eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu szydłowieckiego"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu szydłowieckiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SZYDŁOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Marii Konopnickiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 617 70 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@szydlowiecpowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a42af8f-ad1e-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu szydłowieckiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a42af8f-ad1e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051460/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu szydłowieckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096930

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.272.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246734,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie bieżących remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu szydłowieckiego przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej wbudowanej na gorąco, emulsji asfaltowej, masy zalewowej, grysów.
Szacunkowy zakres robót:
1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową wbudowaną na gorąco bez względu na głębokości ubytku - 2 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-obrysowanie ubytku liniami prostymi i wycięcie uszkodzonych miejsc prostopadle do nawierzchni,
-usunięcie wyciętego materiału,
-wywiezienie wyciętego materiału wraz z utylizacją,
-dokładne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-ewentualne uzupełnienie podbudowy tłuczniem, klińcem lub chudym betonem,
-skropienie lepiszczem asfaltowym dna i krawędzi ubytku,
-wypełnienie ubytku masą mnieralno-asfaltową i zagęszczenie,
-oblanie krawędzi ubytku bitumem,
-zasypanie piaskiem oblanych krawędzi ubytku
2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami bez względu na głębokość ubytku – 1 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-dokładne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-skropienie powierzchni emulsją asfaltową,
-rozsypanie grysu frakcji 2-5 mm lub 5-8 mm,
-zagęszczenie warstwy i usunięcie nadmiaru grysu.
3) Wypełnienie szczelin, szwów i pęknięć elastyczną masą zalewową – 200,00 mb obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania wypełnienia,
-oczyszczenie uszkodzonego miejsca sprężonym powietrzem,
-ogrzanie uszkodzonego miejsca palnikiem,
-wypełnienie elastyczną masą zalewową i zasypanie piaskiem,

UWAGA:
Zamawiający informuje, iż przy realizacji przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, że podane powyżej w Rozdz. III pkt. 1 SWZ ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. W przypadku gdy zakres robót będzie większy niż określono powyżej w pkt III 1 SWZ Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnych wartości określonych poniżej, tj.:

1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową otoczoną na gorąco bez względu na głębokości ubytku - 4 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-obrysowanie ubytku liniami prostymi i wycięcie uszkodzonych miejsc prostopadle do nawierzchni,
-usunięcie wyciętego materiału,
-wywiezienie wyciętego materiału wraz z utylizacją,
-dokładne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-ewentualne uzupełnienie podbudowy tłuczniem, klińcem lub chudym betonem,
-skropienie lepiszczem asfaltowym dna i krawędzi ubytku,
-wypełnienie ubytku masą mnieralno-asfaltową i zagęszczenie,
-oblanie krawędzi ubytku bitumem,
-zasypanie piaskiem oblanych krawędzi ubytku
2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami bez względu na głębokość ubytku – 2 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-dokładne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-skropienie powierzchni emulsją asfaltową,
-rozsypanie grysu frakcji 2-5 mm lub 5-8 mm,
-zagęszczenie warstwy i usunięcie nadmiaru grysu.
3) Wypełnienie szczelin, szwów i pęknięć elastyczną masą zalewową – 500,00 mb obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania wypełnienia,
-oczyszczenie uszkodzonego miejsca sprężonym powietrzem,
-ogrzanie uszkodzonego miejsca palnikiem,
-wypełnienie elastyczną masą zalewową i zasypanie piaskiem,

Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.
2) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.
3) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i wzorze umowy
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ogólnej specyfikacji technicznej (OST) stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SWZ
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST), treścią umowy oraz zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu wykonania poszczególnych robót, dotyczącymi lokalizacji, zakresu robót i terminu ich wykonania. O ile w zleceniu nie będzie określone inaczej, Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do realizacji zlecenia nie później niż w ciągu 3 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania Wykonawcy placu budowy, poprzedzonego wykonaniem wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę przedmiaru robót. Termin przystąpienia do realizacji zlecenia stanowi jednocześnie jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować krótszy termin przystąpienia do realizacji zlecenia, za co otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z Rozdz. VIII SWZ.
Dopuszczalność rozwiązań równoważnych:
1) Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ - zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH", stanowiący załącznik nr 7 do SWZ oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/wyroby/urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej.
Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
UWAGA:
1) Brak załączenia „Wykazu materiałów i urządzeń równoważnych” stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, jest równoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/urządzenia o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia.
2) W przypadku ewentualnego zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów, niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2) Nie dopuszcza się zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
2) Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie i jakość robót objętych zamówieniem.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Powody braku podziału na części: zakres zamówienia – remont nawierzchni dróg, ma charakter kompleksowej roboty budowlanej. Wyodrębnienie poszczególnych elementów tego zamówienia i udzielenie ich w ramach oddzielnych części mogłoby spowodować sytuację, w której każdy z elementów byłoby realizowany przez innego wykonawcę. Taki stan rzeczy implikowałby nadmierne trudności techniczne, a także poważne zagrożenie właściwemu wykonaniu zamówienia, wynikającego z potrzeby skoordynowania działań różnych wykonawców, z uwagi na to, że prace będą przebiegały na tych samych odcinkach dróg, a poszczególne elementy będą realizowane równocześnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246734,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257808,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246734,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTERBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008110461

7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Limanowskiego 154

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246734,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.