eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego zestawów do zlewanego UKKP z wbudowanym filtrem, w ilości do 4 000 sztuk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego zestawów do zlewanego UKKP z wbudowanym filtrem, w ilości do 4 000 sztuk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malborska, 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-255

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rckikol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckikol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/rckik_w_olsztynie/postepowania/771

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego zestawów do zlewanego UKKP z wbudowanym filtrem, w ilości do 4 000 sztuk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f833b602-c721-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088825/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zestawy do UKKP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143101

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NA-26/7 P-7

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego zestawów do zlewanego UKKP z wbudowanym filtrem, w ilości do 4 000 sztuk na 12 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach postępowania zostały złożone 2 oferty. Oferta wykonawcy Maco Pharma Polonia Sp. z o.o. została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Ustawy, natomiast oferta wykonawcy Fresenius Kabi Polska
Sp. z o.o. przewyższa kwotę, którą Zamawiający przewidział zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy jako kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający nie dysponuje możliwościami zwiększenia wskazanej kwoty do wartości oferty złożonej przez wykonawcę Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.
W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280800 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.