Og³oszenie z dnia 2021-09-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00174319/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-08
- 2021/BZP 00192078/01 - Wynik z dnia 2021-09-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rekonstrukcja I wojennego cmentarza w Drohojowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OR£Y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900358
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Or³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-716
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 16 6712693
1.5.8.) Numer faksu: +48 16 736 2434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ugorly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminaorly.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rekonstrukcja I wojennego cmentarza w Drohojowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e7a8de60-0be6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00168996
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001973/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Rekonstrukcja I wojennego cmentarza w Drohojowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
EFRR Program Interreg V-A Polska - S³owacja 2014 - 2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zawarte w Rozdziale XII Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Opisano w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisano w rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OAF.II.271.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie terenu cmentarza w Drohojowie. Czê¶æ obejmuje wykonanie alejek, ogrodzenia i nasadzeñ zieleni oraz wykonanie parkingu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (C) – waga kryterium 60%;
2) okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) kryterium „okres gwarancji” (G) – ocena bêdzie przeprowadzona na podstawie d³ugo¶ci terminu podanego przez Wykonawcê w ofercie, przy czym najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wynosi 36 miesiêcy wymagany przez Zamawiaj±cego od daty podpisania protoko³u odbioru koñcowego, a najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci jaki Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê przy ocenie wynosi 60 miesiêcy od daty podpisania protoko³u koñcowego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jako¶ci d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru, Zamawiaj±cy do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesiêcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszego okresu gwarancji jako¶ci ni¿ 36 miesiêcy oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu.
Ilo¶æ punktów w kryterium gwarancja jako¶ci obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
- oferta o najd³u¿szym okresie gwarancji otrzyma 40 pkt.
G bad
G =------------- x 40
G max
gdzie:
G– ilo¶æ punktów w kryterium okres gwarancji
G bad – okres gwarancji badanej oferty
G max – najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji
3. Ka¿dej ofercie zostanie przyznana liczba punktów wg wzoru:
O = C + G
4. Punktacja przyznawana poszczególnym ofertom liczona bêdzie oddzielnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów obliczon± jako ³±czn± sumê punktów uzyskan± w oparciu o podane wy¿ej, wszystkie kryteria oceny ofert.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace konserwatorskie przy kapliczce na cmentarzu w Drohojowie
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (C) – waga kryterium 60%;
2) okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) kryterium „okres gwarancji” (G) – ocena bêdzie przeprowadzona na podstawie d³ugo¶ci terminu podanego przez Wykonawcê w ofercie, przy czym najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wynosi 36 miesiêcy wymagany przez Zamawiaj±cego od daty podpisania protoko³u odbioru koñcowego, a najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci jaki Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê przy ocenie wynosi 60 miesiêcy od daty podpisania protoko³u koñcowego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jako¶ci d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru, Zamawiaj±cy do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesiêcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszego okresu gwarancji jako¶ci ni¿ 36 miesiêcy oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu.
Ilo¶æ punktów w kryterium gwarancja jako¶ci obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
- oferta o najd³u¿szym okresie gwarancji otrzyma 40 pkt.
G bad
G =------------- x 40
G max
gdzie:
G– ilo¶æ punktów w kryterium okres gwarancji
G bad – okres gwarancji badanej oferty
G max – najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji
3. Ka¿dej ofercie zostanie przyznana liczba punktów wg wzoru:
O = C + G
4. Punktacja przyznawana poszczególnym ofertom liczona bêdzie oddzielnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów obliczon± jako ³±czn± sumê punktów uzyskan± w oparciu o podane wy¿ej, wszystkie kryteria oceny ofert.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace konserwatorskie przy krzy¿ach znajduj±cych siê na cmentarzu w Drohojowie
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (C) – waga kryterium 60%;
2) okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) kryterium „okres gwarancji” (G) – ocena bêdzie przeprowadzona na podstawie d³ugo¶ci terminu podanego przez Wykonawcê w ofercie, przy czym najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wynosi 36 miesiêcy wymagany przez Zamawiaj±cego od daty podpisania protoko³u odbioru koñcowego, a najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci jaki Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê przy ocenie wynosi 60 miesiêcy od daty podpisania protoko³u koñcowego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jako¶ci d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru, Zamawiaj±cy do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesiêcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszego okresu gwarancji jako¶ci ni¿ 36 miesiêcy oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu.
Ilo¶æ punktów w kryterium gwarancja jako¶ci obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
- oferta o najd³u¿szym okresie gwarancji otrzyma 40 pkt.
G bad
G =------------- x 40
G max
gdzie:
G– ilo¶æ punktów w kryterium okres gwarancji
G bad – okres gwarancji badanej oferty
G max – najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji
3. Ka¿dej ofercie zostanie przyznana liczba punktów wg wzoru:
O = C + G
4. Punktacja przyznawana poszczególnym ofertom liczona bêdzie oddzielnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów obliczon± jako ³±czn± sumê punktów uzyskan± w oparciu o podane wy¿ej, wszystkie kryteria oceny ofert.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Dla czê¶ci I. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± odpowiadaj±c± charakterem przedmiotowi niniejszego zamówienia o warto¶ci min. 70 000,00 z³ brutto oraz Wykonawca spe³ni warunek je¶li potwierdzi, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê co najmniej 70 000,00 z³Dla czê¶ci II. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± odpowiadaj±c± charakterem przedmiotowi niniejszego zamówienia o warto¶ci min. 20 000,00 z³ brutto
Dla czê¶ci III. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± odpowiadaj±c± charakterem przedmiotowi niniejszego zamówienia o warto¶ci min. 20 000,00 z³ brutto
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ) 2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadaj±cej charakterem przedmiotowi niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ
2) dla czê¶ci pierwszej zamówienia informacja z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - – tylko dla Wykonawców sk³adaj±cych ofertê dla czê¶ci pierwszej.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium:1) dla czê¶ci pierwszej w kwocie: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych,00/100),
2) dla czê¶ci drugiej w kwocie: 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych,00/100),
3) dla czê¶ci trzeciej w kwocie: 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych,00/100),
2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Urzêdu Gminy Or³y Bank Spó³dzielczy w ¯urawicy Oddzia³ w Or³ach 28 9113 1027 2005 3000 0045 0004. Tytu³ przelewu winien umo¿liwiæ identyfikacjê przetargu, którego dotyczy wadium oraz okre¶laæ podmiot, w którego imieniu jest wp³acane – w przypadku, je¶li przelewu nie dokonuje Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Celem w³a¶ciwej identyfikacji wp³aty z tytu³u wadium powinny zawieraæ w tytule przelewu znak sprawy postêpowania tj. OAF.II.271.10.2021
5. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
6. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
5) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
10. Wniesienie wadium w porêczeniach lub gwarancjach powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcê.
11. Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy zamawiaj±cego. Czynno¶æ ta skróci czas badania ofert.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiaj±cy ustala zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy zawartej w wyniku postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysoko¶ci 2 % ceny oferty brutto.2. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿na wnie¶æ w formach wymienionych w art. 450 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.
3. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 450 ust. 2 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.
4. Orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy musi byæ dostarczony do Zamawiaj±cego przed podpisaniem umowy.
5. Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca zobowi±zany bêdzie wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w ¯urawicy Oddzia³ w Or³ach 28 9113 1027 2005 3000 0045 0004. Na dowodzie przelewu nale¿y wpisaæ: Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy OAF.II.271.10.2021.
6. Zamawiaj±cy zwróci 70 % zabezpieczenia w terminie do 30 dni od daty podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót. Pozosta³e 30% wysoko¶ci zabezpieczenia zostanie zwrócone Wykonawcy nie pó¼niej ni¿ w 15 dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-20 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-20
INNE PRZETARGI OR£Y
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji fotowoltaicznych na SUW Niziny i SUWZ Olszynka w ramach projektu Poprawa infrastruktury wodnej na terenie Gminy Or³y - dostawa magazynów energii
- Dostawa samochodu w ramach zadania w³asnego realizowanego przez Gminê Or³y wynikaj±cego z Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej
wiêcej: przetargi OR£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacj± budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £±kta Górna, gm. ¯egocina - remont kot³owni i sto³ówki.
- Remont wraz z modernizacj± budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie pi³karskim w ¯egocinie
- Remont budynku Dyrekcji £ódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- "TERMOMODERNIZACJA PRZEDSZKOLA GMINNEGO WRAZ Z BUDYNKIEM MIESZKALNYM W PE£CZYSKACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- ,,Racjonalizacja zu¿ycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie £ódzkim''
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





