eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 11 170 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 11 170 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałecki_IZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 67 250 84 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiatwalecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 11 170 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eb98660-dfb7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030509/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 11 170 000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110174/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 11 170 000,00 PLN (słownie: jedenaście milionów sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.
2) Waluta kredytu: złoty polski (PLN).
3) Okres kredytowania: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 31 października 2029 r.
4) Kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo w dniu 31 sierpnia 2021 r.
5) Za dzień wypłaty/uruchomienia kredytu uznaje się dzień wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego.
6) Kapitał spłacany będzie w 99 ratach miesięcznych płatnych ostatniego roboczego dnia każdego miesiąca począwszy od dnia 31 sierpnia 2021 r., w tym:
a) w 2021 roku 5 rat, z tego:
- za m-c sierpień 2021 r. w kwocie 98 647,00 PLN,
- za m-c wrzesień 2021 r. w kwocie 98 647,00 PLN,
- za m-c październik 2021 r. w kwocie 50 211,45 PLN,
- za m-c listopad 2021 r. w kwocie 25 000,00 PLN,
- za m-c grudzień 2021 r. w kwocie 25 000,00 PLN,
b) w 2022 roku 12 rat po 34 000,00 PLN,
c) w 2023 roku 12 rat po 42 500,00 PLN,
d) w 2024 roku 12 rat po 52 000,00 PLN,
e) w 2025 roku 12 rat po 147 000,00 PLN,
f) w 2026 roku 12 rat po 156 000,00 PLN
g) w 2027 roku 12 rat po 164 000,00 PLN,
h) w 2028 roku 12 rat po 174 000,00 PLN,
i) w 2029 roku 10 rat, z tego:
- za m-ce od stycznia do sierpnia 2029 r. 8 rat po 165 516,20 PLN,
- za m-c wrzesień 2029 r. w kwocie 165 516,00 PLN,
- za m-c październik 2029 r. w kwocie 148 848,95 PLN.
7) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od dnia pierwszej wypłaty kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych. Pierwszym dniem pierwszego okresu obrachunkowego jest dzień postawienia kredytu do dyspozycji Powiatu Wałeckiego. Kolejne okresy obrachunkowe rozpoczynają się w następnym dniu po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego. Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu.
8) Płatność rat odsetkowych w dniu zakończenia każdego okresu obrachunkowego za który zostały naliczone na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank o wysokości poszczególnych rat odsetkowych telefonicznie.
9) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR – dla trzymiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych notowanej pierwszego dnia okresu obrachunkowego powiększoną o marżę banku. Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 29 czerwca 2021 r. (tj. 0,21 %).
10) Zamawiający nie przewiduje prowizji w związku z obsługą, przygotowaniem i udzieleniem kredytu.
11) Dla potrzeb umowy kredytowej, przy obliczaniu odsetek przyjmuje się, iż rok liczy 365/366 dni.
12) Odsetki naliczane będą od wysokości i terminu faktycznie wykorzystanego kredytu, tj. od daty wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego.
13) Możliwość wcześniejszych, przed ustalonymi terminami, spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat.
14) Marża Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu w czasie trwania obowiązującej umowy.
15) Zabezpieczenie kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496962,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496962,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496962,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SGB-Bank Spółka Akcyjna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bank Spółdzielczy w Jastrowiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770005362

7.3.3) Ulica: ul. Szarych Szeregów 23a

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-462

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496962,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2029-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.