eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabów › Modernizacja dróg gminnych w 26 miejscowościach Gminy Grabów - 20 km



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w 26 miejscowościach Gminy Grabów – 20 km

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRABÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 21

1.5.2.) Miejscowość: Grabów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-150

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 632734121

1.5.8.) Numer faksu: 632191052

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grabow@grabow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminagrabow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.grabow.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych w 26 miejscowościach Gminy Grabów – 20 km

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-018557a0-ae82-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019875/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja dróg na terenie Gminy Grabów - Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100461/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WiIG.271.1/2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach:
a) Aleksandrówek:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Aleksandrówek – dł. 362,00 mb ,
b) Ksawerów:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Ksawerów - droga G-22 – dł. 450,18 mb
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ksawerów – dł. 420,00 mb
c) Żaczki:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Żaczki – dł. 627,00 mb
d) Besiekiery:
• Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Besiekiery – dł. 306,00 mb
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Besiekiery – dł. 544,00 mb
e) Stanisławski:
• Przebudowa drogi gminnej Stanisławski – dł. 840,00 mb
f) Pieczew:
• Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Pieczew 150 mb – 150,00 mb
• Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Pieczew 660 mb – 660,00 mb
g) Srebrna Wieś:
• Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Srebrna Wieś – 710,00 mb
Łączna długość – 5069,50 mb

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2423315,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach:
a) Borów:
• Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Borów (505 mb) – dł. 505,00 mb
• Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Borów (250 mb) – dł. 250,00 mb
b) Teofilki:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Teofilki – dł. 400,00 mb
c) Nagórki:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Nagórki – dł. 435,12 mb
d) Chorki:
• Przebudowa drogi wewnętrznej Chorki – dł. 442,25 mb
e) Gać:
• Przebudowa dróg w miejscowości Gać (droga publiczna) – dł. 635,00 mb
• Przebudowa dróg w miejscowości Gać (droga wewnętrzna 450 mb) – dł. 450,00 mb
• Przebudowa dróg w miejscowości Gać (droga wewnętrzna 150 mb) – dł. 150,00 mb
f) Smolice:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Smolice - droga L-55 – dł. 445,80 mb
g) Grabów:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Grabów ul. Zielona – dł. 929,97 mb
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Grabów ul. Słoneczna – dł. 260,00 mb
Łączna długość – 4903,14 mb

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2285084,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III – Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach:
a) Odechówek:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Odechówek – dł. 995,00 mb
b) Pociecha:
• Przebudowa drogi wewnętrznej ŁG32 w m. Pociecha – dł.430,00 mb
c) Sławęcin:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sławęcin – dł. 364,77 mb
d) Kotków:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kotków odc. I – dł. 305,23 mb
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kotków odc. II – dł. 300,00 mb
e) Radzyń:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Radzyń odc. I – dł. 670,00 mb
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Radzyń odc. II – dł. 810,72 mb
f) Sobótka Stara:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sobótka Stara – dł. 848,91 mb
Łączna długość – 4724,63 mb

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2534000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV – Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach:
a) Jastrzębia:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Jastrzębia – dł. 630,02 mb
b) Kępina:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kępina – dł. 775,74 mb
c) Kadzidłowa:
• Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Kadzidłowa (300 mb) – dł. 300,00 mb
• Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Kadzidłowa (390 mb) – dł. 390,00 mb
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kadzidłowa - dł. 416,97
d) Osiny:
• Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Osiny – dł. 950,00 mb
e) Kontrowers:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kontrowers – dł. 990,00 mb
f) Piotrkówek:
• Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Piotrkówek – dł. 850,00 mb
Łączna długość – 5302,73 mb

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2940000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2423315,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2779000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2423315,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRD MARKBUD SP Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281412789

7.3.3) Ulica: Targowa 7

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2534000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2285084,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2750000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2285084,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRD MARKBUD SP Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281412789

7.3.3) Ulica: Targowa 7

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2940000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2296795,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2534000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2534000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LuKpoL Krzysztof Łuczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281407038

7.3.3) Ulica: Dąbska 26

7.3.4) Miejscowość: Uniejów

7.3.5) Kod pocztowy: 99-210

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2534000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2399590,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2940000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2940000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LuKpoL Krzysztof Łuczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281407038

7.3.3) Ulica: Dąbska 26

7.3.4) Miejscowość: Uniejów

7.3.5) Kod pocztowy: 99-210

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2940000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.