eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › dostawa artykułów szkolnych do sopockich placówek oświatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa artykułów szkolnych do sopockich placówek oświatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.BOHATERÓW WYBRZEŻA W SOPOCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Małgorzata Kopacz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191896755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 22-24

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.pogorzelski@ckusopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckusopot.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1aa15cf-ac46-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa artykułów szkolnych do sopockich placówek oświatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1aa15cf-ac46-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050880/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa artykułów szkolno-biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wszelkich wad artykułów biurowych i szkolnych do sopockich placówek oświatowych. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonego przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez odbierającego. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia wskazuje załącznik nr 6.1 do SW , liczba zamawianych artykułów wskazana jest w załączniku nr 6.2 do SWZ.
3.2. Adresy placówek oświatowych:
1) Szkoła Podstawowa nr 1 w Sopocie, Armii Krajowej 50/54, 81-843 Sopot
2) Szkoła Podstawowa nr 7 w Sopocie Jana Jerzego Haffnera 55, 81-715 Sopot
3) Szkoła Podstawowa nr 8 w Sopocie, Józefa Golca 3, 81-735 Sopot
4) Szkoła Podstawowa nr 9 w Sopocie Oskara Kolberga 15, 81-881 Sopot
5) LO I, Książąt Pomorskich 16/18, 81-749 Sopot
6) LO II, Aleja Niepodległości 751, 81-838 Sopot
7) LO III, Oskara Kolberga 15, 81-881 Sopot
8) ZST w Sopocie, Technikum, Wejherowska 1, 81-814 Sopot
9) Przedszkole nr 1, Jana Kasprowicza 1, 81-852 Sopot
10) Przedszkole nr 2, 23 Marca 88, 81-820 Sopot
11) Przedszkole nr 4, Obodrzyców 20, 81-812 Sopot
12) Przedszkole nr 8, Jana z Kolna 3, 81-746 Sopot
13) Przedszkole nr 10, Tadeusza Kościuszki 31, 81-704 Sopot
14) Przedszkole nr 12, Oskara Kolberga 8, 81-881 Sopot
Ostateczne liczby artykułów wskazane będą przez Zamawiającego. Dokument wskazujący zamówienie stanowić będzie załącznik do Umowy. W przypadku artykułów, których ogólna liczba przekracza 100, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby, ostateczna wielkość nie będzie mniejsza niż 95 % danej pozycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56401,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88895,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56401,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Mićko działający pod firmą Ados

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002839770

7.3.3) Ulica: Pilotów 3

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54104,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.