eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeRoboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwach Ko³om±æ, ¦wierzno i Prusinowo



Og³oszenie z dnia 2021-09-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych
w Le¶nictwach Ko³om±æ, ¦wierzno i Prusinowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Nadle¶nictwo Gryfice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539120

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Osada Zdrój, 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48913843321

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Skarb Pañstwa Pañstwowe Gospodarstwo Le¶ne Lasy Pañstwowe Nadle¶nictwa Gryfice

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Gospodarka Le¶na

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych
w Le¶nictwach Ko³om±æ, ¦wierzno i Prusinowo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f67ce6fd-0bf0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00168545

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00058607/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwach Ko³om±æ, ¦wierzno i Prusinowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

portal.smartpzp.pl/gryfice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: portal.smartpzp.pl/gryfice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce korzystania z Platformy:
a) przesy³ane dokumenty powinny byæ za³±czone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,
b) wymagania sprzêtowe dla Wykonawcy:
- przegl±darka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11
- lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek,
- system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze,
- zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
- w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web,
- oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s,
- komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umo¿liwiaj±cy obs³ugê formatów .pdf.

Pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Nadle¶niczy Nadle¶nictwa Gryfice, adres: 72-300 Gryfice, Osada Zdrój 1, tel.: 91 384-33-21, e-mail: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl (dalej: Administrator).
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Karolinê Kaczmarek, z którym w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem karolina.kaczmarek@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem +48 91 432 87 12 .

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 238000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwie Ko³om±æ

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 70500 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 1. Zamówienia, o których mowa w pkt 3.12. SWZ bêd± polega³y na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia.
2. Zakres rzeczowy robót stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 3.12. SWZ nie przekroczy 15 % warto¶ci danej czê¶ci zamówienia podstawowego – odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci. Zamawiaj±cy uwzglêdni³ ca³kowit± warto¶æ tego zamówienia przy obliczaniu warto¶ci niniejszego zamówienia publicznego.
3. Zamówienia, o których mowa w pkt 3.12. SWZ bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej rêki.
4. Zamówienia, o których mowa w pkt 3.12. SWZ bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia, konieczno¶ci zmiany parametrów wykorzystanych materia³ów, parametrów wykonanych elementów lub technologii wykonania – na warunkach analogicznych jak opisane we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 %
Okres gwarancji - 10%
Termin realizacji – 30%
Zamawiaj±cy oceni z³o¿one oferty odrêbnie dla ka¿dej z trzech czê¶ci zamówienia.
Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) x100 pkt x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych z³o¿onych na dan± czê¶æ zamówienia
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana w formularzu Oferty na dan± czê¶æ zamówienia (za³±cznik nr 2A, 2B lub 2C do SWZ).
Pozosta³e szczegó³y oceny ofert zgodnie z SWZ.
2) W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
G = [(Go-12)/12] x100 pkt x 10 %
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”,
Go – gwarancja zaoferowana w ofercie ocenianej
W ramach kryterium „Okres gwarancji ” ocenie podlegaæ bêdzie zaoferowany przez Wykonawcê okres gwarancji na wykonane roboty budowlane. Do oceny ofert w ramach kryterium „Okres gwarancji” zostanie przyjêty okres gwarancji zawarty w formularzu Oferty (za³±cznik nr 2A, 2B lub 2C do SWZ).
Pozosta³e szczegó³y oceny ofert zgodnie z SWZ.
3) W ramach kryterium „Termin realizacji” ocena ofert zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
- oferta z terminem realizacji do 20 dni od dnia podpisania umowy otrzyma 30 pkt;
- oferta z terminem realizacji pomiêdzy 21 a 30 dni od dnia podpisania umowy oceniana bêdzie przy zastosowaniu wzoru:
T = [(40-To)/15] x100 pkt x 30 %
gdzie:
T – liczba punktów w ramach kryterium „Termin realizacji”,
To – termin realizacji zaoferowany w ofercie ocenianej (ilo¶æ dni)
W ramach kryterium „Termin realizacji” ocenie podlegaæ bêdzie zaoferowany przez Wykonawcê termin realizacji robót budowlanych. Do oceny ofert w ramach kryterium „Termin realizacji” zostanie przyjêty termin realizacji zawarty w formularzu Oferty (za³±cznik nr 2A, 2B lub 2C do SWZ).
Pozosta³e szczegó³y oceny ofert zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwie ¦wierzno

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 110500 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 1. Zamówienia, o których mowa w pkt 3.12. SWZ bêd± polega³y na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia.
2. Zakres rzeczowy robót stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 3.12. SWZ nie przekroczy 15 % warto¶ci danej czê¶ci zamówienia podstawowego – odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci.
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ ca³kowit± warto¶æ tego zamówienia przy obliczaniu warto¶ci niniejszego zamówienia publicznego.
3. Zamówienia, o których mowa w pkt 3.12. SWZ bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego
postêpowania o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej rêki.
4. Zamówienia, o których mowa w pkt 3.12. SWZ bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia, konieczno¶ci zmiany parametrów wykorzystanych materia³ów, parametrów wykonanych elementów lub technologii wykonania – na warunkach analogicznych jak opisane we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 %
Okres gwarancji - 10%
Termin realizacji – 30%
Zamawiaj±cy oceni z³o¿one oferty odrêbnie dla ka¿dej z trzech czê¶ci zamówienia.
Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) x100 pkt x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych z³o¿onych na dan± czê¶æ zamówienia
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana w formularzu Oferty na dan± czê¶æ zamówienia (za³±cznik nr 2A, 2B lub 2C do SWZ).
Pozosta³e szczegó³y oceny ofert zgodnie z SWZ.
2) W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
G = [(Go-12)/12] x100 pkt x 10 %
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”,
Go – gwarancja zaoferowana w ofercie ocenianej
W ramach kryterium „Okres gwarancji ” ocenie podlegaæ bêdzie zaoferowany przez Wykonawcê okres gwarancji na wykonane roboty budowlane. Do oceny ofert w ramach kryterium „Okres gwarancji” zostanie przyjêty okres gwarancji zawarty w formularzu Oferty (za³±cznik nr 2A, 2B lub 2C do SWZ).
Pozosta³e szczegó³y oceny ofert zgodnie z SWZ.
3) W ramach kryterium „Termin realizacji” ocena ofert zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
- oferta z terminem realizacji do 20 dni od dnia podpisania umowy otrzyma 30 pkt;
- oferta z terminem realizacji pomiêdzy 21 a 30 dni od dnia podpisania umowy oceniana bêdzie przy zastosowaniu wzoru:
T = [(40-To)/15] x100 pkt x 30 %
gdzie:
T – liczba punktów w ramach kryterium „Termin realizacji”,
To – termin realizacji zaoferowany w ofercie ocenianej (ilo¶æ dni)
W ramach kryterium „Termin realizacji” ocenie podlegaæ bêdzie zaoferowany przez Wykonawcê termin realizacji robót budowlanych. Do oceny ofert w ramach kryterium „Termin realizacji” zostanie przyjêty termin realizacji zawarty w formularzu Oferty (za³±cznik nr 2A, 2B lub 2C do SWZ).
Pozosta³e szczegó³y oceny ofert zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwie Prusinowo

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 57000 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 1. Zamówienia, o których mowa w pkt 3.12. SWZ bêd± polega³y na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia.
2. Zakres rzeczowy robót stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 3.12. SWZ nie przekroczy 15 % warto¶ci danej czê¶ci zamówienia podstawowego – odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci.
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ ca³kowit± warto¶æ tego zamówienia przy obliczaniu warto¶ci niniejszego zamówienia publicznego.
3. Zamówienia, o których mowa w pkt 3.12. SWZ bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej rêki.
4. Zamówienia, o których mowa w pkt 3.12. SWZ bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia,
konieczno¶ci zmiany parametrów wykorzystanych materia³ów, parametrów wykonanych elementów lub technologii wykonania – na warunkach analogicznych jak opisane we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60 %
Okres gwarancji - 10%
Termin realizacji – 30%
Zamawiaj±cy oceni z³o¿one oferty odrêbnie dla ka¿dej z trzech czê¶ci zamówienia.
Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) x100 pkt x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych z³o¿onych na dan± czê¶æ zamówienia
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana w formularzu Oferty na dan± czê¶æ zamówienia (za³±cznik nr 2A, 2B lub 2C do SWZ).
Pozosta³e szczegó³y oceny ofert zgodnie z SWZ.
2) W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
G = [(Go-12)/12] x100 pkt x 10 %
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”,
Go – gwarancja zaoferowana w ofercie ocenianej
W ramach kryterium „Okres gwarancji ” ocenie podlegaæ bêdzie zaoferowany przez Wykonawcê okres gwarancji na wykonane roboty budowlane. Do oceny ofert w ramach kryterium „Okres gwarancji” zostanie przyjêty okres gwarancji zawarty w formularzu Oferty (za³±cznik nr 2A, 2B lub 2C do SWZ).
Pozosta³e szczegó³y oceny ofert zgodnie z SWZ.
3) W ramach kryterium „Termin realizacji” ocena ofert zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
- oferta z terminem realizacji do 20 dni od dnia podpisania umowy otrzyma 30 pkt;
- oferta z terminem realizacji pomiêdzy 21 a 30 dni od dnia podpisania umowy oceniana bêdzie przy zastosowaniu wzoru:
T = [(40-To)/15] x100 pkt x 30 %
gdzie:
T – liczba punktów w ramach kryterium „Termin realizacji”,
To – termin realizacji zaoferowany w ofercie ocenianej (ilo¶æ dni)
W ramach kryterium „Termin realizacji” ocenie podlegaæ bêdzie zaoferowany przez Wykonawcê termin realizacji robót budowlanych. Do oceny ofert w ramach kryterium „Termin realizacji” zostanie przyjêty termin realizacji zawarty w formularzu Oferty (za³±cznik nr 2A, 2B lub 2C do SWZ).
Pozosta³e szczegó³y oceny ofert zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) dotycz±ce zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – dotyczy wszystkich czê¶ci zamówienia.

2) dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – dotyczy wszystkich czê¶ci zamówienia

3) dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki lub zdolno¶æ kredytow± o warto¶ci nie mniejszej ni¿:
3.1) dla czê¶ci nr 1 Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwie Ko³om±æ: 50.000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy 00/100 z³otych);
3.2) dla czê¶ci nr 2 Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwie ¦wierzno: 60.000,00 z³ (s³ownie: sze¶ædziesi±t tysiêcy 00/100 z³otych );
3.3) dla czê¶ci nr 3 Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwie Prusinowo: 40.000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy 00/100 z³otych ).

Uwaga: je¿eli Wykonawca ubiega siê o udzielenie kilku czê¶ci zamówienia, to nie mo¿e celem wykazania spe³nienia ww. warunku udzia³u w postêpowaniu wskazaæ tych samych ¶rodków lub zdolno¶ci kredytowej w wiêcej ni¿ jednej czê¶ci zamówienia.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
4.1) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan±, której przedmiotem by³a budowa, przebudowa lub remont nawierzchni drogowych na kwotê nie mniejsz± ni¿:
a) dla czê¶ci nr 1 Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwie Ko³om±æ: 50.000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy 00/100 z³otych );
b) dla czê¶ci nr 2 Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwie ¦wierzno: 60.000,00 z³ (s³ownie: sze¶ædziesi±t tysiêcy 00/100 z³otych );
c) dla czê¶ci nr 3 Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwie Prusinowo: 40.000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy 00/100 z³otych ).

Uwaga: je¿eli Wykonawca ubiega siê o udzielenie kilku czê¶ci zamówienia, to mo¿e celem wykazania spe³nienia ww. warunku udzia³u w postêpowaniu wykazaæ, ¿e wykona³ jedn± lub dwie roboty, których ³±czna warto¶æ odpowiada sumie robót wymaganych dla czê¶ci zamówienia, na które sk³ada ofertê. (Przyk³ad: Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na wszystkie trzy czê¶ci zamówienia, mo¿e wykazaæ: trzy roboty - jedna o warto¶ci 50.000,00 z³ netto dla czê¶ci nr 1, jedna o warto¶ci 60.000,00 z³ netto dla czê¶ci nr 2, jedna o warto¶ci 40.000,00 z³ netto dla czê¶ci nr 3, dwie roboty o warto¶ci np. 70.000,00 z³ netto i 80.000,00 z³ netto, jak równie¿ jedn± robotê o warto¶ci 150.000,00 z³ netto do wszystkich czê¶ci.)

4.2) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej nastêpuj±c± osob±:

Lp. 1/ stanowisko: Kierownik robót (jedna osoba)/ uprawnienia: uprawnienia
do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeñ / do¶wiadczenie: nie okre¶la siê / forma zatrudnienia: nie okre¶la siê

Dysponowanie przez Wykonawcê jednym kierownikiem robót spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia dla wszystkich czê¶ci, na które Wykonawca z³o¿y ofertê (jeden kierownik robót mo¿e braæ udzia³ we wszystkich czê¶ciach zamówienia).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporz±dzone zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3B do SWZ.
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê , albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ),
b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
c) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
e) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporz±dzone wg za³±cznika nr 3B do SIWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, c) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, d) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, e) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, f) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odno¶nie naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z pó¼n. zm.), g) art. 109 ust. 1 pkt. 8) i 10) PZP - (wzór o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3A do SWZ.
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (odrêbnie na ka¿d± czê¶æ, na któr± wykonawca z³o¿y³ ofertê):
a) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Okres wyra¿ony w latach, o którym mowa wy¿ej, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adnia ofert.
c) dowodów okre¶laj±cych, ¿e wskazane przez Wykonawcê roboty budowlane na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieñ (je¿eli s± wymagane), do¶wiadczenia (je¿eli jest wymagane) wykszta³cenia (je¿eli jest wymagane) niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ),

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium:
a) dla czê¶ci nr 1: Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwie Ko³om±æ – w wysoko¶ci 1.000,00 z³otych
b) dla czê¶ci nr 2: Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwie ¦wierzno – w wysoko¶ci 1.600,00 z³otych
c) dla czê¶ci nr 3: Roboty konserwacyjno-remontowe dróg le¶nych w Le¶nictwie Prusinowo – w wysoko¶ci 800,00 z³otych

Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
3) O¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3A do SWZ) oraz o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3B do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa wy¿ej powinny zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. SWZ obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
8) Zamawiaj±cy informuje o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
Wzór stosownego o¶wiadczenia zosta³ zawarty w formularzu Oferty stanowi±cym za³±cznik nr 2A, 2B lub 2C do SWZ i Zamawiaj±cy zaleca z³o¿yæ to o¶wiadczenie w³a¶nie w tym formularzu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian Umowy:
(1) w zakresie zmiany Terminu Wykonania, stosownie do przypadku:
(a) o czas opó¼nienia Zamawiaj±cego w wykonywaniu jego obowi±zków wynikaj±cych z Umowy, w tym w szczególno¶ci w zakresie obowi±zku wydania Terenu Budowy oraz obowi±zku dokonania odbioru, gdyby odbiór taki w pierwotnie za³o¿onym terminie by³ utrudniony lub niemo¿liwy, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy lub jakiejkolwiek jego czê¶ci,
(b) o czas dzia³ania Si³y Wy¿szej oraz o czas niezbêdny do usuniêcia jej skutków i nastêpstw,
(c) w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, reguluj±cych zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbêdny do dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego czê¶ci do zmienionego stanu prawnego,
(d) o czas opó¼nienia w wykonaniu przez podmioty zewnêtrzne czynno¶ci koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy z zastrze¿eniem, ¿e przyczyn± opó¼nienia nie s± dzia³ania lub zaniechania Wykonawcy,
(e) o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy by³a niemo¿liwa oraz nastêpstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia i niezale¿nych od nich,
(f) o czas niezbêdny do wykonania czynno¶ci wynikaj±cych z zaleceñ w³a¶ciwych organów je¿eli wykonywanie Przedmiotu Umowy zosta³o wstrzymane przez w³a¶ciwe organy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji Przedmiotu Umowy,
(g) o czas wynikaj±cy z konieczno¶ci ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umo¿liwiaj±cych dokonanie takiej zmiany,
- przy czym ka¿da zmiana mo¿e nast±piæ tylko o czas niezbêdny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego czê¶ci, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania okoliczno¶ci bêd±cych podstaw± zmiany oraz ich nastêpstw.
(2) w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy zwi±zanej z konieczno¶ci± zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, w szczególno¶ci robót zamiennych, gdy wyst±pi co najmniej jedna z okoliczno¶ci:
(a) wyst±pi zmiana prawa maj±ca wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy,
(b) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
(c) w przypadku, gdy na rynku pojawi± siê nowsze zamienniki zaoferowanych elementów Przedmiotu Umowy a uzyskanie elementów zaoferowanych przez Wykonawcê bêdzie bardzo utrudnione,
(d) jak równie¿ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt (1) powy¿ej,
- z zastrze¿eniem, ¿e inne rozwi±zania techniczne bêd± spe³nia³y wymagania funkcjonalne okre¶lone w Dokumentacji Zamówienia w stopniu nie mniejszym ni¿ rozwi±zania dotychczasowe.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-17 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma elektroniczna SmartPZP adres: portal.smartpzp.pl/gryfice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-17 08:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.