eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8501fed-b727-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029243/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.44 Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117391/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 276450,57 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243931,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług remontowych urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w ramach zadania budżetowego pn.: Remont urządzeń melioracyjnych.
Zakres prac obejmuje:
1) wykoszenie ręczne lub mechaniczne rowów o skarpach do 2 m szerokości obejmuje wszelkie działania związane z kompleksowym wykonaniem zadania w tym:
- wykoszenie traw i porostów ze skarp i dna cieku,
- wygrabienie traw i porostów ze skarp i dna cieku,
- mulczowanie traw i porostów ze skarp i dna cieku oraz ich rozplantowanie wzdłuż krawędzi skarpy,
- uporządkowanie terenu,
Rodzaj koszenia musi być dostosowany do istniejących warunków terenowych, z uwzględnieniem możliwości dojazdu itp.
2) wykoszenie ręczne lub mechaniczne rowów o skarpach powyżej 2 m szerokości obejmuje wszelkie działania związane z kompleksowym wykonaniem zadania w tym:
- wykoszenie traw i porostów ze skarp i dna cieku,
- wygrabienie traw i porostów ze skarp i dna cieku,
- mulczowanie traw i porostów ze skarp i dna cieku oraz ich rozplantowanie wzdłuż krawędzi skarpy,
- uporządkowanie terenu,
Rodzaj koszenia musi być wykonywany z dostosowaniem do istniejących warunków terenowych, z uwzględnieniem możliwości dojazdu itp.
3) wykoszenie ręczne lub mechaniczne rowów o skarpach do 2 m szerokości oraz usuwanie namułów z dna cieku o szer. 0,4 – 0,7 m obejmuje wszelkie działania związane z kompleksowym wykonaniem zadania w tym:
- wykoszenie traw i porostów ze skarp i dna cieku,
- wygrabienie traw i porostów ze skarp i dna cieku,
- mulczowanie traw i porostów ze skarp i dna cieku oraz ich rozplantowanie wzdłuż krawędzi skarpy,
- wydobycie 0,3 m namułu z dna cieku oraz rozplantowanie go bądź ubicie na skarpach (w celu profilowania i wzmocnienia skarp)
- oczyszczenie z namułów przepustów rurowych o średnicy do 0,8 m (zlokalizowanych na trasie rowu) oraz rozplantowanie go bądź ubicie na skarpach (w celu profilowania i wzmocnienia skarp),
- uporządkowanie terenu,
Rodzaj koszenia musi być dostosowany do istniejących warunków terenowych, z uwzględnieniem możliwości dojazdu itp. W
4) wykoszenie ręczne lub mechaniczne rowów o skarpach powyżej 2 m szerokości oraz usuwanie namułów z dna cieku o szer. 0,4 – 0,7 m obejmuje wszelkie działania związane z kompleksowym wykonaniem zadania w tym:
- wykoszenie traw i porostów ze skarp i dna cieku,
- wygrabienie traw i porostów ze skarp i dna cieku,
- mulczowanie traw i porostów ze skarp i dna cieku oraz ich rozplantowanie wzdłuż krawędzi skarpy,
- wydobycie 0,3 m namułu z dna cieku oraz rozplantowanie go bądź ubicie na skarpach (w celu profilowania i wzmocnienia skarp)
- oczyszczenie z namułów przepustów rurowych o średnicy do 0,8 m (zlokalizowanych na trasie rowu) oraz rozplantowanie go bądź ubicie na skarpach (w celu profilowania i wzmocnienia skarp),
- uporządkowanie terenu,
Rodzaj koszenia musi być dostosowany do istniejących warunków terenowych, z uwzględnieniem możliwości dojazdu itp.
5) karczowanie, ścinanie ręczne lub mechaniczne rzadkich krzaków i podszycia na skarpach rowów do 2 m szerokości obejmuje wszelkie działania związane z kompleksowym wykonaniem zadania w tym:
- karczowanie, ścinanie ręczne lub mechaniczne rzadkich krzaków i podszycia,
- zagospodarowanie we własnym zakresie wyciętych krzewów,
- uporządkowanie terenu,
Rodzaj karczowania, ścinania musi być dostosowany do istniejących warunków terenowych, z uwzględnieniem możliwości dojazdu itp.
6) karczowanie, ścinanie ręczne lub mechaniczne rzadkich krzaków i podszycia na skarpach rowów powyżej 2 m szerokości obejmuje wszelkie działania związane z kompleksowym wykonaniem zadania w tym:
- karczowanie, ścinanie ręczne lub mechaniczne rzadkich krzaków i podszycia,
- zagospodarowanie we własnym zakresie wyciętych krzewów,
- uporządkowanie terenu,
Rodzaj karczowania, ścinania musi być dostosowany do istniejących warunków terenowych, z uwzględnieniem możliwości dojazdu itp.
7) mechaniczne czyszczenie kanałów kołowych o średnicy wewnętrznej do 0,8 m wypełnionych osadem do 1/3 wysokości kanału obejmuje wszelkie działania związane z kompleksowym wykonaniem zadania w tym:
- mechaniczne czyszczenie kanałów kołowych wykonać z użyciem specjalistycznego pojazdu WUKO,
- uporządkowanie terenu.
Wykonawca wielkość pojazdu WUKO dostosuje do istniejących warunków terenowych.
8) czyszczenie zbiorników przeciwpożarowych obejmuje wszelkie działania związane
z kompleksowym wykonaniem zadania w tym:
- mechaniczne wydobycie 0,3 m namułu z dna zbiornika wodnego wraz z wywozem na odległość do 3 km,
- czyszczenie z namułu wlotu i wylotu ze zbiornika wodnego,
- profilowanie skarp, uzupełnianie braków w ciągłości i skarp za pomocą wydobytych namułów,
- uporządkowanie terenu.
9) koszenie mechaniczne traw i rzadkich krzewów na powierzchni płaskiej polderu przeciwpowodziowego obejmuje wszelkie działania związane z kompleksowym wykonaniem zadania w tym:
- koszenie mechaniczne traw i rzadkich krzewów
- zagospodarowanie we własnym zakresie wyciętych krzewów,
- uporządkowanie terenu.
Sposób wykonywania koszenia musi być dostosowany do istniejących warunków terenowych z uwzględnieniem możliwości dojazdu itp.

W celu wykonania remontów urządzeń melioracyjnych na terenie gminy Zamawiający przekazuje każdorazowo Wykonawcy zlecenie tj. protokół typowania, w którym zawarte są informację na temat lokalizacji, ilości prac zleconych do wykonania, rodzaju prac oraz terminu ich wykonania. Wykonawca nie może odmówić wykonania prac wskazanych w protokole typowania i jest związany terminem wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający w pkt. XX. SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa szacunkowe ilości robót planowanych do wykonania. Ilość robót wskazanych przez Zamawiającego stanowi ilość szacowaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45112600-1 - Wycinanie i napełnianie

90513400-0 - Usługi usuwania pyłu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198188 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228509 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198188 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Adam Bomba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941301760

7.3.3) Ulica: Rokitki 45

7.3.4) Miejscowość: Chojnów

7.3.5) Kod pocztowy: 59-225

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198188 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.