eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyd³owiec › "Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu szyd³owieckiego"



Og³oszenie z dnia 2023-02-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu szyd³owieckiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SZYD£OWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223215

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Marii Konopnickiej 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 617 70 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@szydlowiecpowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu szyd³owieckiego”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0a42af8f-ad1e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00096930

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00051460/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu szyd³owieckiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a42af8f-ad1e-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0a42af8f-ad1e-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0a42af8f-ad1e-11ed-9236-36fed59ea7dd
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
a) Magdalena Kisiel, tel. 48 617 70 00, email: powiat@szydlowiecpowiat.pl
b) Anna Nowocieñ, tel. 48 617 70 82, email: powiat@szydlowiecpowiat.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net /index.php?idg=5&id=1239&x=2
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-0a42af8f-ad1e-11ed-9236-36fed59ea7dd
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
10. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty (okre¶lone w Rozdz. IX ust. 15 SWZ), inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula Informacyjna na temat uprawnieñ wynikaj±cych z rozporz±dzenia RODO znajduje siê w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Informacyjna na temat uprawnieñ wynikaj±cych z rozporz±dzenia RODO znajduje siê w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.272.20.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie bie¿±cych remontów cz±stkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu szyd³owieckiego przy u¿yciu mieszanki mineralno-asfaltowej wbudowanej na gor±co, emulsji asfaltowej, masy zalewowej, grysów.
Szacunkowy zakres robót:
1) remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznej mas± mineralno-asfaltow± wbudowan± na gor±co bez wzglêdu na g³êboko¶ci ubytku - 2 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-obrysowanie ubytku liniami prostymi i wyciêcie uszkodzonych miejsc prostopadle do nawierzchni,
-usuniêcie wyciêtego materia³u,
-wywiezienie wyciêtego materia³u wraz z utylizacj±,
-dok³adne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-ewentualne uzupe³nienie podbudowy t³uczniem, kliñcem lub chudym betonem,
-skropienie lepiszczem asfaltowym dna i krawêdzi ubytku,
-wype³nienie ubytku mas± mnieralno-asfaltow± i zagêszczenie,
-oblanie krawêdzi ubytku bitumem,
-zasypanie piaskiem oblanych krawêdzi ubytku
2) remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznej emulsj± asfaltow± i grysami bez wzglêdu na g³êboko¶æ ubytku – 1 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-dok³adne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-skropienie powierzchni emulsj± asfaltow±,
-rozsypanie grysu frakcji 2-5 mm lub 5-8 mm,
-zagêszczenie warstwy i usuniêcie nadmiaru grysu.
3) Wype³nienie szczelin, szwów i pêkniêæ elastyczn± mas± zalewow± – 200,00 mb obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania wype³nienia,
-oczyszczenie uszkodzonego miejsca sprê¿onym powietrzem,
-ogrzanie uszkodzonego miejsca palnikiem,
-wype³nienie elastyczn± mas± zalewow± i zasypanie piaskiem,

UWAGA:
Zamawiaj±cy informuje, i¿ przy realizacji przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, ¿e podane powy¿ej w Rozdz. III pkt. 1 SWZ ilo¶ci s± wielko¶ciami minimalnymi, które nale¿y wyceniæ w ofercie cenowej. W przypadku gdy zakres robót bêdzie wiêkszy ni¿ okre¶lono powy¿ej w pkt III 1 SWZ Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo opcji do zwiêkszenia przedmiotu zamówienia do maksymalnych warto¶ci okre¶lonych poni¿ej, tj.:

1) remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznej mas± mineralno-asfaltow± otoczon± na gor±co bez wzglêdu na g³êboko¶ci ubytku - 4 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-obrysowanie ubytku liniami prostymi i wyciêcie uszkodzonych miejsc prostopadle do nawierzchni,
-usuniêcie wyciêtego materia³u,
-wywiezienie wyciêtego materia³u wraz z utylizacj±,
-dok³adne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-ewentualne uzupe³nienie podbudowy t³uczniem, kliñcem lub chudym betonem,
-skropienie lepiszczem asfaltowym dna i krawêdzi ubytku,
-wype³nienie ubytku mas± mnieralno-asfaltow± i zagêszczenie,
-oblanie krawêdzi ubytku bitumem,
-zasypanie piaskiem oblanych krawêdzi ubytku
2) remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznej emulsj± asfaltow± i grysami bez wzglêdu na g³êboko¶æ ubytku – 2 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-dok³adne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-skropienie powierzchni emulsj± asfaltow±,
-rozsypanie grysu frakcji 2-5 mm lub 5-8 mm,
-zagêszczenie warstwy i usuniêcie nadmiaru grysu.
3) Wype³nienie szczelin, szwów i pêkniêæ elastyczn± mas± zalewow± – 500,00 mb obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania wype³nienia,
-oczyszczenie uszkodzonego miejsca sprê¿onym powietrzem,
-ogrzanie uszkodzonego miejsca palnikiem,
-wype³nienie elastyczn± mas± zalewow± i zasypanie piaskiem,

Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzale¿nione bêdzie od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego jako uprawnienie, z którego mo¿e lecz nie musi skorzystaæ.
2) Zamawiaj±cy ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.
3) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji s± jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Brak z³o¿enia zamówienia objêtego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
4) Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i wzorze umowy
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ogólnej specyfikacji technicznej (OST) stanowi±cej Za³±cznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ
Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania robót zgodnie z Ogóln± Specyfikacj± Techniczn± (OST), tre¶ci± umowy oraz zgodnie z warunkami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego ka¿dorazowo w zleceniu wykonania poszczególnych robót, dotycz±cymi lokalizacji, zakresu robót i terminu ich wykonania. O ile w zleceniu nie bêdzie okre¶lone inaczej, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przyst±pienia do realizacji zlecenia nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 3 dni kalendarzowych licz±c od dnia przekazania Wykonawcy placu budowy, poprzedzonego wykonaniem wspólnie przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê przedmiaru robót. Termin przyst±pienia do realizacji zlecenia stanowi jednocze¶nie jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca mo¿e zaoferowaæ krótszy termin przyst±pienia do realizacji zlecenia, za co otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z Rozdz. VIII SWZ.
Dopuszczalno¶æ rozwi±zañ równowa¿nych:
1) Przedmiotu zamówienia nie mo¿na opisywaæ przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, je¿eli mog³oby to doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba ¿e jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia i Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ, a wskazaniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ny”.
W zwi±zku z powy¿szym Wykonawcy mog± sk³adaæ oferty [rozwi±zania] równowa¿ne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ - zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”. W sytuacji gdy Zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to nale¿y rozumieæ, i¿ dopuszcza siê zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. Równowa¿no¶æ pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególno¶ci zapewniæ uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty „WYKAZ MATERIA£ÓW I URZ¡DZEÑ RÓWNOWA¯NYCH", stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SWZ oraz stosowne dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e zaoferowane materia³y/wyroby/urz±dzenia zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji technicznej.
Poprzez dokumentacjê potwierdzaj±c± dotycz±c± minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych, Zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów.
UWAGA:
1) Brak za³±czenia „Wykazu materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych” stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ, jest równoznaczne z o¶wiadczeniem Wykonawcy, ¿e dla kalkulacji ceny ofertowej przyj±³ materia³y/wyroby/urz±dzenia o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia.
2) W przypadku ewentualnego zaoferowania materia³ów/urz±dzeñ/wyrobów, niespe³niaj±cych minimalnych parametrów jako¶ciowych, okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako, ¿e jej tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2) Nie dopuszcza siê zastosowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych innych, ni¿ okre¶lonych w ofercie wykonawcy.
2) Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia oraz wykona wszelkie towarzysz±ce czynno¶ci niezbêdne do zrealizowania ca³ego zadania. Wykonawca bierze na siebie pe³n± odpowiedzialno¶æ za prawid³owe wykonanie i jako¶æ robót objêtych zamówieniem.
3) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych.
Powody braku podzia³u na czê¶ci: zakres zamówienia – remont nawierzchni dróg, ma charakter kompleksowej roboty budowlanej. Wyodrêbnienie poszczególnych elementów tego zamówienia i udzielenie ich w ramach oddzielnych czê¶ci mog³oby spowodowaæ sytuacjê, w której ka¿dy z elementów by³oby realizowany przez innego wykonawcê. Taki stan rzeczy implikowa³by nadmierne trudno¶ci techniczne, a tak¿e powa¿ne zagro¿enie w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia, wynikaj±cego z potrzeby skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców, z uwagi na to, ¿e prace bêd± przebiega³y na tych samych odcinkach dróg, a poszczególne elementy bêd± realizowane równocze¶nie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy informuje, i¿ przy realizacji przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, ¿e podane powy¿ej w Rozdz. III pkt. 1 SWZ ilo¶ci s± wielko¶ciami minimalnymi, które nale¿y wyceniæ w ofercie cenowej. W przypadku gdy zakres robót bêdzie wiêkszy ni¿ okre¶lono powy¿ej w pkt III 1 SWZ Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo opcji do zwiêkszenia przedmiotu zamówienia do maksymalnych warto¶ci okre¶lonych poni¿ej, tj.:
1) remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznej mas± mineralno-asfaltow± otoczon± na gor±co bez wzglêdu na g³êboko¶ci ubytku - 4 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-obrysowanie ubytku liniami prostymi i wyciêcie uszkodzonych miejsc prostopadle do nawierzchni,
-usuniêcie wyciêtego materia³u,
-wywiezienie wyciêtego materia³u wraz z utylizacj±,
-dok³adne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-ewentualne uzupe³nienie podbudowy t³uczniem, kliñcem lub chudym betonem,
-skropienie lepiszczem asfaltowym dna i krawêdzi ubytku,
-wype³nienie ubytku mas± mnieralno-asfaltow± i zagêszczenie,
-oblanie krawêdzi ubytku bitumem,
-zasypanie piaskiem oblanych krawêdzi ubytku
2) remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznej emulsj± asfaltow± i grysami bez wzglêdu na g³êboko¶æ ubytku – 2 000,00 m2 obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania remontu,
-dok³adne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-skropienie powierzchni emulsj± asfaltow±,
-rozsypanie grysu frakcji 2-5 mm lub 5-8 mm,
-zagêszczenie warstwy i usuniêcie nadmiaru grysu.
3) Wype³nienie szczelin, szwów i pêkniêæ elastyczn± mas± zalewow± – 500,00 mb obejmuje:
-oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót do chwili wykonania wype³nienia,
-oczyszczenie uszkodzonego miejsca sprê¿onym powietrzem,
-ogrzanie uszkodzonego miejsca palnikiem,
-wype³nienie elastyczn± mas± zalewow± i zasypanie piaskiem,
1) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzale¿nione bêdzie od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego jako uprawnienie, z którego mo¿e lecz nie musi skorzystaæ.
2) Zamawiaj±cy ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.
3) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji s± jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Brak z³o¿enia zamówienia objêtego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
4) Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i wzorze umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami: 1. Cena brutto 60%: Kryterium to dotyczy zaoferowanej w Formularzu ofertowym ca³kowitej ceny za wykonanie zamówienia. 2. Okres gwarancji i rêkojmi 20%: Kryterium to dotyczy zaoferowanego w Formularzu ofertowym okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane w ramach realizacji poszczególnych zleceñ w ramach przedmiotu zamówienia. Liczba punktów za okres gwarancji i rêkojmi bêdzie wyliczana w nastêpuj±cy sposób: 12 m-cy-0 pkt, 18 m-cy10 pkt, 24 m-ce-20 pkt. Termin przyst±pienia do realizacji zlecenia 20%: Kryterium to dotyczy zaoferowanego terminu przyst±pienia do realizacji zlecenia wykonania poszczególnych robót objêtych przedmiotowym zamówieniem. Liczba punktów za termin przyst±pienia do realizacji zlecenia bêdzie
wyliczana w nastêpuj±cy sposób: 1 dzieñ-20 pkt, 2 dni-10 pkt, 3 dni-0 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przyst±pienia do realizacji zlecenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki udzia³u
w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych – wykonuje, co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie nawierzchni bitumicznej drogi, o warto¶ci co najmniej 50.000,00 z³ brutto.
b) Wykonawca dysponuje, albo bêdzie dysponowa³ w okresie realizacji zamówienia, co najmniej jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu budow± (licz±c wstecz od terminu sk³adania ofert), a tak¿e posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej.
2. Uprawnienia budowlane osoby wskazanej w pkt 1 lit. b) powinny byæ zgodne z ustaw± z dn. 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.). Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ uznania uprawnieñ wynikaj±cych z innych ni¿ krajowe przepisów, które potwierdzaj± spe³nianie warunku dotycz±cego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem przepisów Prawa budowlanego i ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich UE.
3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Z tre¶ci tego zobowi±zania (albo innych dowodów) powinien wynikaæ:
a) Zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego;
b) Sposób i okres udostêpniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia
c) Czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w Rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), tj.:
1) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) Wykazu wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (licz±c wstecz od dnia, w który up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
- Wzór wykazu wykonanych robót stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Wzór wykazu robót stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ
5. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. a) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
6. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia, podmiotowe ¶rodki dowodowe, o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 15 zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ
w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z przepisami Rozporz±dzenia z dn. 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzenia i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca do³±cza do oferty aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
- Wzór o¶wiadczeñ stanowi Za³±cznik nr 3a i Za³±cznik nr 3b do SWZ.
O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw do wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu (na wzorze Za³±cznika nr 3a do SWZ) oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (na wzorze Za³±cznika nr 3c do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub w
postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie nale¿y do³±czyæ do pliku ZIP zawieraj±cego ofertê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy oraz wskazanym we Wzorze umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-02 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0a42af8f-ad1e-11ed-9236-36fed59ea7dd

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-02 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

15. Na ofertê sk³adaj± siê:
a) Formularz ofertowy udostêpniony przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Uwaga! Formularz ofertowy nale¿y podpisaæ odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego.
b) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania wg. za³±cznika nr 3a do SWZ o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wg. za³±cznika nr 3b do SWZ.
c) O¶wiadczenie o poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego wraz z dokumentem potwierdzaj±cym dostêp do tych zasobów o którym mowa w za³±czniku 3 c do SWZ – je¿eli ma zastosowanie.
d) Pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê, w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – je¿eli ma zastosowanie. Pe³nomocnictwo sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie - w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
e) Uzasadnienie dla zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, opisane w ust. 3 powy¿ej – je¿eli ma zastosowanie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.