eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Przebudowa drogi powiatowej nr 1767 S w miejscowości Koryczany polegająca na wykonaniu utwardzonego pobocza - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1767 S w miejscowości Koryczany
polegająca na wykonaniu utwardzonego pobocza – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/722234

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1767 S w miejscowości Koryczany
polegająca na wykonaniu utwardzonego pobocza – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7320d30-b117-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050433/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej nr 1767 S w miejscowości Koryczany polegająca na wykonaniu utwardzonego pobocza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104545

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0005/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu utwardzonego pobocza w miejscowości Koryczany na długości 730,0 mb po stronie lewej od posesji nr 114 do nr 135 w kierunku skrzyżowania drogi powiatowej nr 1767 S z drogą gminną nr 692 028 S. Roboty budowlane zostaną zrealizowane w ramach II etapu zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1767 S w miejscowości Koryczany polegająca na wykonaniu utwardzonego pobocza”.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1/ opracowanie dokumentacji projektowej czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem uzgodnień
i zatwierdzenia. Wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
2/ odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej;
3/ rozbiórkę elementów dróg;
4/ korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża;
5/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
6/ wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna wg WT-1 i WT-2);
7/ wykonanie krawężników betonowych;
8/ wykonanie utwardzonego pobocza z kostki betonowej;
9/ wykonanie betonowych obrzeży;
10/ regulację studzienek wodociągowych.
3. Pozostałe warunki zamówienia:
1/ szerokości zjazdów dostosować do stanu istniejącego bram i furtek;
2/ zjazdy i dojścia do posesji realizować do granic pasa drogowego;
3/ w przypadku zlokalizowania istniejącej studzienki należy ją wyregulować do rzędnej projektowanej nawierzchni;
4/ w przypadku napotkania istniejących sieci, niezwłocznie poinformować o tym fakcie inspektora nadzoru;
5/ w ciągu utwardzonego pobocza zlokalizowane są istniejące sieci i w związku z tym roboty w rejonie ich występowania należy realizować ręcznie;
6/ przed rozpoczęciem robót budowlanych należy zinwentaryzować wszystkie zjazdy i dojścia do posesji, a następnie potwierdzić zgodność ilości zjazdów z planem sytuacyjnym oraz przekazać taką informację inspektorowi nadzoru. W przypadku braku wyrysowanego na planie sytuacyjnym zjazdu należy go wykonać w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i właścicielem przyległej posesji;
7/ roboty budowlane realizować zgodnie z dokumentacją STWiORB.
4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określają: Przedmiar robót - (Załącznik 9 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - (Załącznik 10 do SWZ), uproszczona dokumentacja projektowa - (Załącznik 11 do SWZ).
5. Ubezpieczenie: Wykonawca w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto przyszłej umowy wyrażoną w złotych polskich [PLN] lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy.
6. Rozwiązania równoważne:
1/ Jeżeli w treści SWZ, dokumentacji technicznej (STWiORB, przedmiarze robót) został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych
w dokumentacji oraz zgodnych pod względem:
a/ gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b/ charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c/ charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d/ parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e/ parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f/ standardów emisyjnych.
2/ Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3/ Ilekroć w dokumentacji technicznej mowa jest o Polskich Normach, należy przez to rozumieć Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie lub inne normy lub dokumenty,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
7. Materiały:
1/ Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów, znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą
w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej normy europejskie.
2/ Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymogom STWiORB i SWZ.
8. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w rozdziale XX SWZ.
9. Elektromobilność: Wykonawca jak również Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy realizacji przedmiotowego zamówienia na poziomie wymaganym przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Wymóg ten będzie podlegał uprawnieniu Zamawiającego do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy. Najpóźniej do dnia przekazania terenu budowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenia o dostosowaniu floty pojazdów samochodowych użytkowanych do realizacji niniejszego zamówienia do ww. Ustawy. (Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ) Powyższe oświadczenie Wykonawca będzie zobowiązany złożyć również wraz z fakturą końcową oraz w każdym przypadku konieczności aktualizacji informacji przekazanych Zamawiającemu w oświadczeniu wstępnym (przed przekazaniem placu budowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299696,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544820,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299696,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PJ " BUD-REM" JUSTYNA JAWORSKA-NOWAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6491954952

7.3.3) Ulica: Ignacego Paderewskiego 24/19

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299696,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.