eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Przebudowa ulicy 22 Lutego w Rytlu - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy 22 Lutego w Rytlu - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy 22 Lutego w Rytlu - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42460502-b0fe-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010872/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa ulicy 22 Lutego w Rytlu - etap II (RFRD)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101844

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 674225,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ulicy 22 Lutego w Rytlu - etap II".
Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
I. Zakres zadania
1. Branża drogowa.
Roboty budowlane branży drogowej należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie:
1.1. Ulica 22 Lutego w Rytlu - odc. G-H km 0+011,20 - km 0+213,00.
1.2. Skrzyżowanie z ul. Rynkową - 8 m od krawędzi ul. 22 Lutego w Rytlu.
Uwaga.
Nawierzchnię jezdni należy wykonać z kostki brukowej betonowej 8 cm gr. cegiełka szara.
Uwaga.
W ramach zadania należy uwzględnić wykonanie regulacji, tj. korekty sytuacyjno – wysokościowej, nawierzchni z kostki betonowej istniejących zjazdów indywidualnych i dojść do furtek, w przypadku takiej potrzeby.
W ramach projektu stałej organizacji ruchu należy ustawić 1 kpl. aktywnych znaków D6 zgodnie z parametrami określonymi w załączniku nr 2 do OPZ.
Przed skrzyżowaniem z ul. Chłopowską (przy przejściu dla pieszych) należy ustawić urządzenie fotowoltaiczne z lampą solarną i turbiną wiatrową - 1 szt. zgodnie z parametrami określonymi w załączniku nr 3 do OPZ.
W ramach projektu stałej organizacji ruchu należy ustawić 1 szt. wyświetlacza radarowego zgodnie z parametrami określonymi w załączniku nr 4 do OPZ.
2. Branża sanitarna
Roboty budowlane branży sanitarnej należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie:
2.1. Ulica 22 Lutego w Rytlu - odc. G-H km 0+011,20 - km 0+213,00 (odcinki kanalizacji deszczowej D5-D6 (bez studni D5), D6-D7-D8 wraz ze studniami i wpustami ulicznymi).
2.2. Skrzyżowanie z ul. Rynkową (odcinek kanalizacji deszczowej od studni
D7, usytuowanej w ul. 22 Lutego, do studni D7A - odcinek 12 m kolektora 315 mm PCV w kierunku ul. Rynkowej + studnia D7A z wpustami i przykanalikami (zgodnie z rys. 3 PZT - kanalizacja deszczowa w ul. Rynkowej w Rytlu).
Wykonawca po zakończonych robotach związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej odtworzy na tym odcinku nawierzchnię ul. Rynkowej w Rytlu.
Uwaga.
Na odcinku pomiędzy studniami D6 i D7 należy wykonać kolektor deszczowy z rury PCV o średnicy 315 mm
Uwaga.
W ramach zadania należy wyregulować armaturę żeliwną istniejących zaworów wodociągowych, studni sanitarnych itp.
Uwaga.
Wykonawca uwzględni wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej, takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów, itp.
Uwaga.
Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności i zgodzie Inspektora Nadzoru.
3. Branża elektryczna
Oświetlenie uliczne nie jest objęte przedmiotem zamówienia.
II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy
1. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych na własny koszt dokona zakupu i ustawi tablicę informacyjną (1 szt.) dot. dofinansowania z środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (wzór tablicy został określony w załączniku nr 1 do OPZ). Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych.
3. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach. Wykonawca poniesie koszty związane z przygotowaniem tymczasowych zjazdów do posesji na potrzeby mieszkańców oraz pokryje koszty związane z zapewnieniem przejezdności po placu budowy mieszkańcom, służbom ratowniczym i służbom komunalnym.
4. Po przekazaniu placu budowy Wykonawca w ciągu 14 dni przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram robót, w którym uwzględni etapowanie robót budowlanych i taką organizację ruchu, aby spełnić warunki określone w pkt. II 3.
5. Materiał pozyskany z rozbiórek (kostka brukowa betonowa i płyty YOMB) należy przetransportować i rozładować w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w odległości do 3 km od placu budowy (kostka betonowa układana na paletach EURO). Zamawiający na bieżąco poprzez inspektora nadzoru będzie oceniać przydatność materiałów rozbiórkowych do odzyskania. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne palety, folię stretch, transport i rozładunek materiałów rozbiórkowych. Przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych określona zostanie szacunkowa ilość materiałów rozbiórkowych - spisany zostanie protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Po przewiezieniu całości materiału rozbiórkowego na docelowe miejsce składowania zostanie sporządzony protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.
6. Nieprzydatny materiał z rozbiórek należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Nadmiar gruntu pozyskanego w wyniku robót ziemnych należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
9. Wykonawca w ramach realizacji zadania zabezpieczy istniejące drzewa poprzez obłożenie deskami i obwiązanie dookoła pni.
10. Wykonawca wykona niezbędne wycinki drzew i krzewów.
11. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku. Odbiorowi przez ZUK Sp. z o.o.
w Czersku podlegać będzie również sieć kanalizacji deszczowej.
12. Po zakończeniu prac związanych z budową kanalizacji deszczowej należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej oraz wykonać inspekcję TV wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej pokazującą spadki podłużne poszczególnych odcinków. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej.
13. Wynikający z dokumentacji stan uzbrojenia może być z nią niezgodny, albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych. W związku z tym wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót związanych z budową kanalizacji deszczowej Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
14. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań, sprawdzeń podłoża, warstw podbudowy i jezdni oraz innych elementów robót zgodnie z SST.
15. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ.
16. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
17. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
18. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
19. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
18.1. Wykonanie robót przygotowawczych.
18.2. Wykonanie robót ziemnych.
18.3. Wykonanie podbudów.
18.4. Wykonanie elementów ulic.
18.5. Wykonanie robót nawierzchniowych.
18.6. Wykonanie robót wykończeniowych.
18.7. Wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy.
18.8. Czynności związane z montażem elementów BRD.
18.9. Wykonanie kanalizacji deszczowej.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 740000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1245479,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 740000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD-BET Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5552113727

7.3.3) Ulica: Widokowa 21

7.3.4) Miejscowość: Chojniczki

7.3.5) Kod pocztowy: 89-606

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 740000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.