Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00121380/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
- 2021/BZP 00134133/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Konojady – Tomki odcinek od km 0+000 do km 0+810,00 (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA JABŁONOWO POMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 28
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonowo Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 69 76 800
1.5.8.) Numer faksu: 56 69 76 801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jablonowopomorskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonowopomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Konojady – Tomki odcinek od km 0+000 do km 0+810,00 (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36f8ed2e-e979-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002057/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej Konojady-Tomki odcinek od km 0+000 do km 0+810,00
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121380/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IIPP.271.1.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1015647,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Konojady – Tomki odcinek od km 0+000 do km 0+810,00. Lokalizacja robót: powiat brodnicki, gmina Jabłonowo Pomorskie, obręb 0010 Konojady, działka numer 269.
2. Zakres robót będzie obejmował m.in.:
1) dostosowanie drogi do wymaganych parametrów technicznych,
2) stworzenie dobrych i bezpiecznych warunków przejazdu pojazdów oraz ruchu pieszych,
3) poszerzenie jezdni do 5,0 m,
4) wzmocnienie konstrukcji istniejącej nawierzchni bitumicznej,
5) wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,
6) nadanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych jezdni,
7) przebudowę istniejącego chodnika oraz budowę dalszego odcinka,
8) przebudowę i budowę zjazdów do zabudowań i na pola uprawne,
9) wymiana pokryw studziennych na kanalizacji sanitarnej,
10) nałożenie na istniejące kable teletechniczne dwudzielne rury ochronne na odcinku o długości 64 m, zgodnie z wytycznymi dot. uzgodnień projektu budowlanego,
11) roboty uzupełniające i wykończeniowe, w tym plantowanie i porządkowanie terenu, oczyszczenie rowów, wykonanie oznakowania, itp.
3. Szczegółową dokumentację techniczną opisu przedmiotu zamówienia w tym: projekt budowlany, przedmiar robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, zawarto w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Przedmiar robót, zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, nie stanowi wyłącznej podstawy do obliczenia ceny oferty, którą należy skalkulować w oparciu o całą dokumentację projektową i zasady określone w rozdziale XVII SWZ.
5. UWAGA - Materiały rozbiórkowe w postaci kostki brukowej/betonowej oraz z frezowania nawierzchni bitumicznej należą do Zamawiającego. Kostkę brukową należy spaletować i przekazać inwestorowi. Dokładne miejsce wywozu wskazanych w zdaniu pierwszym materiałów rozbiórkowych zostanie wskazane Wykonawcy po zawarciu umowy. Miejsce wywozu będzie się znajdowało w odległości do 5 km od miejsca realizacji inwestycji.
6. Drzewo z wycinki stanowi własność inwestora. Miejsce wywozu drewna będzie się znajdowało w obrębie do 15 km od miejsca realizacji inwestycji.
7. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, wykonania odcinka próbnego o powierzchni min. 500 m2 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na odcinku drogi wskazanej w przedmiotowym postępowaniu. Dokładne miejsce wykonania odcinka próbnego zostanie ustalone na etapie budowy z Zamawiającym. Konstrukcja odcinka próbnego będzie dotyczyła wykonania wyłącznie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych.
8. Zgodnie z art. 95 Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawcy (o ile zostaną zgłoszeni) do zatrudnienia na podstawie umowy, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z robotami budowlanymi, tj. czynności fizyczne przy robotach budowlanych związanych z robotami ziemnymi i robotami drogowymi. Obowiązki Wykonawcy określa treść projektowanych postanowień umownych. W celu weryfikacji zatrudnienia pracowników, Zamawiający ma prawo żądać dokumentów wskazanych w art. 438 ust. 2 pkt 1-4 Pzp.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984302,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1226313,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984302,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Do chwili obecnej Wykonawca nie przedstawił nazw podwykonawców. Zakres zamówienia - wszystkie roboty z wyłączeniem konstrukcji bitumicznych oraz koordynacji i kierowania robotami w ramach Generalnego Wykonawstwa.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984302,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.