eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirskRemont uszkodzonych przepompowni ścieków



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Remont uszkodzonych przepompowni ścieków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mirsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 39

1.5.2.) Miejscowość: Mirsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-630

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mirsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67bbe9e8-d6d2-4f72-9cdb-45952f51f82d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont uszkodzonych przepompowni ścieków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67bbe9e8-d6d2-4f72-9cdb-45952f51f82d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135416

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Działając na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 ze zm.), zamawiający zaprasza do złożenia oferty w trybie zamówienia z wolnej ręki. W związku z niestabilnym działaniem przepompowni spowodowanym powodzią, która we wrześniu 2024r. dotknęła Gminę Mirsk. Zalaniu uległy pompy do ścieków oraz aparatura w szafach sterujących pracą przepompowni w postaci styczników, przekaźników oraz zabezpieczeń termicznych powodując ich uszkodzenie - spalenie. Zamawiający mimo należytej
staranności nie był w stanie przewidzieć skutków noszących znamiona klęski żywiołowej powodującej uszkodzenia wyposażenia obu oczyszczalni. Konieczne zatem wyposażenie należy niezwłocznie uzupełnić w celu zapobieżenia możliwym przelaniom lub wyciekiem, który mógłby spowodować szkody w faunie i florze rzeki Kwisa wywołać lub wywołać
epidemię spowodowaną nieprawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131707,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont przepompowni ścieków w podziale na dwa zadania: 1. Remont przepompowni
ścieków na ul. Fabrycznej w Mirsku w zakresie wymiany uszkodzonych podzespołów (pompy ścieków, szafa sterownicza, regulatory
pływakowe), 2. Remont przepompowni ścieków na ul. Łąkowej w Mirsku w zakresie wymiany uszkodzonych podzespołów (pompy
ścieków, szafa sterownicza, regulatory pływakowe)”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, nienoszących śladów uprzedniego używania:
- pompa CP 3102 MT – 3,1 kW,
- pompa CP 3127 HT – 5,9 kW,
- pompa DP 3085 MT – 2,4 kW,
- pompa CP 3057 MT – 2,4 kW,
- dwie szafki elektryczne z wyposażeniem,
- dziesięć regulatorów pływakowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98973,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98973,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98973,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO SOLUTION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000975274

7.3.3) Ulica: Fryderyka Chopina

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98973,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.