Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynagrodzenie inwestora zastępczego dla zadania: "Wykonanie modernizacji łazienek w budynku przy ul. Lotaryńskiej 6 w Poznaniu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynagrodzenie inwestora zastępczego dla zadania: "Wykonanie modernizacji łazienek w budynku przy ul. Lotaryńskiej 6 w Poznaniu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72e2004a-3307-4453-aca9-85293e6fe50e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032267/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 Wynagrodzenie inwestora zastępczego dla zadania: "Wykonanie modernizacji łazienek w budynku przy ul. Lotaryńskiej 6 w Poznaniu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
Inwestor sprawuje kontrolę nad Inwestorem Zastępczym oraz posiada dominujący wpływ na jego cele strategiczne oraz
istotne decyzje dotyczące zarządzania jego sprawami. Ponad 90% działalności Inwestora Zastępczego dotyczy
wykonywanych zadań powierzonych przez Inwestora. Ponadto jedynym właścicielem Inwestora Zastępczego, posiadającym
100% udziałów jest Inwestor. Miasto Poznań przekazało przedmiotową nieruchomość w umowę użyczenia organizacji
pozarządowej. Zatem uznaje się za zasadne zlecenie Inwestorowi Zastępczemu zamówienia publicznego określanego w
przedmiocie Umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 11) ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.8.2025.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2168,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego, polegającej na realizacji w imieniu, na rachunek i rzecz Miasta Poznania zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu modernizacji łazienek w budynku przy ul. Lotaryńskiej 6 w Poznaniu (zwanego dalej: Zadaniem Inwestycyjnym).
2) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2090002942
7.3.3) Ulica: ul. Matejki 57
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-770
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2666,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa zestawu mikroskopowego do bezprzewodowej transmisji w Pracowni Wirtualnego Obrazowania
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH UŻYTKOWANYCH PRZEZ WOJEWÓDZKĄ STACJĘ SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNĄ W POZNANIU
- Wymiana nawierzchni chodnika w ul. Traugutta w Poznaniu na odcinku od ul. Rolnej do ul. 28 Czerwca 1956 r.
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w rejonie osiedli Kopernika i Raszyn
- Codzienne dostawy pieczywa
- Codzienne dostawy pieczywa
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Antoniów-Jedlice-Szczedrzyk Część 1. Realizacja inwestycji w formule "zaprojektuj i wybuduj" Część 2. Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem
- Utworzenie Ośrodka Wsparcia i Aktywizacji Osób Starszych w miejscowości Czernichów
- Nadzór nad realizacją zadania: Modernizacja chodników i drogi na terenie ZS CKP w Sochaczewie
- SZP/243-174/2025 Wykonanie wydzielenia pomieszczenia na potrzeby Uniwersytetu III wieku na I piętrze w budynku C-13 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zad. inw.Rozwój obszarów popegeerowskich poprzez rozbudowę dróg na terenie pow. wołomińskiego(DP4351W i 4314W),gm. Poświętne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.