eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielno › Dostawa nowego autobusu międzymiastowego przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-26

Chmielno: Dostawa nowego autobusu międzymiastowego przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim.
Numer ogłoszenia: 200167 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielno, ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, woj. pomorskie, tel. 058 6842212 w. 47, fax 058 6842216.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.chmielno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego autobusu międzymiastowego przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa nowego autobusu międzymiastowego przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim. 2. Dostarczony autobus musi odpowiadać parametrom i wymogom technicznym jak niżej: - nowy autobus rok produkcji od 2007 do 2008 włącznie, -silnik wysokoprężny EURO 4, turbodoładowany o mocy minimalnej 200 kW, - system ABS/ASR, - układ kierowniczy ze wspomaganiem, - skrzynia biegów manualna min 6 biegów + bieg wsteczny, - przednie i tylne światła przeciwmgielne, - kolor nadwozia do wyboru, - ogrzewanie postojowe niezależne od pracy silnika WEBASTO, - dopuszczalna masa całkowita 18 000 kg - ilość miejsc: min. 41 miejsc siedzących + 1 miejsce kierowcy + min. 10 miejsc stojących + 1 miejsce na wózek inwalidzki, - pasy bezpieczeństwa do przypinania pasażera na wózku, - adaptacja zaczepów dla wózka z niepełnosprawnym, - najazdowe szyny dla niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, - drzwi przednie pasażerskie otwierane elektro-pneumatycznie przez kierowcę, - drugie drzwi pasażerskie (umiejscowione miedzy osiami) otwierane elektro-pneumatycznie przez kierowcę, - szyby termoizolacyjne, - firanki w oknach, - izolacja termiczna ścian i sufitu, - fotele wysokie, miękkie, tapicerowane z podłokietnikami, uchylne, - tachograf cyfrowy dla dwóch kierowców, - bagażnik zewnętrzny o minimalnej pojemności 3,5 m3, bagażnik wewnętrzny - wentylatory dachowe, - autoalarm + immobilaizer, - zestaw radiowy (radioodtwarzacz CD ze wzmacniaczem, zestaw głośników oraz mikrofon), - lusterka sterowane i podgrzewane elektrycznie, - ogumienie bezdętkowe plus kompletne koło zapasowe, - konstrukcja podwozia i nadwozia - kratownica zabezpieczona w technologii kataforezy lub wykonana ze stali nierdzewnej, - podłoga z tworzywa antypoślizgowego, - świadectwo homologacji - dodatkowo autobus powinien posiadać: apteczkę, gaśnice szt. 2, trójkąt ostrzegawczy. Wykonawca zapewnia, że w dniu składania ofert ma do dyspozycji autoryzowaną stację obsługi w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. Autoryzowana stacja obsługi, o której mowa powyżej musi spełniać następujące wymagania w celu zapewnienia w zakresie obsługi bieżących oraz powypadkowych: - dysponować pełną aktualną dokumentacją techniczną, w skład której wchodzą min. schematy instalacji (elektrycznej), katalogi części zamiennych całego samochodu, instrukcje napraw, - dysponować przeszkoloną kadrą, posiadającą doświadczenie w zakresie obsługi oraz napraw samochodów oferowanej marki oraz typu, Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na przedmiot dostawy w poniższym wymaganym zakresie: 1. Autobus bez limitu przebiegu kilometrów - 24 miesiące. 2. Powłoki lakiernicze - 36 miesięcy. 3. Konstrukcja nadwozia, poszycia zewnętrznego i podwozia - 60 miesięcy. Wykonawca dostarczy autobus do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Podpisany na wszystkich stronach projekt umowy zał. nr 3. do SIWZ. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. lidera konsorcjum) - każdy z partnerów składa dokumenty wskazane w pkt. 1 ppkt. 2, 3, 4,5 lub pkt. 2 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zaś pozostałe dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji podmioty składają wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione/ą do podpisania oferty (każda zapisana strona).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chmielno ul. Gryfa Pomorskiego 22 83-333 Chmielno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Chmielno ul. Gryfa Pomorskiego 22 83-333 Chmielno pok. nr 2 (sekretariat urzedu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup finansowany ze środków PFRON

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.