Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119870/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Syrena
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Litewska 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-589
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 221011601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrsyrena.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrsyrena.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://teatrsyrena.pl/index/zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8ef25c5-ba3f-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033178/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie i utrzymanie czystości w Teatrze Syrena
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119870/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TS/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 276492,42 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 234554,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu
i utrzymaniu czystości w obiekcie Teatru Syrena i terenów wokół Teatru, wraz z dostawą niezbędnych środków do utrzymania czystości oraz środków higieny sanitarnej.
Wykonywanie usług sprzątania będzie się odbywało do 7 dni w tygodniu (zarówno w dni robocze jak i w dni ustawowo wolne od pracy i dni świąteczne), zgodnie z zapotrzebowaniem Teatru.
Wykonywanie usługi sprzątania będzie się odbywało w ramach dyżurów porządkowych na wskazanych rejonach do sprzątania – w tym sprzątanie i pełnienie dyżurów porządkowych podczas spektakli oraz innych wydarzeń artystycznych (repertuarowych i gościnnych) odbywających się w Teatrze Syrena, sprzątanie pokoi gościnnych, a także czasowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w zastępstwie za etatowego pracownika teatru, podczas jego przerwy urlopowej.
W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie 9006 roboczogodzin
(z zastrzeżeniem, że 1 roboczogodzina = 60 minut), z czego 8886 roboczogodzin wewnątrz budynku i 120 roboczogodzin na zewnątrz budynku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia łącznej ilości roboczogodzin do liczby 3360. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo do żądania wynagrodzenia lub odszkodowania za niezrealizowany zakres przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie wynika z ilości rzeczywiście przepracowanych godzin, a nie z ryczałtu.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 3 osób (po pół etatu każda) na stanowisku sprzątacza/sprzątaczki.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności objętych niniejszą umową na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00zł (słownie złotych: trzysta tysięcy). Umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej co najmniej powinna obejmować swoim zakresem odpowiedzialność za szkody w mieniu pod kontrolą oraz czyste straty finansowe wyrządzone Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 5.05.2022 r. przesłał informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu ZP-TS-1-2022. Następnie w dniu 11.05.2022 r. poinformował wykonawcę DS Vision sp. z o. o., Al. Solidarności 117 lok. 207, 00-140 Warszawa o okolicznościach i miejscu podpisania umowy. W odpowiedzi z dnia 12.05.2022 r. Wykonawca odmówił podpisania umowy. W tym samym dniu Zamawiający po raz kolejny wezwał Wykonawcę do podpisania umowy i wyznaczył drugi termin. Wykonawca nie stawił się w wyznaczonym miejscu i terminie, a także nie odpowiedział na wezwanie.Zgodnie z art. 255 pkt. 7 Ustawy, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Ustawy. Zamawiający postanowił nie dokonywać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu.
Mając powyższe na względzie postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 7 Ustawy w zw. z art. 263 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265425,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389923,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamówienie zostało podzielone na części. Zamawiający wydzielił części zamówienia do odrębnych postępowań (bez stosowania ustawy pzp – art. 30 ust. 4 w zw. z art. 2 ust. 1 pkt. 1), które dotyczą:
- jednorazowego umycia wszystkich okien w Teatrze,
- jednorazowego całościowego mechanicznego wyprania wykładziny na widowni teatralnej,
- sprzątania do czasu udzielenia przedmiotowego zamówienia,
- zakup środków higienicznych i czystości niezbędnych do sprzątania i utrzymywania czystości w pomieszczeniach biurowych przez etatowego pracownika Teatru przez cały okres wykonywania głównej części zamówienia oraz niezbędnych do sprzątania i utrzymywania czystości w pozostałych pomieszczeniach teatralnych do czasu udzielenia przedmiotowego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby 30 placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Usługa utrzymania czystości i porządku na terenie zewnętrznym Szpitala wraz z całodobowym utrzymaniem czystości na terenie lądowiska dla helikopterów.
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w siedzibie Spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.