Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133999/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów biurowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304616
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 120A
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 765 21 22
1.5.8.) Numer faksu: 29 760 45 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpitalo@szpital.ostroleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.ostroleka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-ostroleka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów biurowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd0a15bc-c238-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022523/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa materiałów biurowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133999/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MSS-DN-ZPP-26-19/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 37466535 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły biurowe4.5.3.) Główny kod CPV: 19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
22600000-6 - Tusz
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
24113200-1 - Sprężone powietrze
24910000-6 - Kleje
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
30197630-1 - Papier do drukowania
30197645-9 - Karta do drukowania
31630000-1 - Magnesy
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
39200000-4 - Wyposażenie domowe
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
44812300-8 - Farby do celów szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 5798994 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Papier do drukowania4.5.3.) Główny kod CPV: 19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
22600000-6 - Tusz
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
24113200-1 - Sprężone powietrze
24910000-6 - Kleje
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
30197630-1 - Papier do drukowania
30197645-9 - Karta do drukowania
31630000-1 - Magnesy
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
39200000-4 - Wyposażenie domowe
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
44812300-8 - Farby do celów szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 17397849 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nośniki danych4.5.3.) Główny kod CPV: 19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
22600000-6 - Tusz
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
24113200-1 - Sprężone powietrze
24910000-6 - Kleje
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
30197630-1 - Papier do drukowania
30197645-9 - Karta do drukowania
31630000-1 - Magnesy
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
39200000-4 - Wyposażenie domowe
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
44812300-8 - Farby do celów szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 3528174 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały eksploatacyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
22600000-6 - Tusz
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
24113200-1 - Sprężone powietrze
24910000-6 - Kleje
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
30197630-1 - Papier do drukowania
30197645-9 - Karta do drukowania
31630000-1 - Magnesy
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
39200000-4 - Wyposażenie domowe
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
44812300-8 - Farby do celów szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 15464107 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rolki papieru do bileterki systemu parkingowego4.5.3.) Główny kod CPV: 19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
22600000-6 - Tusz
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
24113200-1 - Sprężone powietrze
24910000-6 - Kleje
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
30197630-1 - Papier do drukowania
30197645-9 - Karta do drukowania
31630000-1 - Magnesy
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
39200000-4 - Wyposażenie domowe
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
44812300-8 - Farby do celów szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 908258 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały eksploatacyjne (toner, matryce, bęben) do powielacza cyfrowego firmy Riso EZ 5714.5.3.) Główny kod CPV: 19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
22600000-6 - Tusz
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
24113200-1 - Sprężone powietrze
24910000-6 - Kleje
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
30197630-1 - Papier do drukowania
30197645-9 - Karta do drukowania
31630000-1 - Magnesy
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
39200000-4 - Wyposażenie domowe
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
44812300-8 - Farby do celów szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 1066809 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Taśma do drukowania opasek dla pacjentów4.5.3.) Główny kod CPV: 19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
22600000-6 - Tusz
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
24113200-1 - Sprężone powietrze
24910000-6 - Kleje
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
30197630-1 - Papier do drukowania
30197645-9 - Karta do drukowania
31630000-1 - Magnesy
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
39200000-4 - Wyposażenie domowe
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
44812300-8 - Farby do celów szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 1919656 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8989589 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8989589 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20862276 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20862276 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5985749 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5985749 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) tj. nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) tj. nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) tj. nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) tj. nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do analizatora parametrów krytycznych ABL 90 FLEX wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych backup na okres 36 miesięcy
- Wykonanie monitoringu przyrodniczego oraz analizy porealizacyjnej przedsięwzięcia p.n. "Budowa przeprawy mostowej przez rzekę Narew wraz z dojazdami"
- Świadczenie usług społecznych w formie specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie Miasta Ostrołęki
- Roboty budowlano - remontowe w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Szkoła dostępna dla uczniów/uczennic ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi"
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i worków foliowych do Szpitala Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Dostawa i wykonanie manekinów cało-postaciowych
- Dostawa wyposażenia do internatu
- D/51/2025/A1 Sukcesywny zakup i dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup profesjonalnych środków czystości
- "Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru"
- Dostawa pucharów i smarów - sprawa numer 60/2025
więcej: Guma i tworzywa sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.