Og³oszenie z dnia 2021-09-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00007227/01 - Wynik z dnia 2022-01-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wymiana wielowarstwowego filtra w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego na podbaseniu p³ywalni Skalar w OSiR Ursus przy ul. Sosnkowskiego 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: O¶rodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015720381
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: gen. K. Sosnkowskiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 222501901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osirursus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.osirursus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana wielowarstwowego filtra w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego na podbaseniu p³ywalni Skalar w OSiR Ursus przy ul. Sosnkowskiego 3
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c9328445-0c0a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00168570
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00027314/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa i instalacja wielowarstwowego filtra w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego na podbaseniu p³ywalni Skalar , ul. Sosnkowskiego 3 w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: • Wymagania techniczne:
a) dostêp do sieci internet;
b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
c) w³±czona obs³uga JavaScript;
d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
• Dopuszczalne przegl±darki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18;
W przypadku pojawienia siê w trakcie trwania aukcji bia³ego ekranu b±d¼ informacji "Przerwa techniczna" obowi±zkowo w pierwszej kolejno¶ci nale¿y od¶wie¿yæ przegl±darkê.
W przypadku wyst±pienia dalszych problemów prosimy o kontakt z dzia³em Helpdesk Logintrade: +48 71 787 35 34.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): O¶rodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus, ul. K. Sosnkowskiego 3, 02- 495 Warszawa informuje, ¿e:
1. Informacje dotycz±ce administratora danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest O¶rodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus, ul. K. Sosnkowskiego 3, 02- 495 Warszawa (nr tel.: 22 250 19 01, adres e-mail: osir@osirursus.pl
2. Inspektor ochrony danych
W O¶rodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus wyznaczony zosta³ Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod numerem adresem e-mail: iod@osirursus.pllub poczty tradycyjnej przesy³aj±c na adres Administratora.
3. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne
1) Wynika to bezpo¶rednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbêdne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania w³adzy publicznej.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego - Przebudowa dachu p³ywalni Albatros w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu p³ywalni Albatros OSiR Ursus przy ul. Orl±t Lwowskich 1.
3) Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.
4. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikaj±cy z przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tj. okres niezbêdny do realizacji celu/celów okre¶lonych powy¿ej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego.
5. Komu przekazujemy Pañstwa dane
1) Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
2) Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
3) Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o za mówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Administrator zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
4) organy publiczne i inne podmioty, którym
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymiana w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego na podbaseniu p³ywalni Skalar ul Sosnkowskiego 3 w Warszawie wyeksploatowanego filtra wielowarstwowego „Bobbin Wound”. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostarczenie nowego filtra zapewniaj±cego takie same parametry, jakie posiada filtr obecnie pracuj±cy w zakresie: przep³ywów wody, powierzchni i prêdko¶ci filtracji oraz p³ukania filtra,
2) demonta¿ i utylizacjê istniej±cego filtra,
3) monta¿ nowego filtra, dostarczenie i zasypanie wsadu filtracyjnego oraz z uruchomienie,
4) wykonanie schematu technologicznego uk³adu,
5) opracowanie instrukcji obs³ugi i konserwacji filtra,
6) szkolenie pracowników obs³ugi,
7) przeprowadzenie odbioru i uzyskanie decyzji od UDT dopuszczaj±cej do u¿ytkowania filtr
i instalacjê.
Zgodnie z dokumentacj± powykonawcz±, instalacje uzdatniania wody basenowej na p³ywalni „Skalar” ul. Sosnkowskiego 3 w Warszawie zosta³y uruchomione w 2004 r. Poza okresem planowanych przerw technologicznych instalacje pracuj± nieprzerwanie do chwili obecnej.
B. ELEMENTY INSTALACYJNE – TECHNOLOGIA UZDATNIANIA WODY BASENOWEJ:
U¿ytkowane obecnie ci¶nieniowe wielowarstwowe filtry basenowe s± dopuszczone przez UDT do dalszej eksploatacji, poza jednym - filtrem basenowym w obiegu rekreacji, który ze wzglêdu na rozszczelnienie przy podstawie zewnêtrznej pow³oki filtra zosta³ zakwalifikowany do wymiany.
Instalacja sterowania prac± filtrów jest wykonana w oparciu o zawory pneumatyczne firmy EBRO.
Hydraulika instalacji technologicznej oraz konstrukcja filtrów sprawiaj±, ¿e spe³nione s± wymagania stawiane dla wody basenowej, okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagañ, jakim powinna odpowiadaæ woda na p³ywalniach (Dz.U. z dnia 2 grudnia 2015r, poz. 2016).
C. STAN OBECNY:
1) filtry basenowe w obiekcie maj± wymienione z³o¿a filtracyjne,
2) uk³ady dozowania ¶rodków chemicznych s± sprawne,
3) pompy obiegowe s± sprawne,
4) k³ady podgrzewania wody basenowej jest sprawny,
5) instalacje basenowe s± przystosowane do poboru próbek wody do badania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,
6) zbiorniki chemii basenowej oraz wszystkie wê¿e dozuj±ce nadaj± siê do dalszego u¿ytkowania.
7) uk³ady uzupe³ninia ¶wie¿ej wody wodoci±gowej pracuj± w automatyce,
8) w obrêbie podbasenia przebiegaj± instalacje dla wszystkich mediów,
9) we wszystkich obiegach wody basenowej poziom ¶rodków uzdatniania wody jest utrzymywany w normie,
10) elementy zasilania i zabezpieczenia elektryczne s± wymieniane na bie¿±co i nie wymagaj± wymiany.
D. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE
Filtr basenowy wielowarstwowy Bobbin Wound ze z³o¿em wielowarstwowym, piaskowo – wêglowym, do uzdatniania wody basenowej w obiegu technologicznym basenu rekreacyjnego, to sta³y zbiornik ci¶nieniowy zbudowany jest przez firmê SERVAQUA - Proligon Industrial La Coromina C/ Industria S/N -08660 Balsareny (Spain), TYP WDF 6,65 M , Nr fabryczny 072A005655, Nr ewidencyjny N7327017276 rok budowy 2003. Wykonany jest z ¿ywicy poliestrowej i w³ókna szklanego, a wiêc z materia³ów, które nie nadaj± wodzie basenowej w ¿aden sposób w³a¶ciwo¶ci korozyjnych. Wewn±trz filtra zamontowany jest kolektor filtracyjny i dyfuzor PVC i PP, odporne na s³on± wodê i zdatne do pracy w temperaturze do 50 stopni Celsjusza. Specjalna warstwa pokrywaj±ca ¶ciankê wewnêtrzn± nadaje mu wysok± odporno¶æ na zu¿ycie i ¶cieranie i odporno¶æ na ozon, bez negatywnego wp³ywu na jako¶æ wody. Filtr przeznaczony jest do uzdatniania wody basenowej zgodnie z odpowiednimi normami. Wype³niony jest on z³o¿em piaskowo – wêglowym do wysoko¶ci 1200 mm, umieszczonym na dnie dyszowym. Na z³o¿u usuwane s± zanieczyszczenia mechaniczne i fizykochemiczne. Do filtra nap³ywa woda basenowa t³oczona za pomoc± pomp obiegowych o mocy 7,5 kW ka¿da ( 2 szt.) i nominalnej wydajno¶ci Q =90 m3/h, h = 15 metrów s³upa wody. Filtr pracuje w uk³adzie równoleg³ej pracy dwóch identycznych filtrów o ¶rednicy d = 2000 mmm, wysoko¶æ 2500 mm, pojemno¶æ 6650 l, powierzchnia filtracyjna filtra 3,14 m2 (ka¿dy), zasilanych dwiema pompami obiegowymi. W przestrzeni filtracyjnej nadci¶nienie obliczeniowe (nominalne ) 2,5 kg/cm2 , temperatura obliczeniowa 50°C.
Do filtra jest dop³yw wody basenowej o podwy¿szonej zawarto¶ci chloru wolnego (do 0,5 mg/l) i ozonu ( do 0,3 mg/l). Uzyskiwana prêdko¶æ filtracji 30 m 3/ h/m2, wielko¶æ przep³ywu 94 m3/h.
Filtr zaopatrzony jest w nastêpuj±ce urz±dzenia dodatkowe:
- przepustnice wodne d = 160 mm o napêdzie pneumatycznym (5 szt. – orurowanie frontowe),
- zawór kulowy d =50 mm na spu¶cie,
- zawór kulowy d=20 mm na odpowietrzaniu rêcznym,
- odpowietrznik automatyczny ¾ ’’,
- manometry ró¿nicy ci¶nieñ na wlocie i wylocie,
- tablica poboru próbek wody.
Zestawienie sprzêtu na zbiorniku :
- zawierad³o dolotowe 1 szt. ø 225, PVC;
- zawierad³o odlotowe 1 szt. ø 225, PVC
- zawierad³o spustowe 1szt. PN 50 2”, PVC
- urz±dzenie odpowietrzaj±ce 1 szt. PN 20 ¾ ‘,’ PVC /stal
- urz±dzenie do pomiaru ci¶nienia 2 szt. 0-2,5 bar, PVC
- w³az 2 szt. PN 400, PVC
Zasilanie zbiornika:
Pompy i instalacja zapewniaj± wodê:
- przy stracie ci¶nienia na poziomie minimum 10 m s³upa wody;
- do p³ukania filtra prêdko¶æ przep³ywu minimum 50 – 60 m/h
Dane dotycz±ce ¼róde³ zasilania zbiornika:
Woda do filtra dop³ywa z basenu, t³oczona przez pompy obiegowe basenu rekreacyjnego. Typ pomp obiegowych 10/100 X , moc 7,5 kW ka¿da. S± to pompy pionowe, ze zintegrowanym filtrem wstêpnym. Na koñcu t³ocznym ka¿dej z pomp zainstalowano zawór odcinaj±cy i zawór zwrotny oraz manometr (o zakresie 0-0,6 MPa).
Nominalne parametry pracy pomp to Q=90 m3/h, h = 15 metrów s³upa wody. Max wysoko¶æ podnoszenia pompy H = 21 metrów s³upa wody, co jest mniejsze, ni¿ ci¶nienie obliczeniowe filtra (2,5 bar).
E. AKTUALNE UWARUNKOWANIA WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ELEMENTY BUDOWLANE:
Obiekt krytej p³ywalni jest u¿ytkowany w sposób ci±g³y. Jego uk³ad konstrukcyjny oraz wielko¶æ dróg transportowych uniemo¿liwiaj± usuniêcie i wprowadzenie urz±dzeñ wielkogabarytowych w ca³o¶ci, poniewa¿ ich wielko¶æ przekracza gabaryty otworów drzwiowych.
Nale¿y przewidzieæ jedno z rozwi±zañ :
- wykonanie odpowiednich dróg transportowych pod filtr przy obecnych gabarytach,
- zastosowanie filtra montowanego z kilku elementów na miejscu posadowienia,
- monta¿ dwóch filtrów zamiast jednego wiêkszego.
Zabezpieczenie terenu sk³adowania odpadów oraz przechowywania materia³ów i urz±dzeñ le¿y po stronie Wykonawcy. Po zakoñczeniu prac ca³y teren oraz konstrukcje nale¿y przywróciæ do staniu pierwotnego.
OGÓLNY ZAKRES PRAC:
- zabezpieczenie na czas robót zwi±zanych z wymian± filtra ci±g³o¶æ pracy drugiego filtra pracuj±cego równolegle w uk³adzie przez dostarczenie i zamontowanie zaworów pozwalaj±cych na czasowe odciêcie orurowania ³±cz±cego go z bli¼niaczym filtrem,
- opró¿nienie uszkodzonego filtra ze z³o¿a i utylizacja,
- demonta¿ filtra i utylizacja,
- przygotowanie, sprawdzenie, odbudowa fundamentów pod nowy filtr/filtry basenowy,
- dostawa nowego filtra (lub filtrów) z pow³ok± ozonoodporn± i z zespo³em manometrów, zaworów, odpowietrznikiem,
- dostosowanie orurowania,
- monta¿ filtra,
- dostarczenie i zasypanie filtra nowym z³o¿em o odpowiedniej granulacji zgodnie z DTR i wymaganiami stosownych norm technicznych,
- uruchomienie,
- przygotowanie dokumentów i zg³oszenie do UDT,
- dopuszczenie instalacji przez UDT do eksploatacji,
- protoko³y z wykonania robót,
- gwarancje.
F. OGÓLNE WYMAGANIA
Przed z³o¿eniem oferty Wykonawca zobowi±zany jest, na w³asn± odpowiedzialno¶æ, koszt i ryzyko, odbyæ wizjê lokaln±, tj. dokonaæ oglêdzin miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia (wizytacjê pomieszczeñ przeznaczonych na instalacjê filtra oraz ich otoczenia) w celu oceny wszystkich okoliczno¶ci koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmuj±cej wszelkie niezbêdne prace przygotowawcze, zasadnicze, tymczasowe i towarzysz±ce, zarówno do prowadzenia robót instalacyjno-monta¿owych, jak i przygotowania projektu - schematu technologicznego uk³adu.
Pracownicy Wykonawcy dopuszczeni do zasypu z³o¿a, zobowi±zani s± do posiadania wa¿nej ksi±¿eczki zdrowia na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne lub orzeczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych. Prace zwi±zane z wymian± z³o¿a nale¿y wykonywaæ zdezynfekowanym sprzêtem oraz w zdezynfekowanym obuwiu.
Zamawiaj±cy ma prawo do przeprowadzenia kontroli Wykonawcy w tym zakresie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43324100-1 - Urz±dzenia do basenów k±pielowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni³ niniejszy warunek je¶li wyka¿e, ¿e:
a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³: co najmniej 1 (jedn±) us³ugê o warto¶ci brutto minimum 200 000,00 z³, polegaj±c± na dostarczeniu i instalacji/monta¿u techniki basenowej do basenów wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane.
Uwaga:
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji w/w us³ug, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale IX czê¶æ 3 ppkt 1 lit. a) SWZ, dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
* W przypadku gdy kwoty w z³o¿onych dokumentach podane bêd± w innej walucie ni¿ z³oty polski – Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej kwoty na z³ote polskie na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych, okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzieñ wszczêcia postêpowania.
b) dysponuje osobami, które zostan± skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i posiadaj± wa¿n± ksi±¿eczkê zdrowia na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne lub orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
2. Zamawiaj±cy informuje, i¿ Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, ww. warunki udzia³u w postêpowaniu mog± spe³niaæ wspólnie / ³±cznie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ, stanowi±cego dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia z postêpowania na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego ¶rodki dowodowe, o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.b) o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, stanowi±cego dowód potwierdzaj±cy spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego ¶rodki dowodowe, o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postêpowania, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów (podmiotowych ¶rodków dowodowych):
a) wykaz robót/us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³: co najmniej 1 (jedn±) us³ugê o warto¶ci brutto minimum 200 000,00 z³, polegaj±c± na dostarczeniu i instalacji/monta¿u techniki basenowej do basenów wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane. Wzór wykazu robót/dostaw/us³ug stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ,
Uwaga:
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót/us³ug opisanych powy¿ej, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz, dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) dowody okre¶laj±ce, czy wskazane w ww. wykazie dostawy/roboty/us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. Przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/roboty/us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj± wa¿n± ksi±¿eczkê zdrowia na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne lub orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ,
d) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w z³o¿onym w postêpowaniu o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ.
2) Podmiotowe ¶rodki dowodowe sporz±dza siê w postaci elektronicznej, zgodnie z nw. wytycznymi:
a) podmiotowe ¶rodki dowodowe wystawione przez Wykonawcê, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) w przypadku gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument.
c) w przypadku gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe:
- zosta³y sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem przez Wykonawcê, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby,
- zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, jako dokument w postaci papierowej,
przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d) po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, w zakresie dokumentu, który ka¿dego z nich dotyczy albo notariusz.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika, do:- reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia,
albo
- do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ za³±czone do oferty, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Rozdziale IX czê¶æ 2 pkt 2 ppkt 2 lit. f) SWZ.
3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie sk³adaj± jedn± ofertê, przy czym:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX czê¶æ 2 pkt 2 ppkt 2 lit. a) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia z postêpowania w zakresie, okre¶lonym przez Zamawiaj±cego,
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX czê¶æ 2 pkt 2 ppkt 2 lit. b) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. O¶wiadczenie to potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
c) pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale IX czê¶æ 2 pkt 2 SWZ, sk³adaj± wszyscy Wykonawcy wspólnie.
4. Ofertê sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców – Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy, sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w formularzu ofertowym.
6. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian wtre¶ci umowy.
2. Zmiany umowy nie mog± wykraczaæ poza zakres ¶wiadczenia okre¶lony w niniejszej umowie.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± dotyczyæ:
1) zmiany jako¶ci, rodzaju materia³ów lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtej proponowan± zmian± instalacji,
2) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny,
3) zmiany producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia,
4) wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 12 ust. 4 pkt 7 lit. c.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6, jest z³o¿enie wniosku przez Stronê
inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami zawartymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis wp³ywu zmiany na postêp robót i termin wykonania umowy.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 6, mog± zostaæ dokonane, je¿eli ich uzasadnieniem s± ni¿ej
wymienione okoliczno¶ci:
1) obni¿enie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (u¿ytkowania) obiektu,
2) zmiana obowi±zuj±cych przepisów,
3) podniesienie wydajno¶ci urz±dzeñ,
4) podniesienie bezpieczeñstwa wykonywania robót,
5) si³a wy¿sza,
6) z przyczyn niezale¿nych od stron powstanie konieczno¶æ uzyskania lub realizacji uzgodnieñ, opinii lub decyzji.
6. W przypadku konieczno¶ci wykonania zamówieñ dodatkowych, niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne, których wykonanie spowoduje konieczno¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2), po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.
7. Wykonawca nie bêdzie uprawniony do ¿adnego przed³u¿enia terminu wykonania umowy, je¿eli zmiana umowy jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcê – w takim przypadku koszty dodatkowe zwi±zane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany osób, o których mowa w § 16 ust.1 na inne osoby, na podstawie aneksu sporz±dzonego na pisemny, umotywowany wniosek Wykonawcy. Do wniosku do³±czyæ nale¿y o¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoby zaproponowane przez Wykonawcê posiadaj± co najmniej takie same uprawnienia, kwalifikacje oraz spe³niaj± kryteria co najmniej w takim samym zakresie, jak osoby zastêpowane.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-14 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-14 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-14
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
kryterium cenyINNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynno¶ci administracyjno - biurowych w zakresie windykacji nale¿no¶ci.
- Przygotowywanie i dowo¿enie obiadów klientom O¶rodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikrop³ytek o wysokiej czu³o¶ci wraz z oprogramowaniem steruj±cym oraz wyposa¿eniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





