eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówOdbetonowanie przestrzeni między blokami mieszkalnymi



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbetonowanie przestrzeni między blokami mieszkalnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4494eeff-92c7-471b-be8a-5d2aa2098f3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbetonowanie przestrzeni między blokami mieszkalnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4494eeff-92c7-471b-be8a-5d2aa2098f3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Projekt/program (nazwa): Rozwój zielonej infrastruktury i odbetonowanie powierzchni uszczelnionych w Rzeszowie / Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021‐2027 FENX.01.05-IW.01-0004/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664396

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.129.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 476926,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja i zagospodarowanie terenów przy blokach na ul. Legionów 16-18 na dz.ew.437 obr.214; ul. Bohaterów Westerplatte 3-5 na dz.ew. 1865/2 obr.207; ul. Bohaterów Westerplatte 5-7 na dz.ew. 1868/2 obr. 207; ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2 na dz.ew.1642 obr.207; ul. Hetmańskiej 14-16 na dz.ew.1448/8 obr.207. Celem jest odbetonowanie przestrzeni na rzecz terenów zielonych, w ramach projektu współfinansowanego FENX 2021-2027. Zakres robót obejmuje:
-pomiary geodezyjne i inwentaryzacje powyk.
-usunięcie nawierzchni asfaltowych wraz z podbudową;demontaż płyt betonowych,późniejsze wyrównanie terenu
-demontaż i montaż ławek, koszy na śmieci, parkletu; elementy muszą posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające urządzenie do użytku publicznego
-W miejscach wyznaczonych pod nasadzenia należy usunąć glebę rodzimą, wymienić ją na podłoże do nasadzeń, powinno być wolne od szkodników, chwastów,patogenów,kamieni czy śmieci,żyzne,próchnicze,odpowiednio przepuszczalne,zawierać dostateczną ilość materii
-zakup oraz nawiezienie ziemi żyznej(warstwa grubości 10cm)z uwzględnieniem prac i materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania
-wykonanie rekultywacji terenu w miejscu prowadzenia prac ziemnych należy użyć mieszanki traw o podwyższonej odporności na czasowe niedobory wody, a także niedostateczne dawki nawozowe, jednocześnie gatunki stosowane w mieszance mają stworzyć trwałą i gęstą darń odporną na zanieczyszczenia komunikacyjne
-oczyszczenie terenu, przekopanie gleby, dostosowanie właściwości gleby, odchwaszczanie
-ułożenie agrotkaniny o gramaturze 70-100g/m2 ze stabilizatorem UV 100% polipropylen z przytwierdzeniem szpilami PCV9 min(5szt./m2) do podłoża, która przepuszcza wodę w obu kierunkach oraz zapewnia odpowiednią cyrkulację powietrza, jednocześnie uniemożliwiając wzrost chwastów
-założenie obrzeża trawnikowego PCV z tworzywa sztucznego, koloru czarnego, o wysokości 6-7cm wraz ze szpilkami min. 3szt na 1mb
-wysypanie terenu pod nasadzonymi roślinami korą sosnową średnio mieloną o frakcji 20-50mm w kolorze naturalnym przekompostowana-warstwa grub. 5cm wyścielona na włóknie
-wywóz, utylizacja pozostałości; zakup i transporty niezbędnych materiałów i elementów
-odgruzowanie terenu, dostarczenie ziemi, niwelacja terenu, wałowanie
-wykopanie koryta w ciągu pieszym i wykonanie nawierzchni mineralno-żywicznej wraz z obrzeżem z listew metalowych z podbudowaniami
-wykopanie miejsca na płyty 100x40x10cm; ułożenie płyt imitujących drewno (ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2)
-wykonanie nasadzenia roślin w postaci drzew, krzewów, traw i bylin, które są gatunkami rodzimymi, szkółkowanymi, muszą posiadać etykietę z pełną nazwą, paszporty roślinne, odpowiednią wielkość i być zgodne z wymaganymi parametrami
-wyznaczenie lokalizacji nasadzeń zgodnie z dokumentacją projektową i SO Drzew w odpowiednich skupiskach i odległościach na m2
-zabezpieczenie terenu przed jego użytkowaniem do czasu wzrostu trawy, w przypadku braku wykiełkowania nasion traw lub obumarcia całkowitego lub części założonego trawnika należy niezwłocznie ponownie odtworzyć nasadzenia
-zabezpieczenie elementów przed zniszczeniem do chwili końcowego odbioru
-użycie materiałów najwyższej jakości, atestowanych i posiadających deklaracje zgodności producenta CE
- wyregulowanie studzienek w stosunku do wysokości terenu
Realizacja niniejszego projektu nie przewiduje wycinki żadnego drzewa. W związku z tym prowadzenie prac przewidziano z zastosowaniem zaleceń zgodnych z dokumentem pn.:Standardem Ochrony Drzew i Innych Form Zieleni w Procesie Inwestycyjnym. Wykonawca jest zobowiązany do systematycznego gromadzenia i przekazywania informacji, danych oraz dokumentacji w tym fotograficznej, która stanowi potwierdzenie realizacji zadania zgodnie z zasadą DNSH - zasada nieczynienia znaczącej szkody środowisku.
Do momentu podpisania umowy Harmonogram robót nie podlega zmianom. Po podpisaniu umowy zmiany zgodnie z §4 Umowy
Szczegółowy zakres robót znajduję się w §2 umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559904,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584997 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559904,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bridge 1 sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6852339063

7.3.3) Ulica: ul.17 stycznia

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559904,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.