eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa mebli medycznych



Og³oszenie z dnia 2021-09-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa mebli medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Warszawa Bia³o³êka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016292906

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Milenijna 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-125

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225193317

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyna.motyl@zozbialoleka.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zozbialoleka.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa mebli medycznych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-627c9134-0bcb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00167767

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004701/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Zakup i dostawa mebli do Centrum Zdrowia Bia³o³êka

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://zozbialoleka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zozbialoleka.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozdzia³ XVI Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje
o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania
i odbierania korespondencji elektronicznej
1. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumieæ nale¿y ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z pó¼niejszymi zmianami).
2. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, a w szczególno¶ci przy u¿yciu Platformy Zakupowej Market Planet OnePlace, zwanej równie¿ „platform±” lub „platform± e-Zamawiaj±cy”.
3. Platforma e-Zamawiaj±cy jest narzêdziem umo¿liwiaj±cym realizacjê procesu zwi±zanego z udzieleniem zamówienia, w szczególno¶ci do przekazywania korespondencji, ofert, o¶wiadczeñ i dokumentów w formie elektronicznej.
4. Za datê (dzieñ, godzinê) przekazania oferty, dokumentu, o¶wiadczenia, wyja¶nienia i innej korespondencji od Wykonawcy uznaje siê datê z jak± powy¿sze wystêpuje na platformie po stronie Zamawiaj±cego (data wp³yniêcia do Zamawiaj±cego), niezale¿nie od terminu w jakim Zamawiaj±cy zapozna³ siê z przes³anymi informacjami.
5. Komunikacja z Zamawiaj±cym, dokumentacja postêpowania oraz korzystanie z platformy s± bezp³atne.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu platformy opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://zozbialoleka.ezamawiajacy.pl lub https://zozbialoleka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet. – zak³adka „Regulacje i procedury procesu zakupowego / Plany zamówieñ publicznych”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://zozbialoleka.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Rozdzia³ III Klauzula informacyjna – ochrona danych osobowych. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zmianami), zwanego dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Warszawa –Bia³o³êka; 2) z inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym przez administratora mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ: poczt± tradycyjn± na adres: ul. Milenijna 4, 03-125 Warszawa, poczt± elektroniczn± na adres e-mail: iod@zozbialoleka.waw.pl lub sekretariat@zozbialoleka.waw.pl lub telefonicznie 22 / 519 33 17; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem oraz udzielaniem informacji zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja niniejszego postêpowania na podstawie ustawy Pzp oraz pracownicy Administratora zobowi±zani do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/5/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 92517,19 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± dostawa mebli medycznych
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku 2 – formularz asortymentowo cenowy
3. Kod okre¶laj±cy zamówienie wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV: 33192000-2 meble medyczne.
4. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Milenijna 4 Warszawa.
5. Dostawy realizowane mog± byæ w godzinach 9-14.
6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) cena – waga kryterium: 60 %,
2) termin dostawy – waga kryterium: 30 %,
3) d³ugo¶æ gwarancji – waga kryterium: 10 %,

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zastêpuje tymczasowo podmiotowe ¶rodki dowodowe. Powy¿sze pozwala na dokonanie oceny ofert i wybór oferty najwy¿ej ocenionej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 11. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Wykonawcy bêd± zobowi±zani z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego (nie nale¿y ich sk³adaæ wraz z ofert±):
1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami i/lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 – formularz ofertowy.
2. Wymienione w formularzu ofertowym przedmiotowe ¶rodki dowodowe nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 – formularz ofertowy.
2. Wymienione w formularzu ofertowym przedmiotowe ¶rodki dowodowe nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Rozdzia³ XV Podstawowe informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie i polegania na zasobach podmiotów trzecich.
1. Informacje dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadania okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty w postêpowaniu;
4) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.;
5) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
6) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ / czê¶ci zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zozbialoleka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.