eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU BIEŻĄCEJ KONSERWACJI DRÓG W RAMACH ZADANIA PN.: "REMONTY DRÓG O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH
NA WYKONANIU BIEŻĄCEJ KONSERWACJI DRÓG W RAMACH ZADANIA PN.: "REMONTY DRÓG O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastomyszkow.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH
NA WYKONANIU BIEŻĄCEJ KONSERWACJI DRÓG W RAMACH ZADANIA PN.: "REMONTY DRÓG O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bea76d8f-b8dd-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058124/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie bieżącej konserwacji dróg w ramach zadania pn.: "Remonty dróg o nawierzchni bitumicznej".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118692

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023.PZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1138211,39 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162450,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu bieżącej konserwacji dróg w ramach zadania pn. „Remonty dróg o nawierzchni bitumicznej”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty remontowe:
1) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie mieszanką AC 11S dla KR2 - gr. ubytku do 4 cm: 900,00 m2;
2) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie mieszanką AC 11S dla KR2 - dodatek za każdy
1 cm głębokości ponad 4 cm: 900,00 m2;
3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych wykonany w technologii powierzchniowego utrwalania grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową, wbudowane pod ciśnieniem remonterem drogowym w szacunkowej ilości: 60 ton.
3. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przeprowadzone będą w ulicach wskazanych przez Zamawiającego przed rozpoczęciem robót (po podpisaniu umowy) oraz w trybie interwencyjnym po każdorazowym telefonicznym zgłoszeniu zlecenia przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia został wyczerpująco opisany w załączniku nr 1
do SWZ
– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ
– dokumentacja do realizacji zamówienia.
5. Zamawiający wskazuje, że dokonał podziału zamówienia na części poprzez udzielanie zamówienia „Remonty dróg o nawierzchni bitumicznej” w dwóch odrębnych postępowaniach. Udzielane w niniejszym postępowaniu zamówienie stanowi jedną z dwóch części ww. zamówienia, która obejmuje niewielki zakres robót i jej dalszy podział na kolejne części byłby bezcelowy, gdyż spowodowałby problemy związane z koordynacją, nadzorem i odbiorami robót oraz zarządzaniem utrudnieniami w ruchu. Remontów wykonywanych w ramach bieżącej konserwacji dróg o nawierzchni bitumicznej nie można dokładnie zaplanować ze względu na losowe powstawanie ubytków zarówno, jeżeli chodzi o miejsce jak i o czas ich powstawania. Z tego względu w sytuacji, gdy w tym samym miejscu powstałaby konieczność zlecania napraw różnym wykonawcom w krótkim odstępie czasowym, powstanie problem logistyki zarówno, jeżeli chodzi o wykonanie robót, ich odbiory oraz odpowiedzialność gwarancyjną. Ponadto zarówno niewielki zakres jak i mała wartość udzielanego w niniejszym postępowaniu zamówienia uzasadniają, że podział zamówienia na mniejsze części byłby niecelowy ze względów ekonomicznych ze względu na koszty transportu sprzętu do wykonywania robót.
Mając na uwadze powyższe brak podziału na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji, w szczególności utrudnień w udziale w postępowaniu małych i średnich przedsiębiorstw.
6. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych nie może spowodować pogorszenia w zakresie dostępności remontowanych nawierzchni drogowych dla ich użytkowników, a w szczególności dla osób niepełnosprawnych.
7. Zadanie obejmuje:
8. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
9. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
- 45233142-6: Roboty w zakresie naprawy dróg;
2) Dodatkowe kody CPV:
- 45233252-0: Roboty w zakresie nawierzchni ulic.
10. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Pozostałe informacje w zakresie rozwiązań równoważnych zostały opisane w Rozdziale 5 SWZ.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
13. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
14. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270477,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270477,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „RAFALIN” Sp. z o.o., Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732909072

7.3.3) Ulica: Malicka 42

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270477,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.