eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Przebudowa drogi ul. F. Stamma w Białogardzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi ul. F. Stamma w Białogardzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 35 79 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi ul. F. Stamma w Białogardzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c10592a3-edea-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi ul. Stamma w Białogardzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126384/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430245,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych dotyczących inwestycji pn.
„Przebudowa drogi ul. F. Stamma w Białogardzie” (na terenie działki ewid. nr 31, obr. 0010 m.Białogard), obejmującej przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni na długości 220,40 m, przebudowę lewostronnego chodnika na odcinku o długości 295,50 m, przebudowę zjazdów do przyległych nieruchomości oraz przebudowę placu pod wiatą przystankową.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
W ramach robót budowlanych (zgodnie z dokumentacją projektową), przewidziano przebudowę drogi ulicy Feliksa Stamma w Białogardzie obejmującą:
1) roboty pomiarowe;
2) opracowanie i wprowadzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót;
3) wykonanie rozbiórki istniejących chodników z jednoczesną rozbiórką nawierzchni pod wiatą przystankową wraz z jej demontażem i ponownym montażem w docelowym miejscu;
4) roboty ziemne – przygotowanie koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika i zjazdów;
5) wykonanie nawierzchni chodnika i placu pod wiatę przystankową z brukowej kostki betonowej koloru szarego;
6) wykonanie nawierzchni zjazdów z brukowej kostki betonowej koloru grafitowego;
7) wykonanie obrzeży i krawężników;
8) regulację włazów, wpustów i studzienek;
9) frezowanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej;
10) wykonanie odnowy nawierzchni jezdni z warstwy wiążącej i warstwy wierzchniej asfaltu;
11) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 120x80 cm- 2 szt.
12) odtworzenie oznakowania poziomego jedynie w zakresie istniejących przejść dla pieszych;
13) wykonanie trawników na całej szerokości pomiędzy jezdnia a chodnikiem, zieleni o szerokości 1,0 m pomiędzy chodnikiem, a istniejącym ogrodzeniem.
3. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych (na koszt Wykonawcy) należy,
w szczególności:
1) zorganizowanie zaplecza robót oraz urządzenie i zabezpieczenie na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej itp., podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie ponosić Wykonawca);
2) sporządzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
3) oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót;
4) zapewnienie na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów bhp, znajdujących się na terenie robót;
5) ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem zgodnie z wytycznymi i utrzymanie w należytym stanie technicznym;
6) przed rozpoczęciem robót należy bezwzględnie powiadomić właścicieli uzbrojenia, przeprowadzić inwentaryzację obiektów sieci uzbrojenia, w obecności właścicieli uzbrojenia oraz przedstawiciela Urzędu Miasta Białogard;
7) zgłaszanie inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających, jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku, jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt;
8) wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki
9) budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddanie przedmiotu zamówienia w terminie;
10) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie urządzeń
i materiałów w sposób niepowodujący kolizji;
11) przed wbudowaniem każdego materiału - złożenie do zatwierdzenia przez Zamawiającego/Inspektora nadzoru wniosku materiałowego, dla wszystkich materiałów, przedstawienie Zamawiającemu atesty
i certyfikaty potwierdzające ich właściwości;
12) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów, do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie
z kosztami utylizacji;
13) materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania należy składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w odległości do 9 km;
14) zorganizowanie budowy w sposób zapewniający odbiór odpadów komunalnych z sąsiadujących nieruchomości (wyznaczenie miejsca lub miejsc, do których właściciele nieruchomości będą mogli swobodnie przetransportować pojemniki z odpadami w dniach ich odbioru zgodnych z rocznym harmonogramem i poinformowanie o tym wszystkich właścicieli nieruchomości) lub odbiór i transport tych odpadów we własnym zakresie;
15) stosowanie się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych;
16) skompletowanie wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów przed zgłoszeniem robót do odbioru;
17) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
18) wykonanie dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym, w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów
w przypadku wyników negatywnych;
19) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe;
20) po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu;
21) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty wystąpienia zdarzenia;
22) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
4. Wykonawca ma obowiązek sporządzić i złożyć u Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót budowlanych, zwany dalej „harmonogramem”, w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, w formie pisemnej i elektronicznej (edytowalnej), w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram należy wykonać uwzględniając podział na okresy (tygodnie, miesiące) przedstawiające rozpoczęcie i zakończenie wskazanego zakresu prac.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 10 dni, od dnia podpisania umowy kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji, o której mowa w §14 umowy. Będzie on także podstawą do rozliczania dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza określenie przedmiotu umowy w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp. Szczegółowo zostało to opisane w § 5 ust. 5 - 7 umowy.
6. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie informować Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, jakość prac, opóźnienia planowanej daty zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia oraz do współdziałania z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430245,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564060,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430245,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG Drawsko Pomorskie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530033758

7.3.3) Ulica: Podmiejska 2

7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 78-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430245,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.