eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączRemont pomieszczenia myjni samochodowej, dachu, bramy, sanitariatów oraz zaplecza socjalno-garażowego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczenia myjni samochodowej, dachu, bramy, sanitariatów oraz zaplecza socjalno-garażowego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SĄDECKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492007357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śniadeckich 15

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 442 09 49

1.5.8.) Numer faksu: 18 534 08 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.spr.pl/portal/index.php?id=13; www.miniportal.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczenia myjni samochodowej, dachu, bramy, sanitariatów oraz zaplecza socjalno-garażowego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-091c1a93-eeff-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016052/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczenia myjni samochodowej, dachu, bramy, sanitariatów oraz zaplecza socjalno-garażowego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128630/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 467479,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczenia myjni samochodowej, sanitariatów oraz zaplecza socjalno-garażowego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 3 części, zwane zamiennie „Zadaniami”:
2.1. Część I: Remont pomieszczenia myjni samochodowej, dachu, bramy;
2.2. Część II: Remont sanitariatów;
2.3. Część III: Wymiana posadzek w budynku zespołów wyjazdowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I określony został w Przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 1 do specyfikacji.
4. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części I Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących prac:
1) Wyburzenie zbędnego komina,
2) Termomodernizacja stropodachu z wymianą pokrycia dachu,
3) Wymiana starej zimnej stalowej stolarki bram garażowych, stolarki drzwiowej oraz okiennej,
4) Remont pomieszczenia myjni samochodowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 349593,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczenia myjni samochodowej, sanitariatów oraz zaplecza socjalno-garażowego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 3 części, zwane zamiennie „Zadaniami”:
2.1. Część I: Remont pomieszczenia myjni samochodowej, dachu, bramy;
2.2. Część II: Remont sanitariatów;
2.3. Część III: Wymiana posadzek w budynku zespołów wyjazdowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II określony został w Przedmiarze robót i rysunkach technicznych, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ
4. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części II Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących prac:
1) Remont sanitariatów i pom. socjalnego - rozbiórki i demontaże;
2) Sanitariat i pom. socjalne - modernizacja i adaptacja na I piętrze;
3) Sanitariaty - modernizacja na parterze.
UWAGA! Roboty rozbiórkowe mogą być wykonywane jedynie w godzinach popołudniowych (po 15:00) oraz w soboty, prace powinny być prowadzone etapami, tak aby jeden z sanitariatów był zawsze do użytku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczenia myjni samochodowej, sanitariatów oraz zaplecza socjalno-garażowego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 3 części, zwane zamiennie „Zadaniami”:
2.1. Część I: Remont pomieszczenia myjni samochodowej, dachu, bramy;
2.2. Część II: Remont sanitariatów;
2.3. Część III: Wymiana posadzek w budynku zespołów wyjazdowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części IIi określony został w Przedmiarze robót i stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ
4. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części III Wykonawca będzie zobowiązany do remontu posadzek w pomieszczeniach socjalnych zespołów ratunkowych. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy zespołów wyjazdowych prace powinny być prowadzone etapami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465268,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465268,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465268,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kruczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: FHU Kruczek Wojciech Kruczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491863284

7.3.3) Ulica: ul. Kołłątaja 18/13

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465268,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112185,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112185,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112185,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kruczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: FHU Kruczek Wojciech Kruczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491863284

7.3.3) Ulica: ul. Kołłątaja 18/13

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112185,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48346,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48346,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48346,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kruczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: FHU Kruczek Wojciech Kruczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491863284

7.3.3) Ulica: ul. Kołłątaja 18/13

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48346,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.