Og³oszenie z dnia 2021-09-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00174798/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-08
- 2021/BZP 00236158/01 - Wynik z dnia 2021-10-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa mebli medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Warszawa Bia³o³êka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016292906
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Milenijna 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-125
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225193317
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyna.motyl@zozbialoleka.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zozbialoleka.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa mebli medycznych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-627c9134-0bcb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00167767
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004701/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Zakup i dostawa mebli do Centrum Zdrowia Bia³o³êka
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://zozbialoleka.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zozbialoleka.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozdzia³ XVI Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje
o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania
i odbierania korespondencji elektronicznej
1. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumieæ nale¿y ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z pó¼niejszymi zmianami).
2. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, a w szczególno¶ci przy u¿yciu Platformy Zakupowej Market Planet OnePlace, zwanej równie¿ „platform±” lub „platform± e-Zamawiaj±cy”.
3. Platforma e-Zamawiaj±cy jest narzêdziem umo¿liwiaj±cym realizacjê procesu zwi±zanego z udzieleniem zamówienia, w szczególno¶ci do przekazywania korespondencji, ofert, o¶wiadczeñ i dokumentów w formie elektronicznej.
4. Za datê (dzieñ, godzinê) przekazania oferty, dokumentu, o¶wiadczenia, wyja¶nienia i innej korespondencji od Wykonawcy uznaje siê datê z jak± powy¿sze wystêpuje na platformie po stronie Zamawiaj±cego (data wp³yniêcia do Zamawiaj±cego), niezale¿nie od terminu w jakim Zamawiaj±cy zapozna³ siê z przes³anymi informacjami.
5. Komunikacja z Zamawiaj±cym, dokumentacja postêpowania oraz korzystanie z platformy s± bezp³atne.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu platformy opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://zozbialoleka.ezamawiajacy.pl lub https://zozbialoleka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet. – zak³adka „Regulacje i procedury procesu zakupowego / Plany zamówieñ publicznych”.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://zozbialoleka.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Rozdzia³ III Klauzula informacyjna – ochrona danych osobowych. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zmianami), zwanego dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Warszawa –Bia³o³êka; 2) z inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym przez administratora mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ: poczt± tradycyjn± na adres: ul. Milenijna 4, 03-125 Warszawa, poczt± elektroniczn± na adres e-mail: iod@zozbialoleka.waw.pl lub sekretariat@zozbialoleka.waw.pl lub telefonicznie 22 / 519 33 17; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem oraz udzielaniem informacji zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja niniejszego postêpowania na podstawie ustawy Pzp oraz pracownicy Administratora zobowi±zani do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/5/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 92517,19 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± dostawa mebli medycznych
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku 2 – formularz asortymentowo cenowy
3. Kod okre¶laj±cy zamówienie wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV: 33192000-2 meble medyczne.
4. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Milenijna 4 Warszawa.
5. Dostawy realizowane mog± byæ w godzinach 9-14.
6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) cena – waga kryterium: 60 %,
2) termin dostawy – waga kryterium: 30 %,
3) d³ugo¶æ gwarancji – waga kryterium: 10 %,
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zastêpuje tymczasowo podmiotowe ¶rodki dowodowe. Powy¿sze pozwala na dokonanie oceny ofert i wybór oferty najwy¿ej ocenionej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 11. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Wykonawcy bêd± zobowi±zani z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego (nie nale¿y ich sk³adaæ wraz z ofert±):
1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami i/lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 – formularz ofertowy.2. Wymienione w formularzu ofertowym przedmiotowe ¶rodki dowodowe nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 – formularz ofertowy.2. Wymienione w formularzu ofertowym przedmiotowe ¶rodki dowodowe nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Rozdzia³ XV Podstawowe informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie i polegania na zasobach podmiotów trzecich.1. Informacje dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadania okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty w postêpowaniu;
4) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.;
5) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
6) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ / czê¶ci zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zozbialoleka.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont nawierzchni wraz z odebtonowaniem czê¶ci podwórka przy ulicy Wilczej 23 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Pró¿na 12 m 29, czê¶æ nr 2: Bracka 18 m 26, czê¶æ nr 3: ¦wiêtojañska 4/6 m 18
- Prace odtworzeniowe i remontowe poziomu -1 oraz remont ¶cian konstrukcyjnych klatki schodowej z wymian± stolarki drzwiowej w budynku mieszkalnym przy ul. Dzielnej 74 w Warszawie.
- Organizacja 3-dniowego (2 noce) wyjazdu szkoleniowego dla pracowników £-WIT (250 osób) w terminie 24-26.09.2025 r.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 4 pakietów.
- DOSTAWA NARZÊDZI
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024
- Zakup i dostawa sprzêtu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilic± w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazw± "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", na podstawie umowy nr 06OW/9036/I/2024
- Dostawa mebli biurowych i innych
- Zakup i dostawa aparatu USG oraz sprzêtu i wyposa¿enia medycznego
- Zakup i dostawa wyposa¿enia do Budynku Oddzia³u Dziennego Psych. Reh. w ramach zadania Rozbudowa i nadbudowa budynku Oddzia³u Dziennego Psych. Reh. wraz z dostosowaniem budynku do wymogów p-po¿
wiêcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.