Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161021/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
- 2022/BZP 00355742/01 - Wynik z dnia 2022-09-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
zakup samochodu do odbierania odpadów dla Zakładu Usług Komunalnych w Baborowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530585622
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Krakowska 1
1.4.2.) Miejscowość: Baborów
1.4.3.) Kod pocztowy: 48-120
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.4.7.) Numer telefonu: 77 403 69 66
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zuk@baborow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zukbaborow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167931
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00161021/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu ePUAP /ZUKBaborow/domyslna
(nazwa odbiorcy: Zakład Usług Komunalnych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Baborowie za pośrednictwem formularzy
udostępnionych także za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ w zakładce
„dla Wykonawców”, „Formularze do komunikacji”, a także za pomocą poczty e-mail
zuk@baborow.pl
1.1 Ofertę oraz dokumenty składane wraz z ofertą należy składać przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu /ZUKBaborow/domyslna
1.2 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub
oświadczeń (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) składane są przez
Wykonawcę elektronicznie za pośrednictwem:
1.2.1 dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego
formularza nie może być szyfrowana.
1.2.2 poczty elektronicznej, na adres e-mail zuk@baborow.pl
1.3 Zamawiający rekomenduje następujące formaty danych: .pdf oraz .zip, .7z (formaty
poddające dane kompresji), a w przypadku przekazywania wiadomości przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej jako tekst wpisany bezpośrednio do niej.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub nr sprawy a także identyfikatorem
postępowania dostępnym na miniPortalu.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu
dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP.pdf oraz Regulaminie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz
zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do
złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu
oraz ePUAP).
7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych
informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę
ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
9. Do kontaktu w Wykonawcami uprawniona jest Prezes Zarządu Anna Bunczek- Mróz
Po zmianie:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu ePUAP /ZukBaborow/domyslna
(nazwa odbiorcy: Zakład Usług Komunalnych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Baborowie za pośrednictwem formularzy
udostępnionych także za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ w zakładce
„dla Wykonawców”, „Formularze do komunikacji”, a także za pomocą poczty e-mail
zuk@baborow.pl
1.1 Ofertę oraz dokumenty składane wraz z ofertą należy składać przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu /ZukBaborow/domyslna
1.2 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub
oświadczeń (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) składane są przez
Wykonawcę elektronicznie za pośrednictwem:
1.2.1 dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego
formularza nie może być szyfrowana.
1.2.2 poczty elektronicznej, na adres e-mail zuk@baborow.pl
1.3 Zamawiający rekomenduje następujące formaty danych: .pdf oraz .zip, .7z (formaty
poddające dane kompresji), a w przypadku przekazywania wiadomości przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej jako tekst wpisany bezpośrednio do niej.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub nr sprawy a także identyfikatorem
postępowania dostępnym na miniPortalu.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu
dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP.pdf oraz Regulaminie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz
zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do
złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu
oraz ePUAP).
7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych
informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę
ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
9. Do kontaktu w Wykonawcami uprawniona jest Prezes Zarządu Anna Bunczek- Mróz
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-24 13:00
Po zmianie:
2022-05-26 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-24 13:30
Po zmianie:
2022-05-26 14:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
60
Po zmianie:
30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu specjalistycznego do wywozu nieczystości stałych z zabudową 1-komorową typu śmieciarka o pojemności załadowczą minimum 16 m3
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo - ciężarowego o napędzie elektrycznym N2 do odbierania selektywnych odpadów (śmieci) wraz z dwustanowiskową stacją ładowania.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu do wywozu odpadów (śmieciarki) w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch sztuk pojazdów ciężarowych specjalistycznych typu wywrotka
- "Zakup używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów - śmieciarki dwukomorowej"
- Zakup w formie leasingu nowego pojazdu specjalistycznego z napędem elektrycznym, z homologacją ciężarową N2, przeznaczonego do odbioru odpadów komunalnych, wraz z kompletną zabudową typu śmieciarka
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.