eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DynówModernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie - roboty budowlane związane z wymianą posadzek i stolarki okiennej w budynku PSP nr 1 w Dynowie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń
w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie – roboty budowlane związane z wymianą posadzek i stolarki okiennej w budynku
PSP nr 1 w Dynowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek, 2

1.5.2.) Miejscowość: Dynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-580aec19-7ee7-4e86-a6ab-f872e7992cc4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń
w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie – roboty budowlane związane z wymianą posadzek i stolarki okiennej w budynku
PSP nr 1 w Dynowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-580aec19-7ee7-4e86-a6ab-f872e7992cc4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061922/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie - roboty budowlane związane z wymiana posadzek i stolarki okiennej w budynku PSP Nr 1 w Dynowie stawowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021 – 2027, Priorytet FEPK.05 „Przyjazna Przestrzeń Społeczna”, Działanie: FEPK.05.01 Edukacja

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego robót budowlanych związanych z wymianą posadzek i stolarki okiennej w budynku
PSP nr 1 w Dynowie w ramach zadania pn. „Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń
w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie – roboty budowlane związane
z wymianą posadzek i stolarki okiennej w budynku PSP nr 1 w Dynowie”.
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wymianę posadzek na nowe o łącznej powierzchni 827,30 m2 (wykonanie wykładzin PVC w salach dydaktycznych, bibliotece i pracowni gastronomicznej)
wraz z robotami towarzyszącymi,
2) wymianę stolarki okiennej w sali gimnastycznej – 5 szt. (o łącznej powierzchni
77,50 m2).

2. Szczegółowo zakres robót budowlanych opisany został w:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SWZ),
2) dokumentacji projektowej (załącznik nr 11 do SWZ),
3) przedmiarach robót ( załącznik nr 12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720587,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa HURT-POL Małgorzata Kluź Firma Handlowo Usługowa HURT-POL Małgorzata Kluź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481059105

7.3.3) Ulica: ul. Tartaczna 16/18b,

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 178 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.