eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku oraz markerów pasywnych do posiadanej przez Zamawiającego neuronawigacji Stealth Station S7



Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku oraz markerów pasywnych do posiadanej przez Zamawiającego neuronawigacji Stealth Station S7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zyty 26

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-046

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683296200

1.5.8.) Numer faksu: 683255808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tz2@szpital.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.szpital.zgora.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku oraz markerów pasywnych do posiadanej przez Zamawiającego neuronawigacji Stealth Station S7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a19bf7f6-def1-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106995/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.280.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy markerów pasywnych do posiadanej przez Zamawiającego neuronawigacji Stealth Station S7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr od 2 do SWZ - Formularzu cenowo-technicznym dla zadania nr 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 44240 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku stosowanego do posiadanej przez Zamawiającego neuronawigacji Stealth Station S7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku o 3 do SWZ - Formularzu cenowo-technicznym dla zadania nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 331400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku niezamierzonej omyłki pisarskiej Zamawiającego, która wystąpiła w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający w dniu 07.07.2021 r. wszczął postępowanie na „Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku oraz markerów pasywnych do posiadanej przez Zamawiającego neuronawigacji Stealth Station S7” zamiast na „Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku oraz markerów pasywnych do posiadanej przez Zamawiającego neuronawigacji Stealth Station S8”. Z uwagi na fakt, iż zawarcie umowy na asortyment, którego Zamawiający nie będzie mógł wykorzystać nie leży w interesie Zamawiającego, a Zamawiający nie może zmienić opisu przedmiotu zamówienia po otwarciu ofert, jak również Wykonawcy nie mogą zmienić treści złożonych ofert nie jest możliwe zawarcie umowy, której realizacja zapewniłaby Zamawiającemu dostawy asortymentu, którego potrzebuje i jednocześnie nie podlegałaby unieważnieniu, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6) ustawy Pzp w zakresie zadania nr 1 .

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku niezamierzonej omyłki pisarskiej Zamawiającego, która wystąpiła w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający w dniu 07.07.2021 r. wszczął postępowanie na „Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku oraz markerów pasywnych do posiadanej przez Zamawiającego neuronawigacji Stealth Station S7” zamiast na „Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku oraz markerów pasywnych do posiadanej przez Zamawiającego neuronawigacji Stealth Station S8”. Z uwagi na fakt, iż zawarcie umowy na asortyment, którego Zamawiający nie będzie mógł wykorzystać nie leży w interesie Zamawiającego, a Zamawiający nie może zmienić opisu przedmiotu zamówienia po otwarciu ofert, jak również Wykonawcy nie mogą zmienić treści złożonych ofert nie jest możliwe zawarcie umowy, której realizacja zapewniłaby Zamawiającemu dostawy asortymentu, którego potrzebuje i jednocześnie nie podlegałaby unieważnieniu, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6) ustawy Pzp w zakresie zadania nr 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.