżenia całościowego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w ten sposób, że wynagrodzenie to będzie niższe niż 20% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 3 ust. 1.
3. W przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, mających wpływ na zmianę terminu wykonania umowy, Strony ustalają nowe terminy, z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu wykonania równy będzie co najwyżej okresowi przerwy w wykonaniu przedmiotu umowy.
4. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku, jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których, zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana ta nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu obustronnie podpisanego pod rygorem nieważności.
6. Zmiany, o których mowa powyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w ust. 1 będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, zaakceptowanej przez każdą ze stron umowy. Zmiana klasyfikacji budżetowej określonej w § 3 ust. 4 oraz osób wskazanych w § 10 ust. 1 może być dokonana w formie pisemnej przez Zamawiającego, bez zgody Wykonawcy. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, chyba, że konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
4. Na ofertę składa się:
4.1.Formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
4.2.Kosztorys ofertowy (zbiorcze zestawienie kosztów) zawierającym wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz w ramach zamówienia opcjonalnego - wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
4.3.Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp - wzór stanowi załącznik nr 5 lub 6 do SWZ,
4.4.Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
4.5.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
4.6.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna (jeżeli dotyczy),
4.7.Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej jedną (1) robotę budowlaną obejmującą remont / budowę / przebudowę alejek lub chodników o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto
(w ramach jednej lub dwóch umów).
1.1.1. Zamawiający informuje, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym wyżej mowa w pkt. 1., musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
1.1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:
1.2.1. 1 osobą, pełniącą funkcję kierownika, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnień budowlanych określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
1.2.2. Osoba, o której mowa powyżej w pkt 1.2.1. musi posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy.
1.2.3. Wymieniona powyżej w pkt. 1.2.1. osoba ze strony Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje ona całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy.
Po zmianie:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej jedną (1) robotę budowlaną obejmującą remont / budowę / przebudowę / modernizację alejek lub chodników lub ciągów pieszych lub ciągów pieszo-rowerowych lub dróg (w tym dróg dojazdowych) o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (w ramach jednej lub dwóch umów).
1.1.1. Zamawiający informuje, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym wyżej mowa w pkt. 1., musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
1.1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:
1.2.1. 1 osobą, pełniącą funkcję kierownika, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnień budowlanych określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
1.2.2. Osoba, o której mowa powyżej w pkt 1.2.1. musi posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy.
1.2.3. Wymieniona powyżej w pkt. 1.2.1. osoba ze strony Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje ona całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-03 12:00
Po zmianie:
2022-06-07 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-03 13:00
Po zmianie:
2022-06-07 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-02
Po zmianie:
2022-07-06
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach- II postępowanie
- Remont elewacji szaletu w Rodzinnym Parku bł. Karoliny
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Renowacja powłok ochronnych stalowej konstrukcji hali kompostowni
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Starokościelnej 2/7 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/20 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.