eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzekuń › Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 33

1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 643 20 77

1.5.8.) Numer faksu: 029 643 20 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: awierzba@rzekun.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.rzekun.pl/zamowienia-publiczne/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7715e33-b196-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008129/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzbeninie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106627/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FPZ.271.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Umowy jest kompleksowe wykonanie niżej wymienionych Etapów zgodnie z załączoną dokumentacją projektową do niniejszego postępowania przetargowego:
Etap I.
Budowa sieci wodociągowej w ul. Jutrzenki w msc. Dzbenin (dz. nr ew. 530, 488/10, 488/11) w technologii PE 100 SDR 17 Ø110 mm. Przyłącza wodociągowe wykonać z rur Ø40 mm PE 100(SDR-17) PN10.
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Jutrzenki w msc. Dzbenin (dz. nr ew. 530, 488/10, 488/11) w technologii PVC Ø200 mm SN 8 z wydłużonym kielichem, łączonych na kielichy z uszczelkami. Odnogi wykonać (o średnicy 160 mm z PVC SN8) do nieruchomości należy zakończyć korkami na granicy pasa drogowego i posesji prywatnych.
Należy wykonać roboty drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni do stanu poprzedniego.

Etap II.
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w technologii PVC i PE w zakresie średnic od 150 mm do 200 mm wraz z odnogami do pasa drogowego. Odnogi do nieruchomości należy zakończyć korkami na granicy pasa drogowego i posesji prywatnych. W ramach zadania należy wykonać:
Zlewnia PD4
a) ul. Cisowa w msc. Dzbenin
- Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odc. E16-E16.6 (długość odcinka pomniejszona o 5,0 z wykonane w ramach budowy kolektora głównego) wraz z odgałęzieniami kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od sieci do granicy działek;
- Roboty drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni do stanu poprzedniego.
b) ul. Sosnowa w msc. Dzbenin
- Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odc. E20-F10 (długość odcinka pomniejszona o 5,0 z wykonane w ramach budowy kolektora głównego) wraz z odgałęzieniami kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od sieci do granicy działek;
- Roboty drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni do stanu poprzedniego.
c) ul. Klonowa w msc. Dzbenin
- Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odc. E28-G4 (długość odcinka pomniejszona o 5,0 z wykonane w ramach budowy kolektora głównego) wraz z odgałęzieniami kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od sieci do granicy działek;
- Roboty drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni do stanu poprzedniego.
d) ul. Bukowa w msc. Dzbenin
- Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odc. E34-H5 (długość odcinka pomniejszona o 5,0 z wykonane w ramach budowy kolektora głównego) wraz z odgałęzieniami kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od sieci do granicy działek;
- Roboty drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni do stanu poprzedniego.

Etap III
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w technologii PVC i PE w zakresie średnic od 150 mm do 200 mm wraz z odnogami do pasa drogowego. Odnogi do nieruchomości należy zakończyć korkami na granicy pasa drogowego i posesji prywatnych. W ramach zadania należy wykonać:
Zlewnia PD4
a) dz. nr ewid. 123/33, 506/2 w msc. Dzbenin
- Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odc. E54-I9 i I3-J4 wraz z odgałęzieniami kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od sieci do granicy działek;
- Roboty drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni do stanu poprzedniego.

Etap IV
Budowa sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Długiej w msc. Dzbenin/ Tobolice dz. nr ew. 143, 21/16, 24/1 na odcinku od Sist do S32 wraz z odnogami do pasa drogowego (plus 2m za granicę pasa drogowego wszystkich dróg bocznych odchodzących od drogi głównej). Odnogi do nieruchomości należy zakończyć korkami na granicy pasa drogowego i posesji prywatnych. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej będzie włączona do istniejącego rurociągu grawitacyjnego do istniejącej studni (rzędne 99, 89/97, 77) zlokalizowanej na działce nr 142. Z terenu objętego projektem ścieki będą zebrane systemem grawitacyjnym do przepompowni P1 zlokalizowanej na działce 21/17 skąd dalej rurociągiem tłocznym zostaną skierowane do projektowanego układu grawitacyjnego a następnie do istniejącej studni.
Do wykonania rurociągu grawitacyjnego (bezciśnieniowego) kanalizacji sanitarnej należy zastosować rury z PVC-U LITE o wydłużonych kelichach, jednolitej ściance spełniające wymagania normy PN-EN 1401-1 oraz powinny posiadać uszczelki olejoodporne wykonane z TPE-V z pierścieniem stabilizacyjnym z PP z włóknem szklanym trwale mocowane w kielichu rury w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z PN-EN 681-2 WH.
Do wykonania rurociągu ciśnieniowego należy zastosować rury w zakresie średnic 32 mm- 160 mm w szeregu SDR 17 PN 10 wzmocnione wykonane z polietylenu PE 100 RC.
Kanał grawitacyjny kanalizacji sanitarnej wykonać z rur kanalizacyjnych PVC-U – Ø200 mm SN8.
Rurociąg tłoczny z rur PE-RC PN 16 Ø110 mm SDR17.
Pompownia ścieków.
Kanały boczne kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PVC-U Ø160 mm SN8.
Rewizyjne studnie kanalizacyjne z betonu klasy C35/45 Ø1200 mm.
Należy wykonać roboty drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni do stanu poprzedniego.
Uwaga:
1. Maksymalna kwota do zafakturowania w 2022r. do 50 % wynagrodzenia należnego wykonawcy określonego w § 5 ust 1 Umowy, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo – finansowego oraz podpisanego przez strony protokołu odbiory częściowego.
Do protokołu odbioru częściowego o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumentację powykonawczą wraz z monitoringiem CCTV wykonanych odcinków kanalizacji oraz próby ciśnieniowe wykonanej sieci wodociągowej.
2. Ostatnia transza wynagrodzenia zostanie wypłacona Wykonawcy po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie i protokolarnym odbiorze końcowym robót. Wysokość ostatniej transzy wynagrodzenia będzie odpowiadać kwocie pozostałej do zapłaty z zastrzeżeniem, że jej wysokość nie może być wyższa niż 50% kwoty brutto określonej w ust. 1- etap IV postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1834000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3841500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1834000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STING Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011061693

7.3.3) Ulica: ul.Wspólna 63A lok. 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1834000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.