eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójDostawa palet EPAL dla potrzeb Działu Sprzedaży Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa palet EPAL dla potrzeb Działu Sprzedaży Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. F. Rzewuskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ubz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ubz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa palet EPAL dla potrzeb Działu Sprzedaży Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-897c92c7-8a55-448f-b7a3-978537f0de9b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie w trybie zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024, poz. 1320 ze zm) tj.:
- ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

Wszczęcie procedury konkurencyjnej z zachowaniem terminów wymaganych ustawą Pzp nie gwarantuje wyboru Wykonawcy w krótkim terminie. W przedmiotowym przypadku dla zabezpieczenia ciągłości produkcji konieczny jest pilny zakup palet.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.291.40.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest dostawa palet EPAL na potrzeby Działu Sprzedaży Zamawiającego – Baza Wełecz.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Paleta EPAL nowa.
2) Materiał: 11 desek z drewna wysokiej jakości, 9 wsporników z drewna litego, 78 gwoździ, wykonanie zgodne z Regulaminem Technicznym EPAL.
3) Długość 800 mm.
4) Szerokość 1,200 mm.
5) Wysokość 144 mm.
6) Waga ok. 25 kg.
7) Nośność 1,500 kg.
8) Paleta nowa z oznaczeniem EPAL - na podstawie posiadanej licencji.
9) Zgodne z kartą ECR.
10) Palety muszą posiadać najazdy na wszystkich dolnych deskach.
11) Czytelne znaki na klockach.
12) Palety czyste, bez pozostałości drewnianych po produkcji (wióry itp.).

3. Szacunkowa wielkość zapotrzebowania w okresie udzielenia zamówienia: 3 000 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44143000-4 - Palety

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Z.P.H.U. "METROL" Stanisław Kiepura Wspólnik Spólki Cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy "METROL" S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7350000530

7.3.4) Miejscowość: Zwierzyniec 52

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134685,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.