Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00078806/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług holowania i parkowania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych dla 2 jednostek powiatowych garnizonu łódzkiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7226051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług holowania i parkowania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych dla 2 jednostek powiatowych garnizonu łódzkiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fc49041-a2fb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/2/23/SS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 488780,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi holowania (CPV–50118110-9) i parkowania (CPV–98351100-9) pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych (nieobjętych dyspozycją art. 50a ust.1 i art. 130a ust. 4 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. Prawo o ruchu drogowym, tj. tekst jednolity (Dz. U. 2022 poz. 988 z późn. zm.), ochrony mienia z uwagi na podjęcie przez policję czynności służbowych oraz holowanie pojazdów służbowych dla KPP Łódź-Wschód w Koluszkach, ul. 11 listopada 62 F2. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 2 do SWZ, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ – wzorze umowy.
3. Przewidywana ilość holowań (przewozów) oraz ilość dni/dób parkowania ujęta w Załączniku Nr 1 do SWZ dotyczy okresu 36 miesięcy i stanowi podstawę do wyliczenia ceny oferty.;
4. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji umowy w minimum 20% wartości brutto.
5. Świadczenie usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie z bieżącymi potrzebami jednostki zlecającej, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w przedmiocie ilości usług określonych w załączniku nr 1 w przypadkach, gdyby odbiegała ona od faktycznych potrzeb jednostki zlecającej.
6. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według cen jednostkowych zgodnie ze złożoną ofertą.
7. Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 193170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi holowania (CPV–50118110-9) i parkowania (CPV–98351100-9) pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych (nieobjętych dyspozycją art. 50a ust.1 i art. 130a ust. 4 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. Prawo o ruchu drogowym, tj. tekst jednolity (Dz. U. 2022 poz. 988 z późn. zm.), ochrony mienia z uwagi na podjęcie przez policję czynności służbowych oraz holowanie pojazdów służbowych dla KPP w Zgierzu, ul. Długa 58/602. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 2 do SWZ, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ – wzorze umowy.
3. Przewidywana ilość holowań (przewozów) oraz ilość dni/dób parkowania ujęta w Załączniku Nr 1 do SWZ dotyczy okresu 36 miesięcy i stanowi podstawę do wyliczenia ceny oferty.;
4. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji umowy w minimum 20% wartości brutto.
5. Świadczenie usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie z bieżącymi potrzebami jednostki zlecającej, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w przedmiocie ilości usług określonych w załączniku nr 1 w przypadkach, gdyby odbiegała ona od faktycznych potrzeb jednostki zlecającej.
6. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według cen jednostkowych zgodnie ze złożoną ofertą.
7. Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 295609,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
dla części 1 postępowania wpłynęły dwie oferty:
Oferta nr 1 - F.H.U.LUK- POL LUCJAN PLICH, ul. Spacerowa 1 , 97-200 TOMASZÓW MAZOWIECKI
Oferta nr 4 - LANDCAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa , ul. Szeroka 2, 95-030 Starowa Góra
Oferta nr 1 - F.H.U.LUK- POL LUCJAN PLICH przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty.
Biorąc pod uwagę, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia uwzględnia wartość 20%, o której mowa w pkt. 5.7. SWZ (Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie), zwiększając wartość oferty o 20% różnica wynosi 32 526,00 zł.
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 237 600,00 zł.
Wartość oferty 225 105,00 zł (wartość umowy wg oferty to 270 126,00 zł).
Oferta nr 4 - LANDCAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty.
Biorąc pod uwagę, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia uwzględnia wartość 20%, o której mowa w pkt. 5.7. SWZ (Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie), zwiększając wartość oferty o 20% różnica wynosi 47 694,00 zł.
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 237 600,00 zł.
Wartość oferty 237 745,00 zł (wartość umowy wg oferty to 285 294,00 zł).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
dla części 2 postępowania wpłynęły dwie oferty:
Oferta nr 2 - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MOTO-PLICH Sp. z o.o., ul. Łazisko 64, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
Oferta nr 3 - RATOWNICTWO DROGOWE ADMAR S.C, ul. Dąbrowska 7, 95-100 Dąbrówka Wielka
Oferta nr 2 - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MOTO-PLICH Sp. z o.o., przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty.
Biorąc pod uwagę, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia uwzględnia wartość 20%, o której mowa w pkt. 5.7. SWZ (Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie), zwiększając wartość oferty o 20% różnica wynosi 154 771,20 zł.
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 363 600,00 zł.
Wartość oferty 431 976,00 zł (wartość umowy wg oferty to 518 371,20 zł).
Jedną ofertę odrzucono.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2".
- "Wynajem sali szkoleniowej i świadczenie usługi restauracyjnej na terenie miasta Łodzi"
- Przeprowadzenie szkolenia "Barber od podstaw"
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w prasie drukowanej płatnej oraz w serwisach internetowych w okresie 6 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usuwanie z dróg na terenie powiatu zgierskiego pojazdów i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym"
- Usługa holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Kazimierzy Wielkiej o masie całkowitej do 3,5 tony
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP WEJHEROWO
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.