Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00313628/01 - Wynik z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana konstrukcji bramowych wraz z oznakowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190030083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 36
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzdiz-przetargi@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzdiz.gda.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie infrastrukturą drogową i zielenią
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana konstrukcji bramowych wraz z oznakowaniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6d3acda-d506-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093588/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana konstrukcji bramowych - zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6d3acda-d506-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wskazano w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazano w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 24/B/IU/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana konstrukcji bramowych wraz z oznakowaniem na nowe zlokalizowanych na terenie administracyjnym w następujących lokalizacjach:
a) Konstrukcja bramowa nr 6 wg wykazu Zamawiającego, lokalizacja: Podwale Grodzkie przed Wały Piastowskie kier. Centrum
b) Konstrukcja bramowa nr 11 wg wykazu Zamawiającego, lokalizacja: Armii Krajowej przed Łostowicką kier. Sikorskiego
c) Konstrukcja bramowa nr 93 wg wykazu Zamawiającego, lokalizacja: Rakoczego przed Bulońską kier. Słowackiego
w formule zaprojektuj i wybuduj.
W ramach Umowy Wykonawca:
a) opracuje dokumentację projektową i kosztorysową wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz w razie konieczności uzyska wymagane przepisami opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa,
b) wykona roboty budowlane zgodnie z zakresem opisanym w dokumentacji projektowej i Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz, w razie konieczności, z zawiadomieniem właściwego organu nadzoru budowlanego o rozpoczęciu i zakończeniu budowy konstrukcji bramowych, oraz zapewni pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych, wykonanych na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot niniejszej Umowy oraz w okresie rękojmi i gwarancji jakości na te roboty – zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa,
c) wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą i dokumentację powykonawczą robót budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali zamówienia polegające na montażu i/lub naprawie konstrukcji bramowych o łącznej wartości minimum 40 000,00 zł brutto, przy czym każde zamówienie o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto.
Wykonawca może wykazać jedno zamówienie o wartości minimum 40 000,00 zł brutto.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący: przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek.
2) dysponują w celu realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić te warunki wspólnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postepowaniu
1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
2) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawcy znajduje się w treści formularza ofertowego, nie należy go składać na osobnym formularzu.
Uwaga: W przypadku podwykonawcy lub podmiotu użyczającego potencjał należy do oferty dołączyć dodatkowe oświadczenia o analogicznej treści.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych robót, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane;
2) dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3) wykaz osób z uprawnieniami dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy.2) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy).
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
4) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy).
5) Informacja z KRS lub CEIDG
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.700,006.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
wskazano w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami paragrafu 23 wzoru Umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-26 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Osoba do kontaktu: Dominika Czapska-Szulc, tel (58) 52 44 623.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, jeżeli wykonawca wskazany jest w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy p.z.p.
3. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni , tj. do dnia 25.05.2023r.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i bieżącego utrzymania zieleni w Eko Parku zlokalizowanym na terenie Kampusu Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku Oliwie
- Dostawa odczynników, kolumn i standardów do analiz chromatograficznych oraz kontroli ekstrakcji materiału genetycznego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 4 części
- Dostawa elementów elektronicznych i elektrycznych oraz narzędzi i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki,Telekomunikacji iInformatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup i montaż nowych jednostek klimatyzacyjnych oraz modernizacja systemu wentylacji Sali Okrągłej wraz z dostawą 2 agregatów i panelu sterowania wentylacją
- Przedmiotem Zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Szczyglej 2 w Gdańsku wraz z infrastrukturą
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji trzech stanowisk różnych cobotów badawczych oraz 19 robotów mobilnych dla WETI PG.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji: Rozbudowa i przebudowa Regionalnego Domu Tradycji Ludowych w Trzcianie
- Opracowanie projektów wykonawczych dla inwestycji pod nazwą EDUKATORIUM z Parkiem Filmowym" w ramach programu FENX.07.01-IP.04-0090/24
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź - uzbrojenie terenu
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu elewacji kamienicy Lanciego przy ul. Krakowskie Przedmieście 17 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.