Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00095250/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00103026/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00106170/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa artykułów szkolnych do sopockich placówek oświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.BOHATERÓW WYBRZEŻA W SOPOCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Małgorzata Kopacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191896755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 22-24
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.pogorzelski@ckusopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckusopot.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1aa15cf-ac46-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa artykułów szkolnych do sopockich placówek oświatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1aa15cf-ac46-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050880/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa artykułów szkolno-biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wszelkich wad artykułów biurowych i szkolnych do sopockich placówek oświatowych. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonego przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez odbierającego. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia wskazuje załącznik nr 6.1 do SW , liczba zamawianych artykułów wskazana jest w załączniku nr 6.2 do SWZ.
3.2. Adresy placówek oświatowych:
1) Szkoła Podstawowa nr 1 w Sopocie, Armii Krajowej 50/54, 81-843 Sopot
2) Szkoła Podstawowa nr 7 w Sopocie Jana Jerzego Haffnera 55, 81-715 Sopot
3) Szkoła Podstawowa nr 8 w Sopocie, Józefa Golca 3, 81-735 Sopot
4) Szkoła Podstawowa nr 9 w Sopocie Oskara Kolberga 15, 81-881 Sopot
5) LO I, Książąt Pomorskich 16/18, 81-749 Sopot
6) LO II, Aleja Niepodległości 751, 81-838 Sopot
7) LO III, Oskara Kolberga 15, 81-881 Sopot
8) ZST w Sopocie, Technikum, Wejherowska 1, 81-814 Sopot
9) Przedszkole nr 1, Jana Kasprowicza 1, 81-852 Sopot
10) Przedszkole nr 2, 23 Marca 88, 81-820 Sopot
11) Przedszkole nr 4, Obodrzyców 20, 81-812 Sopot
12) Przedszkole nr 8, Jana z Kolna 3, 81-746 Sopot
13) Przedszkole nr 10, Tadeusza Kościuszki 31, 81-704 Sopot
14) Przedszkole nr 12, Oskara Kolberga 8, 81-881 Sopot
Ostateczne liczby artykułów wskazane będą przez Zamawiającego. Dokument wskazujący zamówienie stanowić będzie załącznik do Umowy. W przypadku artykułów, których ogólna liczba przekracza 100, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby, ostateczna wielkość nie będzie mniejsza niż 95 % danej pozycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56401,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88895,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56401,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Mićko działający pod firmą Ados
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002839770
7.3.3) Ulica: Pilotów 3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54104,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Ratownictwo wodne Krytej Pływalni przy ulicy Haffnera 57 w Sopocie w 2024 roku.
- Usługa zapewnienia ochrony mienia w obiektach Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
- 2024.16 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, termomodernizacji i rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Sopocie, o obserwatorium astronomiczne
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2024)
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.