eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłotyPrzebudowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody i ujęcia wody w m. Czarne



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody i ujęcia wody w m. Czarne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOTY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Płoty

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913033405

1.5.8.) Numer faksu: 913210745

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ploty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.ploty.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody i ujęcia wody w m. Czarne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e06844f-bb1f-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003463/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody i ujęcia wody w m. Czarne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 . Operacja typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121462/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie ogłoszone w dniu 14/03/2022r. w trybie podstawowym bez negocjacji zostało unieważnione zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) , ponieważ w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 29 marca 2022r., do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9e06844f-bb1f-11ec-9f44-6e63702cb2f7

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022.IM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1046990,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. "Przebudowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody i ujęcia wody w
m. Czarne", które realizowane będzie w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Realizacja zadania współfinansowana jest przez Unię
Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 . Operacja typu "Gospodarka wodnościekowa" w ramach
poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej
infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na
lata 2014-2020. Na podstawie Umowa o przyznaniu pomocy nr nr 00045-65150-UM1600114/19 z
dnia 08.06.2020r. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAWARTY JEST W PROGRAMIE
FUNKCJINALNOUŻYTKOWYM stanowiącym załącznik nr 11 do SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem
wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do w formie
pisemnej lub faksowej (nr faksu 913210745) bądź za pośrednictwem mail na adres: i.majewska@ploty.pl lub
a.porebska@ploty.pl O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani
pisemnie, faksem lub e-mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45259900-6 - Modernizacja zakładów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął postępowanie w trybie z wolnej ręki art. 305 pkt 2) ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) poprzez zaproszenie firmy
ALITUR Sp. z o.o., Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec, 897-187-68-22 do negocjacji przyszłych warunków umowy na realizację ww. zadania. Przeprowadzone w dniu 20 kwietnia 2022r. oraz 16 maja 2022r. negocjacje nie doprowadziły do zawarcia konsensusu i zostały zawieszone do czasu przeprowadzenia przez Zamawiającego analizy budżetu Gminy Płoty. Jednakże przed wyznaczeniem terminu wznowienia negocjacji, Zamawiający w dniu 20 maja 2022r. otrzymał od zaproszonego do negocjacji Wykonawcy pismo informujące o odstąpieniu od negocjacji ze względu na trudność dotrzymania terminów realizacji zamówienia określonych w Zaproszeniu do negocjacji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.