eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla budowy budynku Zakładu Anatomii Akademii Tarnowskiej



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla budowy budynku Zakładu Anatomii Akademii Tarnowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146316500

1.5.8.) Numer faksu: 146316600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1042122

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla budowy budynku Zakładu Anatomii Akademii Tarnowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2406a838-932c-4d1f-9e50-fa27dcf700c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00433071/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla budowy budynku Zakładu Anatomii Akademii Tarnowskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679956

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-27/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8360000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji polegającej na budowie w systemie modułowym lub systemem tradycyjnym budynku Zakładu Anatomii Akademii Tarnowskiej na terenie obejmującym działki numer 4/44, 4/46, 4/34, 4/20 obręb 164 w Tarnowie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) w ramach etapu I:
a) opracowania wizualizacji projektowanego budynku i zagospodarowania terenu;
b) sporządzenia wielobranżowego projektu architektoniczno-budowlanego;
c) uwzględnienia w projekcie architektoniczno-budowlanym okoliczności, iż budynek będzie składał się z jednej kondygnacji naziemnej (parter), jednakże fundamentowanie należy przewidzieć dla budynku dwukondygnacyjnego (parter plus jedno piętro) z uwagi na zakładaną możliwość rozbudowy w późniejszym okresie;
d) uwzględnienia w projekcie architektoniczno-budowlanym, iż budynek ma być w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich, osób niedowidzących i niedosłyszących;
e) sporządzenia wielobranżowej dokumentacji wykonawczej budynku w szczególności: projektu konstrukcji, projektu (wszystkich) instalacji wewnętrznych, projektu zagospodarowania terenu, projektu przyłączy i innych elementów uzbrojenia – w zakresie zależnym od wydanych warunków technicznych przyłączenia do sieci i przedstawienie jej do zatwierdzenia Zamawiającemu;
f) opracowania planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, Projektu Organizacji Robót, Instrukcji Bezpiecznego Wykonania Robót uwzględniającego specyfikę i warunki prowadzenia robót budowlanych;
g) opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót;
h) uzyskania ewentualnych dodatkowych zgód, pozwoleń, warunków technicznych, innych materiałów - jeśli w trakcie opracowywania dokumentacji lub realizacji inwestycji stanie się to konieczne;
i) opracowania i przekazania do Zamawiającego oceny ryzyka zawodowego, wraz z wykazem preparatów chemicznych stosowanych do realizacji zadania;
j) sporządzenia dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę;
k) uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
l) wykonanie inwentaryzacji zieleni;
m) uzyskania pozwolenia na budowę;
2) w ramach etapu II:
a) przejęcia i organizacji placu budowy;
b) zorganizowania zaplecza budowy i terenu robót przy zastosowaniu zabezpieczeń wynikających z przepisów BHP i ppoż.;
c) niwelacji gruntu i wywiezienia nadmiaru ziemi lub nawiezienia brakującej ziemi;
d) demontażu, budowy lub przebudowy infrastruktury podziemnej (przyłącza i inne elementy uzbrojenia);
e) wykonanie stanu surowego otwartego;
f) budowy wewnętrznego układu komunikacyjnego (dojścia, dojazdy, place wewnętrzne) - podbudowy;
g) wykonania połączeń między budynkowych:
- branży teletechnicznej;
- branży energetycznej;
3) w ramach etapu III:
a) budowy wewnętrznego układu komunikacyjnego (dojścia, dojazdy, place wewnętrzne) - nawierzchnie;
b) ogrodzenia nowo projektowanej infrastruktury (ogrodzenie analogiczne do ogrodzenia istniejącego);
c) wykonania instalacji wewnętrznych
d) wykonania stanu surowego zamkniętego
e) nasadzenia drzew lub krzewów, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu;
f) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac, terenów, nawierzchni lub instalacji;
g) połączenia wewnętrznego układu komunikacyjnego z istniejącym układem komunikacyjnym na terenie Kampusu Akademii Tarnowskiej;
h) montażu oświetlenia zewnętrznego;
4) w ramach etapu IV:
a) wykonania robót wykończeniowych,
b) dostawy i montażu wyposażenia;
5) w ramach etapu V:
a) przekazania Zamawiającemu, na dzień zgłoszenia zamiaru użytkowania, do odbioru dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów związanych z przedmiotem odbioru, do których należą w szczególności certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty, sprawdzenia, aprobaty techniczne, oświadczenia dopuszczenia do powszechnego stosowania w budownictwie, protokoły badań i sprawdzeń, opinie, uzgodnienia lub zezwolenia właściwych organów;
b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
3. Szczegółowy zakres prac Wykonawcy określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i jej załącznikach.

Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która odbędzie się w dniu 09.01.2025 r. o godz. 10:00. Spotkanie, przy ul. Mickiewicza 8, wejście główne budynek A. Osoba do kontaktu: Pan Janusz Kozioł tel.: 14 63 10 710. Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty nie jest wymagana obecność w trakcie trwania wizji lokalnej, a udział jest w niej zalecany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9772669,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13480800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9772669,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa EKO-REM-BUD Jan Cabak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490484403

7.3.3) Ulica: Łabowa

7.3.4) Miejscowość: 185

7.3.5) Kod pocztowy: 33-336

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9772669,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.