Og³oszenie z dnia 2021-09-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00170494/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-06
- 2021/BZP 00267083/01 - Wynik z dnia 2021-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski
1.5.7.) Numer telefonu: 65 520 62 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.leszno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego IV
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f4da3784-0be9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00169548
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003628/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.14 ¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego IV
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Czê¶æ IV Zamówienia jest czê¶ci± Projektu „Zielone Leszno – odbudowa ekosystemu miasta szans± na zdrowsze i bezpieczniejsze ¿ycie” nr POIS.02.05.00-00-0133/16 wspó³finansowanego w ramach dzia³ania 2.5 o¶ priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014 – 2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.
Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl , tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021 r., ze wzglêdu
na zakoñczenie wspierania przegl±darki Internet Explorer przez firmê Microsoft, stosowanie
przegl±darki Internet Explorer nie bêdzie dopuszczalne,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy
zamawiaj±cym
a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê
datê ich przes³ania
za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci
bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ
mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6.Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne Rozporz±dzeniem Rady
Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
1) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z
formatów:
a) .zip
b) .7Z
3) W¶ród formatów powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp
.numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
4) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym,
który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny)Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. ws. ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i ws. swobodnego przep³ywu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W, dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Administrator danych
osobowych to Urz±d Miasta Leszna reprezentowany przez Prezydenta Miasta, ul. K. Karasia 15, 64-
100 Leszno;2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych w osobie Wioletty Kaczmarek
(kontakt pod adresem e-mail: iod@leszno.pl);3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na
podstawie:• art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 10 RODO;• ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. - Prawo zamówieñ
publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz aktów wykonawczych;• ustawy z dnia 06.09.2001r. o dostêpie do
informacji publicznej;• ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych;• ustawy z dnia 14.07.1983r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: IN.271.28.2021 prowadzonym w trybie podstawowym- art. 275 pkt 1) ustawy Pzp;5) Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 i art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 6) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do
pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej;7) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;8) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawy Pzp; 9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób zautomatyzowany, zgodnie z art. 22 RODO;10) Posiada Pan prawo:• na
podstawie art. 15 RODO dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych(w przypadku
korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia,
o którym mowa w art. 15 ust 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem
wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia);• na podstawie art. 16 RODO do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych (skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z
ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania i jego za³±czników);• na
podstawie art. 18 RODO ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii lub pañstwa cz³onkowskiego); • do wniesienia
skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO, o której mowa w art. 77 RODO.11) Nie
przys³uguje Pani/Panu prawo:• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO do usuniêcia danych
osobowych;• do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art.
21 RODO sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach stosowania
przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust 2 i 3 ustawy Pzp.1. Skorzystanie przez osobê, której
dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16
rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.28.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I - Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa trzeciego boiska do siatkówki pla¿owej przy ul. Stanis³awa Szczepanowskiego w Lesznie”.
Opis zadania inwestycyjnego:
Zadanie inwestycyjne obejmuje budowê trzeciego (spo¶ród trzech projektowanych) boiska do siatkówki pla¿owej przy ul. Stanis³awa Szczepanowskiego w Lesznie (dzia³ka 56/26 ark. m 5) w zakresie obejmuj±cym m. in.:
- wykonanie korytowania,
- usuniêcie warstwy ziemi urodzajnej,
- u³o¿enie geow³ókniny,
- wbudowanie obrze¿y betonowych wzd³u¿ krótkich boków boiska,
- przeniesienie istniej±cego obrze¿a betonowego wzd³u¿ d³ugiego boku boiska,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni boiska do siatkówki pla¿owej,
- monta¿ wyposa¿enia boiska,
- monta¿ zestawu sêdziowskiego.
Szczegó³owy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB – Za³±cznik nr 8a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem dla poszczególnych Czê¶ci przedmiotu zamówienia:
1) Najni¿sza cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana bêdzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow± brutto (60 pkt). Pozosta³e oferty zostan± ocenione wg nastêpuj±cego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
gdzie:
Pc – oznacza punkty w kryterium „Najni¿sza cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najni¿sz± oferowan± cenê brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu (odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia)
Cb – oznacza cenê brutto badanej oferty (odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia)
2) Czas reakcji (R)– waga kryterium to 40 pkt.
Znaczenie kryterium „czas reakcji” (R) - 40% ( najkorzystniejsza spo¶ród ofert mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt.
W tym kryterium dla poszczególnych Czê¶ci ocenie podlegaæ bêdzie czas reakcji.
We wzorze umowy (Za³±cznik 7a-7e do SWZ) okre¶lono minimalny czas reakcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w przypadku wyst±pienia nag³ej potrzeby jego udzia³u w czynno¶ciach podejmowanych przez Zamawiaj±cego na terenie budowy i/lub w ewentualnych konsultacjach z Zamawiaj±cym.
W przypadku deklarowanego skrócenia czasu reakcji Zamawiaj±cy przyzna odpowiednio punkty. Zamawiaj±cy przewidzia³, ¿e czas reakcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 4 godziny od odbioru przez Wykonawcê (Inspektora) informacji przekazanej przez Zamawiaj±cego. Ilo¶æ punktów za czas reakcji zostanie okre¶lona wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Czas reakcji 4 godziny – 0 punktów
Czas reakcji 3 godziny – 20 punktów
Czas reakcji 2 godziny – 40 punktów
UWAGA:
a) Wykonawca w ofercie deklaruje czas reakcji w pe³nych godzinach tj.: 2, 3 lub 4 godziny.
b) Kryterium bêdzie rozpatrywane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia.
c) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku niewskazana/niezaznaczenia w formularzu oferty czasu reakcji
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca deklaruje maksymalny czas reakcji (tj. 4 godziny), a tym samym
w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzymuje 0 pkt.
d) W przypadku zaznaczenia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym wiêcej ni¿ jednego deklarowanego czasu reakcji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ czas reakcji najd³u¿szy spo¶ród oznaczonych przez Wykonawcê i oceni ofertê z uwzglêdnieniem takiego okresu gwarancji.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (P) obliczonych zgodnie
z powy¿szymi zasadami wg wzoru:
P = Pc + R
i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz niniejszej SWZ.
3. Na podstawie powy¿szych kryteriów zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty bêd± liczone
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê
w kryterium o najwy¿szej wadze.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II - Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rynek Zaborowski - budowa parku rekreacyjno-wypoczynkowego wraz z torem rowerowym i si³owni± zewnêtrzn± w ramach Bud¿etu Obywatelskiego 2021”
Opis zadania inwestycyjnego:
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem budowê placu zabaw i rekreacji o powierzchni 2990 m2
z urz±dzeniami rekreacyjnymi, fontann± sterowan±, o¶wietleniem terenu oraz instalacjami technologicznym
i pod³±czeniem kanalizacyjnym i wodoci±gowym. Na przedmiot zamówienia sk³ada siê miêdzy innymi:
1) budowa wewnêtrznej instalacji wodoci±gowej (przy³±cze do sieci miejskiej wykona MPWiK),
2) budowa wewnêtrznej instalacji kanalizacyjnej z przy³±czem do sieci miejskiej,
3) budowa o¶wietlenia parkowego, u³o¿enie linii zasilaj±cej w gruncie oraz monta¿ opraw,
4) budowa modu³owego toru rowerowego typu Pumptrack wraz z wykonaniem nawierzchni (podbudowy) pod tor,
5) wykonanie powierzchni utwardzonych dla chodnika i szachownicy,
6) budowa toru parkour z bloków na fundamentach,
7) dostawa i monta¿ elementów ma³ej architektury,
8) budowa si³owni zewnêtrznej wraz z dostaw± i monta¿em przyrz±dów do æwiczeñ i wykonaniem nawierzchni bezpiecznej,
9) budowa fontanny chodnikowej z komor± pompow±, lini± zasilaj±c±, instalacj± technologiczn±., wyposa¿eniem, sterowaniem i o¶wietleniem,
10) nasadzenia ro¶lin wg. projektu oraz obsianie traw± ca³o¶ci terenu inwestycji poza urz±dzeniami, powierzchniami utwardzonymi chodnikami.
Szczegó³owy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB oraz przedmiarach robót i s± dostêpne na stronie internetowej Zamawiaj±cego https://platformazakupowa.pl/transakcja/465721
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem dla poszczególnych Czê¶ci przedmiotu zamówienia:
1) Najni¿sza cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana bêdzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow± brutto (60 pkt). Pozosta³e oferty zostan± ocenione wg nastêpuj±cego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
gdzie:
Pc – oznacza punkty w kryterium „Najni¿sza cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najni¿sz± oferowan± cenê brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu (odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia)
Cb – oznacza cenê brutto badanej oferty (odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia)
2) Czas reakcji (R)– waga kryterium to 40 pkt.
Znaczenie kryterium „czas reakcji” (R) - 40% ( najkorzystniejsza spo¶ród ofert mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt.
W tym kryterium dla poszczególnych Czê¶ci ocenie podlegaæ bêdzie czas reakcji.
We wzorze umowy (Za³±cznik 7a-7e do SWZ) okre¶lono minimalny czas reakcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w przypadku wyst±pienia nag³ej potrzeby jego udzia³u w czynno¶ciach podejmowanych przez Zamawiaj±cego na terenie budowy i/lub w ewentualnych konsultacjach z Zamawiaj±cym.
W przypadku deklarowanego skrócenia czasu reakcji Zamawiaj±cy przyzna odpowiednio punkty. Zamawiaj±cy przewidzia³, ¿e czas reakcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 4 godziny od odbioru przez Wykonawcê (Inspektora) informacji przekazanej przez Zamawiaj±cego. Ilo¶æ punktów za czas reakcji zostanie okre¶lona wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Czas reakcji 4 godziny – 0 punktów
Czas reakcji 3 godziny – 20 punktów
Czas reakcji 2 godziny – 40 punktów
UWAGA:
a) Wykonawca w ofercie deklaruje czas reakcji w pe³nych godzinach tj.: 2, 3 lub 4 godziny.
b) Kryterium bêdzie rozpatrywane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia.
c) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku niewskazana/niezaznaczenia w formularzu oferty czasu reakcji
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca deklaruje maksymalny czas reakcji (tj. 4 godziny), a tym samym
w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzymuje 0 pkt.
d) W przypadku zaznaczenia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym wiêcej ni¿ jednego deklarowanego czasu reakcji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ czas reakcji najd³u¿szy spo¶ród oznaczonych przez Wykonawcê i oceni ofertê z uwzglêdnieniem takiego okresu gwarancji.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (P) obliczonych zgodnie
z powy¿szymi zasadami wg wzoru:
P = Pc + R
i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz niniejszej SWZ.
3. Na podstawie powy¿szych kryteriów zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty bêd± liczone
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê
w kryterium o najwy¿szej wadze.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III - Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Modernizacja chodników na Zatorzu w ramach Bud¿etu Obywatelskiego 2021”.
Opis zadania inwestycyjnego:
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem modernizacjê chodników w zakresie obejmuj±cym:
1) Chodnik przy ulicy Kazimierza Pu³askiego od skrzy¿owania z ulic± Józefa Wybickiego do ulicy ¦wiêciechowskiej po stronie budynków mieszkalnych:
rozbiórkê istniej±cej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulacjê wysoko¶ciow± istniej±cych urz±dzeñ infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawê¿ników, obrze¿y chodnikowych, ¶cieku z kostki betonowej,
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika oraz zjazdów.
2) Chodnik przy ulicy Stefana ¯eromskiego od skrzy¿owania z ulic± Kazimierza Pu³askiego do ulicy £u¿yckiej po stronie numerów parzystych:
rozbiórkê istniej±cej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulacjê wysoko¶ciow± istniej±cych urz±dzeñ infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawê¿ników, obrze¿y chodnikowych, ¶cieku z kostki betonowej,
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika oraz zjazdów.
3) Chodnik przy Placu Obroñców Warszawy od skrzy¿owania z ulic± Mi¶nieñsk± do ulicy Lechickiej po stronie budynków mieszkalnych:
rozbiórkê istniej±cej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulacjê wysoko¶ciow± istniej±cych urz±dzeñ infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawê¿ników, obrze¿y chodnikowych, ¶cieku z kostki betonowej,
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika oraz zjazdów.
4) Chodnik przy ulicy D±brówki od skrzy¿owania z ulic± Marii Konopnickiej do Miko³aja Reja po stronie numerów nieparzystych:
rozbiórkê istniej±cej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulacjê wysoko¶ciow± istniej±cych urz±dzeñ infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawê¿ników, obrze¿y chodnikowych, ¶cieku z kostki betonowej,
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika oraz zjazdów.
5) Chodnik przy ulicy Marii Konopnickiej od skrzy¿owania z ulic± D±brówki do ulicy Miko³aja Reja po stronie numerów parzystych:
rozbiórkê istniej±cej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulacjê wysoko¶ciow± istniej±cych urz±dzeñ infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawê¿ników, obrze¿y chodnikowych, ¶cieku z kostki betonowej,
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika oraz zjazdów.
6) Chodnik przy ulicy ¦w. Józefa od wej¶cia pieszo-rowerowego na wiadukt im. Gen Stefana Grota-Roweckiego do zjazdu na posesjê nr 9 w³±cznie:
rozbiórkê istniej±cej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulacjê wysoko¶ciow± istniej±cych urz±dzeñ infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawê¿ników, obrze¿y chodnikowych, ¶cieku z kostki betonowej,
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika oraz zjazdów.
7) Odcinek ci±gu pieszo-rowerowego przy ulicy Woliñskiej obecnie utwardzony destruktem asfaltowym do skrzy¿owania z ulic± Woliñsk± (odcinek utwardzony kostk± betonow± nie wchodzi w zakres zamówienia):
rozbiórkê istniej±cej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulacjê wysoko¶ciow± istniej±cych urz±dzeñ infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawê¿ników i obrze¿y.
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni ¶cie¿ki,
8) Chodnik przy ulicy Miko³aja Reja od ul. Adama Asnyka do ul. Do¿ynkowej po stronie numerów nieparzystych (od km 0+267,50 do km 0+0,00):
rozbiórkê istniej±cej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulacjê wysoko¶ciow± istniej±cych urz±dzeñ infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawê¿ników, obrze¿y chodnikowych, ¶cieku z kostki betonowej,
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika oraz zjazdów.
Uwaga:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e sk³adaj±c ofertê na wykonanie Czê¶ci III przedmiotu zamówienia nale¿y uwzglêdniæ udostêpnienie terenu budowy na Placu Obroñców Warszawy Miejskiemu Przedsiêbiorstwu Wodoci±gów i Kanalizacji
w Lesznie na czas wykonania prac zwi±zanych z przebudow± sieci wodoci±gowej wraz z przy³±czami wodoci±gowymi, których przeprowadzenie planowane jest na I kwarta³ 2022 r. w taki sposób, ¿e Wykonawca wykona roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, udostêpni plac budowy na czas przebudowy sieci i po wykonaniu prac przez MPWiK, kontynuowa³ bêdzie modernizacjê chodnika.
Szczegó³owy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB – Za³±cznik nr 8b do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem dla poszczególnych Czê¶ci przedmiotu zamówienia:
1) Najni¿sza cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana bêdzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow± brutto (60 pkt). Pozosta³e oferty zostan± ocenione wg nastêpuj±cego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
gdzie:
Pc – oznacza punkty w kryterium „Najni¿sza cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najni¿sz± oferowan± cenê brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu (odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia)
Cb – oznacza cenê brutto badanej oferty (odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia)
2) Czas reakcji (R)– waga kryterium to 40 pkt.
Znaczenie kryterium „czas reakcji” (R) - 40% ( najkorzystniejsza spo¶ród ofert mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt.
W tym kryterium dla poszczególnych Czê¶ci ocenie podlegaæ bêdzie czas reakcji.
We wzorze umowy (Za³±cznik 7a-7e do SWZ) okre¶lono minimalny czas reakcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w przypadku wyst±pienia nag³ej potrzeby jego udzia³u w czynno¶ciach podejmowanych przez Zamawiaj±cego na terenie budowy i/lub w ewentualnych konsultacjach z Zamawiaj±cym.
W przypadku deklarowanego skrócenia czasu reakcji Zamawiaj±cy przyzna odpowiednio punkty. Zamawiaj±cy przewidzia³, ¿e czas reakcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 4 godziny od odbioru przez Wykonawcê (Inspektora) informacji przekazanej przez Zamawiaj±cego. Ilo¶æ punktów za czas reakcji zostanie okre¶lona wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Czas reakcji 4 godziny – 0 punktów
Czas reakcji 3 godziny – 20 punktów
Czas reakcji 2 godziny – 40 punktów
UWAGA:
a) Wykonawca w ofercie deklaruje czas reakcji w pe³nych godzinach tj.: 2, 3 lub 4 godziny.
b) Kryterium bêdzie rozpatrywane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia.
c) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku niewskazana/niezaznaczenia w formularzu oferty czasu reakcji
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca deklaruje maksymalny czas reakcji (tj. 4 godziny), a tym samym
w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzymuje 0 pkt.
d) W przypadku zaznaczenia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym wiêcej ni¿ jednego deklarowanego czasu reakcji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ czas reakcji najd³u¿szy spo¶ród oznaczonych przez Wykonawcê i oceni ofertê z uwzglêdnieniem takiego okresu gwarancji.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (P) obliczonych zgodnie
z powy¿szymi zasadami wg wzoru:
P = Pc + R
i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz niniejszej SWZ.
3. Na podstawie powy¿szych kryteriów zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty bêd± liczone
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê
w kryterium o najwy¿szej wadze.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ IV - Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Modernizacja parku przy Placu Ko¶ciuszki – Etap IV- zagospodarowanie zieleni”
Opis zadania inwestycyjnego:
Zamówienie jest czê¶ci± Projektu „Zielone Leszno – odbudowa ekosystemu miasta szans± na zdrowsze
i bezpieczniejsze ¿ycie” nr POIS.02.05.00-00-0133/16 wspó³finansowanego w ramach dzia³ania 2.5 o¶ priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014 – 2020.
Zakres zadania obejmuje w szczególno¶ci:
- prowadzenie prac ziemnych w obrêbie istniej±cego starodrzewia w uzgodnieniu z Miejskim Konserwatorem Zabytków,
- wykonanie nowej, uzupe³niaj±cej szaty ro¶linnej na obszarze parku z gatunków rodzimych,
- wykonanie nawierzchni mineralnej przy placu zabaw,
- posadowienie niskiego ogrodzenia na skarpach stawów.
Uwaga:
Zakres modernizacji nie obejmuje prac okre¶lonych w dokumentacji projektowej jako: I. Zagospodarowanie terenu Modernizacja nawierzchni na kwaterze XI, III. Zagospodarowanie terenu Instalacje sanitarne, IV. Instalacje elektryczne
Szczegó³owy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w Programie funkcjonalno-u¿ytkowym, przedmiarze prac i s± dostêpne na stronie internetowej Zamawiaj±cego pod adresem (strona z postêpowaniem przetargowym dot. „Modernizacja parku przy Placu Ko¶ciuszki – Etap IV- zagospodarowanie zieleni”- znak sprawy IN.271.16.2021): https://platformazakupowa.pl/transakcja/477238.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem dla poszczególnych Czê¶ci przedmiotu zamówienia:
1) Najni¿sza cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana bêdzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow± brutto (60 pkt). Pozosta³e oferty zostan± ocenione wg nastêpuj±cego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
gdzie:
Pc – oznacza punkty w kryterium „Najni¿sza cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najni¿sz± oferowan± cenê brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu (odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia)
Cb – oznacza cenê brutto badanej oferty (odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia)
2) Czas reakcji (R)– waga kryterium to 40 pkt.
Znaczenie kryterium „czas reakcji” (R) - 40% ( najkorzystniejsza spo¶ród ofert mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt.
W tym kryterium dla poszczególnych Czê¶ci ocenie podlegaæ bêdzie czas reakcji.
We wzorze umowy (Za³±cznik 7a-7e do SWZ) okre¶lono minimalny czas reakcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w przypadku wyst±pienia nag³ej potrzeby jego udzia³u w czynno¶ciach podejmowanych przez Zamawiaj±cego na terenie budowy i/lub w ewentualnych konsultacjach z Zamawiaj±cym.
W przypadku deklarowanego skrócenia czasu reakcji Zamawiaj±cy przyzna odpowiednio punkty. Zamawiaj±cy przewidzia³, ¿e czas reakcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 4 godziny od odbioru przez Wykonawcê (Inspektora) informacji przekazanej przez Zamawiaj±cego. Ilo¶æ punktów za czas reakcji zostanie okre¶lona wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Czas reakcji 4 godziny – 0 punktów
Czas reakcji 3 godziny – 20 punktów
Czas reakcji 2 godziny – 40 punktów
UWAGA:
a) Wykonawca w ofercie deklaruje czas reakcji w pe³nych godzinach tj.: 2, 3 lub 4 godziny.
b) Kryterium bêdzie rozpatrywane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia.
c) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku niewskazana/niezaznaczenia w formularzu oferty czasu reakcji
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca deklaruje maksymalny czas reakcji (tj. 4 godziny), a tym samym
w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzymuje 0 pkt.
d) W przypadku zaznaczenia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym wiêcej ni¿ jednego deklarowanego czasu reakcji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ czas reakcji najd³u¿szy spo¶ród oznaczonych przez Wykonawcê i oceni ofertê z uwzglêdnieniem takiego okresu gwarancji.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (P) obliczonych zgodnie
z powy¿szymi zasadami wg wzoru:
P = Pc + R
i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz niniejszej SWZ.
3. Na podstawie powy¿szych kryteriów zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty bêd± liczone
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê
w kryterium o najwy¿szej wadze.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ V - Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa ulicy Józefa Brandta w Lesznie”
Przedmiot zamówienia obejmuje budowê ulicy Józefa Brandta na odcinku od ulicy Xawerego Dunikowskiego do ulicy W³adys³awa Hasiora (dz. Nr ewid. 2/52) wraz z infrastruktur± techniczn± (kanalizacj± deszczow±) na dzia³kach o nr ewid. 2/31, 2/59, 1/42, 1/49.
Na przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Budowa ulicy, budowa ¶cieku powierzchniowego, kanalizacji deszczowej:
a) rozebranie istniej±cych zjazdów do posesji,
b) zdjêcie warstwy humusu pod ci±gi pieszo - rowerowy,
c) wykonanie kanalizacji deszczowej,
d) wykonanie koryta pod nawierzchnie,
e) ustawienie oporników betonowych 12x25 cm na ³awie betonowej z oporem klasy C12/15,
f) ustawienie obrze¿y betonowych 8x30 cm na ³awie betonowej,
g) ustawienie krawê¿ników betonowych 15x22 cm na ³awie betonowej z oporem klasy C12/15,
h) wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowane cementem z betoniarki klasy C3/4,
i) wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31.5 mm i grubo¶ci warstwy 22 cm,
j) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
k) wykonanie oznakowania poziomego,
l) ustawienie oznakowania pionowego wed³ug projektu Sta³ej Organizacji Ruchu
Bran¿a elektryczna tj. budowa o¶wietlenia nie stanowi przedmiotu niniejszego postêpowania. Budowa o¶wietlenia ulicznego zosta³a ju¿ zrealizowania.
Szczegó³owy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB oraz przedmiarach robót i s± dostêpne na stronie internetowej Zamawiaj±cego https://platformazakupowa.pl/transakcja/471204
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem dla poszczególnych Czê¶ci przedmiotu zamówienia:
1) Najni¿sza cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana bêdzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow± brutto (60 pkt). Pozosta³e oferty zostan± ocenione wg nastêpuj±cego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
gdzie:
Pc – oznacza punkty w kryterium „Najni¿sza cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najni¿sz± oferowan± cenê brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu (odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia)
Cb – oznacza cenê brutto badanej oferty (odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia)
2) Czas reakcji (R)– waga kryterium to 40 pkt.
Znaczenie kryterium „czas reakcji” (R) - 40% ( najkorzystniejsza spo¶ród ofert mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt.
W tym kryterium dla poszczególnych Czê¶ci ocenie podlegaæ bêdzie czas reakcji.
We wzorze umowy (Za³±cznik 7a-7e do SWZ) okre¶lono minimalny czas reakcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w przypadku wyst±pienia nag³ej potrzeby jego udzia³u w czynno¶ciach podejmowanych przez Zamawiaj±cego na terenie budowy i/lub w ewentualnych konsultacjach z Zamawiaj±cym.
W przypadku deklarowanego skrócenia czasu reakcji Zamawiaj±cy przyzna odpowiednio punkty. Zamawiaj±cy przewidzia³, ¿e czas reakcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 4 godziny od odbioru przez Wykonawcê (Inspektora) informacji przekazanej przez Zamawiaj±cego. Ilo¶æ punktów za czas reakcji zostanie okre¶lona wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Czas reakcji 4 godziny – 0 punktów
Czas reakcji 3 godziny – 20 punktów
Czas reakcji 2 godziny – 40 punktów
UWAGA:
a) Wykonawca w ofercie deklaruje czas reakcji w pe³nych godzinach tj.: 2, 3 lub 4 godziny.
b) Kryterium bêdzie rozpatrywane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym odpowiednio dla ka¿dej Czê¶ci przedmiotu zamówienia.
c) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku niewskazana/niezaznaczenia w formularzu oferty czasu reakcji
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca deklaruje maksymalny czas reakcji (tj. 4 godziny), a tym samym
w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzymuje 0 pkt.
d) W przypadku zaznaczenia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym wiêcej ni¿ jednego deklarowanego czasu reakcji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ czas reakcji najd³u¿szy spo¶ród oznaczonych przez Wykonawcê i oceni ofertê z uwzglêdnieniem takiego okresu gwarancji.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (P) obliczonych zgodnie
z powy¿szymi zasadami wg wzoru:
P = Pc + R
i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz niniejszej SWZ.
3. Na podstawie powy¿szych kryteriów zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty bêd± liczone
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê
w kryterium o najwy¿szej wadze.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje nastêpuj±cymi osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za nadzór nad robotami budowlanymi:
A. Dla Czê¶ci I przedmiotu zamówienia:
a) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalno¶ci drogowej posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje:
● uprawnienia budowlane do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej,
● posiada ³±cznie co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe (licz±c od daty uzyskania uprawnieñ) polegaj±ce na nadzorowaniu (tj. pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) robót budowlanych drogowych lub kierowaniu (pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami budowlanymi drogowymi.
B. Dla Czê¶ci II przedmiotu zamówienia:
a) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora Nadzoru inwestorskiego specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz jednocze¶nie Koordynatora Zespo³u Nadzoru Inwestorskiego, posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
● uprawnienia budowlane do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ,
● posiada ³±cznie co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe (licz±c od daty uzyskania uprawnieñ) polegaj±ce na nadzorowaniu (tj. pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) robót budowlanych lub kierowaniu (pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami budowlanymi.
b) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalno¶ci sanitarnej, posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje:
● uprawnienia budowlane do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
● posiada ³±cznie co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe (licz±c od daty uzyskania uprawnieñ) polegaj±ce na nadzorowaniu (tj. pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) robót budowlanych sanitarnych lub kierowaniu (pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami budowlanymi sanitarnymi,
c) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalno¶ci elektrycznej, posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje:
● uprawnienia budowlane do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
● posiada ³±cznie co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe (licz±c od daty uzyskania uprawnieñ) polegaj±ce na nadzorowaniu (tj. pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) robót budowlanych elektrycznych lub kierowaniu (pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami budowlanymi elektrycznymi,
d) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalno¶ci drogowej, posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje:
● uprawnienia budowlane do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej,
● posiada ³±cznie co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe (licz±c od daty uzyskania uprawnieñ) polegaj±ce na nadzorowaniu (tj. pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) robót budowlanych drogowych lub kierowaniu (pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami budowlanymi drogowymi,
e) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora terenów zieleni, posiadaj±c± nastêpuj±ce kwalifikacje:
● wykszta³ceniem wy¿szym w kierunku ogrodnictwo lub architektura krajobrazu.
C. Dla Czê¶ci III przedmiotu zamówienia:
a) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalno¶ci drogowej posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje:
● uprawnienia budowlane do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ,
● posiada ³±cznie co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe (licz±c od daty uzyskania uprawnieñ) polegaj±ce na nadzorowaniu (tj. pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) robót budowlanych drogowych lub kierowaniu (pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami budowlanymi drogowymi.
D. Dla Czê¶ci IV przedmiotu zamówienia:
a) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora Nadzoru inwestorskiego specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ oraz jednocze¶nie Koordynatora Zespo³u Nadzoru Inwestorskiego, posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
● uprawnienia budowlane do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ,
● posiada ³±cznie co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe (licz±c od daty uzyskania uprawnieñ) polegaj±ce na nadzorowaniu (tj. pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) robót budowlanych lub kierowaniu (pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami budowlanymi;
b) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora terenów zieleni, posiadaj±c± nastêpuj±ce kwalifikacje:
● wykszta³ceniem wy¿szym w kierunku kszta³towanie terenów zieleni lub architektura krajobrazu lub ogrodnictwo,
● posiada ³±cznie co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie przy urz±dzaniu lub utrzymaniu terenów zieleni,
E. Dla Czê¶ci V przedmiotu zamówienia:
a) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora nadzoru inwestorskiego specjalno¶ci drogowej, posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• uprawnienia do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ,
• posiada ³±cznie co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe (licz±c od daty uzyskania uprawnieñ) polegaj±ce na nadzorowaniu (tj. pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) robót budowlanych drogowych lub kierowaniu (pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami budowlanymi drogowymi;
b)osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalno¶ci sanitarnej, posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje:
● uprawnienia budowlane do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeñ,
● posiada ³±cznie co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe (licz±c od daty uzyskania uprawnieñ) polegaj±ce na nadzorowaniu (tj. pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) robót budowlanych sanitarnych lub kierowaniu (pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót) robotami budowlanymi sanitarnymi;
UWAGA:
Zamawiaj±cy dopuszcza, aby 1 osoba pe³ni³a funkcjê Koordynatora Zespo³u Nadzoru Inwestorskiego i Inspektora Nadzoru.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie i dzielenie w/w uprawnieñ w ramach jednej osoby, tj. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy jedna osoba bêdzie posiada³a uprawnienia wskazane w kilku punktorach opisanych powy¿ej oraz, gdy Wykonawca w ofercie wska¿e kilka osób spe³niaj±cych warunek ³±cznie (np. w przypadku uprawnieñ bran¿y sanitarnej Wykonawca mo¿e wskazaæ kilku inspektorów nadzoru).
UWAGA:
Zamawiaj±cy informuje, i¿ na potwierdzenie warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej dopuszcza, w przypadku z³o¿enia oferty dla poszczególnych Czê¶ci przedmiotu zamówienia, wykazanie siê do realizacji przedmiotowego zamówienia tymi samymi osobami.
Osoby wyznaczone na Inspektorów Nadzoru musz± posiadaæ aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, odpowiednie uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowi±zuj±cych przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy Prawo budowlane z 1994 roku lub równowa¿ne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i – je¿eli jest to wymagane – ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
Osoby bêd±ce obywatelami krajów cz³onkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci, od których wymagane s± stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadaæ decyzjê w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220 ze zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, brak podstaw wykluczenia, które wymaga Zamawiaj±cy tj.:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcê w o¶wiadczeniu o którym mowa w Rozdziale 6 ust 1 SWZ (Za³±cznik nr 2 do SWZ), danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.
2.Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit a) powy¿ej:
a) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury– wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed ich z³o¿eniem.
2) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów,
o których mowa w ust. 2 pkt. 1) lit. a) powy¿ej, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust 1 pkt 1, 2 lit a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzaj±cych powinny byæ wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt. 1) lit. a) powy¿ej.
3. Dokumenty podmiotów trzecich:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1 lit. a) powy¿ej, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
2. Zamawiaj±cy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z udzia³u
w postêpowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê
w ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcê w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Za³±cznik nr 2 do SWZ), danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.
3. W przypadku podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zapisy ust. 2 powy¿ej stosuje siê odpowiednio.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, które wymaga Zamawiaj±cy tj.:
1) W celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej okre¶lonego w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 4) lit. A-E SWZ:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 6 do SWZ);
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty, które nale¿y z³o¿yæ:1) Formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ,
2. Dokumenty sk³adane wraz z ofert±:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Za³±cznik nr 2 do SWZ,
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Za³±cznik nr 3 do SWZ, (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby),
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby) – Za³±cznik nr 4 do SWZ.
4) O¶wiadczenie dot. rodzajów us³ug wykonywanych przez poszczególne podmioty wystêpuj±ce wspólnie (w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez Wykonawców) – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
Wymagana forma:
O¶wiadczenia i dokumenty o których mowa powy¿ej nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowaniaw postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w pkt 3) powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (Za³±cznik nr 5 do SWZ).
5) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. Zmiany te zgodnie z postanowieniami przepisu art. 454 ustawy Pzp nie mog± mieæ charakteru zmiany istotnej. W szczególno¶ci Zamawiaj±cy, dopuszcza:1. Zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) wyd³u¿enia procedur udzielania zamówieñ publicznych na roboty dla Kontraktu,
2) podpisanie aneksu do umowy o dofinansowanie ww. inwestycji z Instytucj± Zarz±dzaj±c± Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym, zmieniaj±cego zasady i terminy jej realizacji,
3) z powodu nieprzewidzianego braku p³ynno¶ci finansowej u Zamawiaj±cego,
4) wstrzymanie robót, objêtych Kontraktem przez Zamawiaj±cego,
5) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Kontraktu,
6) z przyczyn niezale¿nych od Inspektora Nadzoru lub Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci,
w przypadku okoliczno¶ci wyst±pienia si³y wy¿szej lub z powodu dzia³ania osób trzecich, które to przyczyny ka¿da ze Stron musi udokumentowaæ,
2. Zmiany osobowe:
1) zmiana Kluczowego Personelu Inspektora Nadzoru oraz zmiana lub wprowadzenie Podwykonawcy.
3. Pozosta³e zmiany:
1) Zmiana wynagrodzenia Inspektora Nadzoru, w przypadku zmiany stawki podatku VAT spowodowanego nowelizacj± ustawy o podatku od towarów i us³ug, o kwotê wynikaj±c±
z tej zmiany;
2) Zmiana sposobu rozliczania niniejszej Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Inspektora Nadzoru na skutek zmian w zawartej przez Zamawiaj±cego umowie
o dofinansowanie Kontraktu lub Wytycznych dotycz±cych realizacji Kontraktu;
3) Wyst±pienie konieczno¶ci ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu niniejszej Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Inspektorowi Nadzoru zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Inspektor Nadzoru poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi
z niniejszej Umowy planowanymi ¶wiadczeniami.
4. Zmianê umowy, gdy zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych us³ug od dotychczasowego Inspektora Nadzoru, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana Inspektora Nadzoru nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Inspektora Nadzoru spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,
c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie;
2) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ,
b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie;
3) Inspektora Nadzoru, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Inspektor Nadzoru:
a) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Inspektora Nadzoru lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Inspektor Nadzoru spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Inspektora Nadzoru wzglêdem jego Podwykonawców;
4) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie.
Pozosta³e warunki zamian umowy zosta³y zawarte we wzorach umowy za³±cznik 7a-7e do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-13 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1.Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za
wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
2. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z
Instrukcj± korzystania
z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci±
oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i
nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony
obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w
szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz
innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl
znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
Wniosek nale¿y z³o¿yæ, zgodnie
z zapisami niniejszego Rozdzia³u SWZ, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno za pomoc± formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”.
5. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni
przed up³ywem terminu sk³adania ofert – pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ
wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na
4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w ust. 13, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz obowi±zku
przed³u¿enia terminu sk³adania ofert.
7. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpni, bez ujawniania ¼ród³a zapytania,
za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, w sekcji „Komunikaty”.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwo³ania zebrania Wykonawców w celu wyja¶nienia tre¶ci SWZ.
9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert
zmieniæ tre¶æ SWZ. Dokonan± zmianê tre¶ci SWZ Zamawiaj±cy udostêpni za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, w sekcji „Komunikaty”.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Przygotowywanie i dostarczanie obiadów w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r. dla uczniów Szkó³ Podstawowych w Lesznie.
- Modernizacja ¶wietlików dachowych w budynku g³ównym Szpitala
- ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA Z WÊGLOWEGO NA OGRZEWANIE GAZOWE W LOKALACH MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH BÊD¡CYCH W ZASOBACH MZBK W LESZNIE ETAP III
- Dostawa materia³u ro¶linnego dla Miejskiego Zak³adu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: czê¶æ I - drzewa, czê¶æ II - krzewy i pn±cza, czê¶æ III - byliny i trawy.
- "Zakup pojazdu typu UTV z przyczep± i akcesoriami dla Komendy Miejskiej PSP w Lesznie".
- Rozbudowa ul. Henrykowskiej w Lesznie na odcinku od ul. 1 Maja do ul. Rzemie¶lniczej
wiêcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynku magazynowego na potrzeby OLiOC w dawnej Pralni przy ul. dr. J. Babiñskiego 29/18 - etap I
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy "Budowie ulic (dróg publicznych) w gminie Kosakowo: ulicy Agawy, Maciejkowa, Szarotki", z podzia³em na 4 czê¶ci
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynku magazynowego OLiOC w dawnej Kot³owni przy ul. dr. J. Babiñskiego 29/17 - etap I
- "Budowa instalacji OZE z wykorzystaniem magazynów energii w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie Czechowice-Dziedzice" - sprawowanie wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego
- Obs³uga inwestorska dla zadania: "Zielona strefa aktywno¶ci w Radlinie - ul. Sienkiewicza" realizowanej w ramach programu Zielona przestrzeñ - II edycja.
wiêcej: Us³ugi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





