eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańsk › Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRAŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Brańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-120

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 737 50 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bransk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-bransk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://samorzad.gov.pl/web/gmina-bransk/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e8aaeb8-b5a7-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004460/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup autokaru do przewozu osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112684/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SE.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych”.
1. Wymagane parametry:

1.1. Autobusu do przewozu 19 osób + kierowca + opiekun z możliwością przewozu 2 osób na wózkach dla niepełnosprawnych (zamiennie z miejscami pasażerskimi).
1.2. Autobus fabrycznie nowy pochodzący z produkcji min. 2021 r.
1.3. Oś przednia wzmocniona, dodatkowe wzmocnienia dla pojazdu pod autobus.
1.4. Silnik diesel o pojemności skokowej od 2800 cm 3 do 3000 cm 3 i mocy od 135 kW (184 KM) do 145 kW (197 KM).
1.5. Skrzynia biegów automatyczna min. 7 stopniowa.
1.6. Akumulator 12 V 95 Ah.
1.7. Zbiornik paliwa min. 70 litrów.
1.8. Lampy przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów.
1.9. Automatyczny układ włączania świateł.
1.10. Drzwi tylne dwuskrzydłowe o kącie otwarcia min. 240’ z oknem.
1.11. Drzwi pasażerskie prawe przednie z podwójnym obniżonym stopniem.
Zamawiający nie dopuszcza drzwi przesuwnych bocznych.
1.12. Fotele pasażerskie z pasami bezpieczeństwa trzypunktowymi, z podłokietnikiem od strony przejścia, regulacją oparcia i możliwością rozsuwania (fotele podwójne).
1.13. Fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją podparcia lędźwiowego.
1.14. Szyby boczne panoramiczne przyciemniane, podwójne z zasłonkami przeciwsłonecznymi.
1.15. Szyba czołowa z filtrem, szyba tylna ogrzewana.
1.16. Półki podsufitowe na bagaż podręczny z prawej i lewej strony pojazdu.
1.17. Lakierowany zderzak przedni i tylny w kolorze nadwozia.
1.18. Długość całkowita pojazdu od 7,0 m do 7,50 m.
1.19. Szerokość zewnętrzna bez lusterek bocznych min. 2000 mm.
1.20. Wysokość całkowita pojazdu od 2750 mm do 3000 mm.
1.21. Rozstaw osi w przedziale od 4300 mm. do 4450 mm.
1.22. Minimalne wyposażenie:
1) poduszka powietrzna kierowcy;
2) aktywny asystent układu hamulcowego, asystent ruszania na wzniesieniu;
3) deska rozdzielcza z dodatkowymi schowkami i min. dodatkowym jednym gniazdem USB i min. dodatkowym jednym gniazdem 12 V;
4) tempomat, ogranicznik prędkości (100 km/h);
5) immobiliser;
6) centralny zamek ze zdalnym sterowaniem;
7) klimatyzacja dla przedziału kierowcy i klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego
z centralnym tunelem – oba układy klimatyzacji sterowane tymi samymi urządzeniami na desce rozdzielczej;
8) klimatyzacja montowana przez producenta pojazdu bazowego;
9) czujnik parkowania z przodu i z tyłu zintegrowane z asystentem parkowania i kamerą cofania oraz zabezpieczeniem przeciwkolizyjnym;
10) system multimedialny współpracujący z kamerą z ekranem dotykowym o przekątnej min 7 cali i złączem USB, radio cyfrowe (DAB);
11) asystent bocznego wiatru, czujnik deszczu, asystent utrzymania pasa ruchu, asystent wspomagania koncentracji;
12) wspomaganie układu kierowniczego oraz regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy; kierownica trójramienna, wielofunkcyjna;
13) szybkościomierz ze skalą w kilometrach, tablica wskaźników z ekranem kolorowym, komputer pokładowy;
14) elektryczne sterowane oraz podgrzewane lusterka zewnętrzne;
15) lusterko wsteczne wewnętrzne;
16) komplet opon zimowych i komplet kół letnich lub wielosezonowych z felgami stalowymi oraz komplet dywaników gumowych dla kierowcy;
17) zapasowe koło, klucz, podnośnik hydrauliczny i klin;
18) dodatkowe ogrzewanie wodne z konwektorami z lewej i prawej strony przestrzeni pasażerskiej, konwektory z nawiewem pompą i elektrozaworem;

2. Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych:
1) dwa stanowiska wózków inwalidzkich z szynami podłogowymi;
2) pasy do kotwiczenia wózków i pas biodrowy dla pasażera;
3) najazdy składane teleskopowe;
4) oznakowanie autobusu tablicami „osoby niepełnosprawne”, oznakowanie „przewóz dzieci”, tablice „przewóz dzieci” odblaskowe na podkładzie magnetycznym.

3. Wymagana gwarancja i rękojmia Wykonawcy:
a) Gwarancja mechaniczna na pojazd bazowy i zabudowę min. 24 miesiące.
b) Gwarancja na perforację korozyjną nadwozia min. 10 lat.
c) Gwarancja na powłokę lakiernicza min. 36 miesięcy.
d) Rozszerzenie gwarancji na silnik i układ przeniesienia napędu minimum 48 miesięcy.
e) Dokumentacja niezbędna do rejestracji i dopuszczenia pojazdu do ruchu w postaci:
- karty pojazdu;
- świadectwo zgodności WE pojazdu bazowego (homologacja pierwszego etapu);
- świadectwo zgodności WE pojazdu zabudowanego (homologacja drugiego etapu);
- oświadczenia o danych i informacjach o pojeździe niezbędnych do rejestracji i ewidencji pojazdów.

4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) formalności dotyczące rejestracji autobusu ponosi Zamawiający;
b) przedmiot zamówienia musi być zgodny z minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego.
c) stan formalno-prawny:
1) w pełni udokumentowane legalne pochodzenie,
2) pojazd i urządzenia w 100% sprawne technicznie, przygotowane do pracy.

5. Autobus nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy
z wyłączeniem oznaczeń producenta.
6. Autobus powinien być w pełni sprawny i odpowiadać standardom jakościowym
i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia oraz powinien być wolny od wad prawnych i fizycznych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez wykonawcę autokaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „CMS Auto” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9521940130

7.3.3) Ulica: Al. Piłsudskiego 67

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-070

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.