eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Latowicz › Przebudowa drogi gminnej nr 220709W w miejscowości Oleksianka



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 220709W w miejscowości Oleksianka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Latowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 220709W w miejscowości Oleksianka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f109f509-9a2d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003476/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 220709W w miejscowości Oleksianka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073463/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGOŚ.271.8a.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 220709W w miejscowości
Oleksianka, gmina Latowicz na dz. ew. 363 obręb Oleksianka. Przebudowę należy wykonać na
odcinku długości 1654,15m. od km 0+016,60 do km 1+670,75 zgodnie z dokumentacją
projektową wykonawczą (w załączeniu). W wyniku realizacji zadania nastąpi wykonanie nowej
nawierzchni drogi składającej sie z warstwy wiążącej (wyrównawczej) gr. 5cm i warstwy
ścieralnej gr. 4cm. Szerokość nowej nawierzchni to 5,5m. Po lewej stronie drogi zostanie
wykonany chodnik szer. 2m na odcinku 1496,25 m i pobocze na odc. 157,90m Po prawej stronie
drogi zostanie wykonane pobocze gruntowe z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m na
odcinku długości 1579,15m i chodnik szer. 2 m na odcinku ok.75m. Rowy po obydwu stronach w
pasie drogowym zostaną odmulone i wyprofilowane. Zjazdy po obydwu stronach drogi zostaną
przebudowywane. Przebudowa zjazdów polegała będzie na wymianie przepustów na przepusty
z rur PVC oraz wykonaniu nawierzchni zjazdu z kostki brukowej. Zostaną wymienione też
przepusty poprzeczne pod korona drogi wskazane w dokumentacji projektowej.
Ze względu na konieczność uspokojenia ruchu w związku z ruchem wolnobieżnych pojazdów
rolniczych i zlokalizowaną w pobliżu zabudową wykonanych zostanie 6 szt progów
zwalniających oraz wyspa z odgięciem torów jazdy z kostki brukowej. Wprowadzona zostanie
organizacja ruchu, której elementem będą znaki poziome i pionowe oraz oznakowanie progów
zwalniających przy pomocy elementów odblaskowych -kocich oczek. W celu poprawy
bezpieczeństwa na dojeździe do skrzyżowań zostaną wykonane pasy akustyczne z taśm
grubowarstwowych. W okolicy przystanku autobusowego wykonać przejście dla pieszych.
Roboty obejmowały będą ponadto umocnienie skarby drogi płytami ECO ażurowymi
Przedmiot zamówienia, szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SWZ, obejmuje wykonanie w
ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót
tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej,
jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania,
w szczególności:
1) Organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie
kosztów z tym związanych,
2) Wykonanie lub pozyskanie we własnym zakresie oraz poniesienie kosztów:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00049240/01 z dnia 2022-02-07
2022-02-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
- projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, uzyskanie niezbędnych opinii
organów, zatwierdzenie projektu przez organ zarządzający ruchem,
- innych opracowań, prac i badań wymaganych dokumentacją projektową,
- dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy,
potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i sprawdzeń, które są
niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej
3) Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401).
4) Wykonanie, utrzymanie i likwidację tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód
zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
5) Doprowadzenie wody oraz zasilania placu budowy w energię elektryczną wraz z
zamontowaniem liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz poniesienie kosztów z tym
związanych wraz z zapłatą za energię, wodę i inne media zużyte w trakcie budowy oraz
wykonywanie prób i prób końcowych.
6) Obsługa archeologiczna i konserwatorska w przypadku wystąpienia sytuacji dla której taka
obsługa jest wymagana.
7) Geodezyjne wytyczenie w terenie tras rurociągów, miejsc posadowienia obiektów i
armatury, kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym,
8) Wykonanie odwodnienia wykopów.
9) Uzyskanie zgody dostawców mediów wraz z poniesieniem opłat za: pobór energii
elektrycznej dla potrzeb prowadzonej budowy, wody do celów socjalnych i technologicznych,
zrzut wód z odwadniania wykopów, wodę zużytą do płukania rurociągów, ścieki z zaplecza
budowy itp.
10) Zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót.
11) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego kolidującego z projektowanymi
przewodami, a w miejscach występowania kolizji prowadzenie prac pod nadzorem eksploatatora
kolidującej sieci oraz ponoszenie kosztów ewentualnego nadzoru.
12) Zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu składowania i na terenie
wykonywanych robót.
13) Wywóz nadmiaru ziemi lub dowóz ziemi wraz z jej zakupem , jeżeli taka konieczność
wystąpi, ewentualna wymiana gruntów lub ich zagęszczenie .
14) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy.
15) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), w tym: protokołów
odbiorów technicznych, instrukcji obsługi, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów,
deklaracji zgodności itp. i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub
skuteczne zgłoszenie zakończenia zadania w nadzorze budowlanym w imieniu i na rzecz
Inwestora
16) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz
usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym
związanych.
Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z
obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp i p.poż
oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą
starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być
fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00049240/01 z dnia 2022-02-07
2022-02-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane
,zwanej dalej „ustawą prawo budowlane” lub „prawem budowlanym”, oraz jakościowym i
gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia .
1. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty,
aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z
przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
2. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz
zastosowanych materiałów.
3. Na każde żądanie Inwestora, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do
wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane
atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję
krajową.
4. Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z specyfikacją
techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych muszą być niezwłocznie usunięte przez
Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót z użyciem
materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inwestora.
5. Wykonawca zapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z
obowiązującymi przepisami w zakresie zapobiegania COVID 19
6. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, niniejszymi
wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i wymaganiami właściwych
norm, a także zasadami wiedzy technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2956173,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3662625,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2956173,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp z o.o. Sp. k. ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: ul. Trakt Lubelski 1g

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2956173,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.