eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i usług serwisowych w zakresie systemów klimatyzacji, wentylacji i kurtyn powietrznych zainstalowanych w budynkach UMWP



Ogłoszenie z dnia 2025-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i usług serwisowych w zakresie systemów klimatyzacji, wentylacji i kurtyn powietrznych zainstalowanych w budynkach UMWP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i usług serwisowych w zakresie systemów klimatyzacji, wentylacji i kurtyn powietrznych zainstalowanych w budynkach UMWP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e980608f-3bbb-4055-82b8-26234be4b2f1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026867/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Okresowe przeglądy, konserwacja i usługi serwisowe w zakresie systemów klimatyzacji, wentylacji i kurtyn powietrznych w budynkach UMWP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

4. Zamówienie jest współfinansowana ze środków Projektu Pomocy Technicznej na rok 2025 r. w ramach Funduszy Europejskich dla Pomorza 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 187811,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i usług serwisowych w zakresie systemów klimatyzacji, wentylacji i kurtyn powietrznych zainstalowanych w budynkach przy ul. Okopowej 19, ul. Okopowej 21/27, ul. Augustyńskiego 1 i ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku.
2. Szczegółowy wykaz urządzeń stanowi załącznik do projektu umowy.
3. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Uzasadnienie:
Podział zamówienia spowodowałby trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, ze względu na planowany czas realizacji zadania związany z wykonaniem przedmiotu zamówienia w terminach przewidzianych przepisami prawa w tym zakresie. Ponadto ewentualny podział zamówienia na części groziłby generowaniem nadmiernych trudności technicznych i kosztów ekonomicznych ze względu na konieczność wykorzystania potencjału technicznego do wykonania przedmiotu zamówienia. Nie podzielenie zamówienia na części nie powoduje braku możliwości złożenia przez innych potencjalnych wykonawców oferty w przedmiotowym postępowaniu, którego uzyskanie jest w zasięgu każdego potencjalnego wykonawcy.
4. Zamówienie jest współfinansowana ze środków Projektu Pomocy Technicznej na rok 2025 r. w ramach Funduszy Europejskich dla Pomorza 2021-2027.
5. Zakres Zamówienia:
1) Wykonanie okresowych przeglądów urządzeń:
a) pierwszy przegląd urządzeń do dnia 18 kwietnia 2025 r. dla pozycji od 1 do 214 wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy;
b) pierwszy przegląd urządzeń do dnia 21 kwietnia 2025 r. dla pozycji od 215 do 381 wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy;
c) pierwszy przegląd urządzeń do dnia 24 kwietnia 2025 r. dla pozycji od 382 do 704 wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy;
d) drugi przegląd urządzeń do dnia 20 października 2025 r. dla pozycji od 1 do 214 wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy;
e) drugi przegląd urządzeń do dnia 24 października 2025 r. dla pozycji od 215 do 381 wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy;
f) drugi przegląd urządzeń do dnia 27 października 2025 r. dla pozycji od 382 do 668 wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy;
2) Wykonanie usługi serwisu: w tym serwisu użytkowego, serwisu gwarancyjnego i usługi interwencji awaryjnej zgodnie z warunkami wskazanymi w umowie.

Szczegółowy opis zamówienia został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ.

10. Wykonawca lub podwykonawca przed przystąpieniem do realizacji usług przeglądu i usług serwisowych zobowiązany jest zapoznać się z wymogami serwisowymi producentów urządzeń. Wykonawca lub podwykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i umiejętności oraz odpowiednie uprawnienia i certyfikaty do wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia, o których mowa § 2 ust. 2 projektu umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
21. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
22. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
25. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
26. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206342,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206342,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INSTAL-KLIMA Spółka cywilna - Bogusław Gutowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INSTAL-KLIMA Spółka cywilna - Tomasz Szymkowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191232132

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 5

7.3.4) Miejscowość: Rekowo Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 84-123

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206342 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak niż dłużej niż do dnia 31.12.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.