eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › PROJEKT BUDOWY ŚCIEŻEK ROWEROWYCH W EŁKU, Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PROJEKT BUDOWY ŚCIEŻEK ROWEROWYCH W EŁKU, Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fdf38ac-a072-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PROJEKT BUDOWY ŚCIEŻEK ROWEROWYCH W EŁKU, Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fdf38ac-a072-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007281/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Projekt budowy ścieżek rowerowych w Ełku z podziałem na 6 części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 428040,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1CZĘŚĆ 1 – Budowa ścieżki rowerowej w ul. Chopina,

1. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ścieżkę rowerową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej szerokości min. 2,5m. Początek projektowanej ścieżki na połączeniu z istniejącą ścieżką rowerową przy placu katedralnym przy ulicy Kościuszki, koniec przy ulicy Armii Krajowej. Ścieżkę rowerową należy wydzielić z istniejących ciągów komunikacyjnych z ich przebudową. Łączna długość projektowanej ścieżki ok. 350mb. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ewentualną przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu, uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej).
2. Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
3. W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
4. W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) Projekt budowlany na aktualnych mapach do celów projektowych,
2) Projekty techniczne,
3) Projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
4) Projekt stałej organizacji ruchu,
5) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, kosztorysy inwestorskie,
7) zbiorcze zestawienie kosztów,
8) pozwolenia na budowę (skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót),
Projekty należy opracować w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 40700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – Budowa ścieżki rowerowej w ulicy Toruńskiej,

1. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ścieżkę rowerową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej szerokości min. 2,5m. Początek projektowanej ścieżki przy skrzyżowaniu ulicy Sępa Świackiego, koniec przy skrzyżowaniu z ul. Sikorskiego. Ścieżkę rowerową należy zaprojektować od strony zabudowy wielorodzinnej, wydzielić z istniejącego ciągu komunikacyjnego wraz z przebudową chodnika. W ramach dokumentacji należy zaprojektować przebudowę istniejącego oświetlenia ulicznego. Oświetlenie zaprojektować po drugiej stronie ulicy, od strony stadionu miejskiego. Łączna długość projektowanej ścieżki ok. 400mb. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ewentualną przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu, uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej).
2. Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
3. W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
4. W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) Projekt budowlany na aktualnych mapach do celów projektowych,
2) Projekty techniczne,
3) Projekt oświetlenia ulicznego,
4) Projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
5) Projekt stałej organizacji ruchu,
6) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
7) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, kosztorysy inwestorskie,
8) zbiorcze zestawienie kosztów,
9) pozwolenia na budowę (skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót),
Projekty należy opracować w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 48800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. CZĘŚĆ 3 – Budowa ścieżki rowerowej w ulicy Wileńskiej i ulicy Szosa Obwodowa,

1. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ścieżkę rowerową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej szerokości min. 2,5m i ciągu pieszego z kostki brukowej betonowej szerokości min. 1,5m. W ramach dokumentacji należy zaprojektować oświetlenie ścieżki rowerowej na odcinku od końca ulicy Wileńskiej do końca opracowania, do połączenia z istniejącą ścieżka rowerową w ulicy Szosa Obwodowa. Początek projektowanej ścieżki na skrzyżowaniu z ul. Sikorskiego, koniec na połączeniu z istniejącą ścieżką rowerową w ulicy Szosa Obwodowa. Łączna długość projektowanej ścieżki rowerowej ok. 1800mb. W ramach dokumentacji projektowej ścieżki rowerowej należy zaprojektować odcinek ulicy Wileńskiej przedstawiony na załączniku graficznym nr 4 o długości około 280 mb, wraz z odwodnieniem i oświetleniem. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ewentualną przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu, uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej).”

W przypadku konieczności budowy kanału technologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, należy zaprojektować kanał technologiczny wzdłuż projektowanej inwestycji.
2. Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
3. W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
4. W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) Projekt budowlany na aktualnych mapach do celów projektowych,
2) Projekty techniczne,
3) Projekt oświetlenia ulicznego,
4) Projekt kanału technologicznego (w przypadku konieczności zgodnie z obowiązującymi przepisami),
5) Projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
6) Projekt stałej organizacji ruchu,
7) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
8) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, kosztorysy inwestorskie,
9) zbiorcze zestawienie kosztów,
10) pozwolenia na budowę (skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót),
Projekty należy opracować w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. CZĘŚĆ 4 – Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy Jana Pawła II,

1. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ścieżkę rowerową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej szerokości min. 2,5m i ciągu pieszego z kostki brukowej betonowej szerokości min. 1,5m. Początek projektowanej ścieżki przy skrzyżowaniu z ulicą Grajewską, koniec na połączeniu z istniejącą ścieżką rowerową w ulicy Św. M.M.Kolbe. Łączna długość projektowanej ścieżki rowerowej wraz z ciągiem pieszym ok. 1000mb. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ewentualną przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu, uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej).
2. Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
3. W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
4. W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) Projekt budowlany na aktualnych mapach do celów projektowych,
2) Projekty techniczne,
3) Projekt oświetlenia ulicznego,
4) Projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
5) Projekt stałej organizacji ruchu,
6) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
7) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, kosztorysy inwestorskie,
8) zbiorcze zestawienie kosztów,
9) pozwolenia na budowę (skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót),
Projekty należy opracować w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 63400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. CZĘŚĆ 5 – Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy Matki Teresy z Kalkuty,

1. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ścieżkę rowerową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej szerokości min. 2,5m i ciągu pieszego z kostki brukowej betonowej szerokości min. 1,5m, wraz z przebudową istniejących elementów zagospodarowania terenu. Początek projektowanej ścieżki od promenady przy Jeziorze Ełckim, koniec na połączeniu z istniejącą ścieżką rowerową w Grajewskiej. Łączna długość projektowanej ścieżki rowerowej wraz z ciągiem pieszym ok. 700mb. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ewentualną przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu, uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej).
2. Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
3. W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
4. W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) Projekt budowlany na aktualnych mapach do celów projektowych,
2) Projekty techniczne,
3) Projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
4) Projekt stałej organizacji ruchu,
5) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, kosztorysy inwestorskie,
7) zbiorcze zestawienie kosztów,
8) pozwolenia na budowę (skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót),
Projekty należy opracować w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 56900,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. CZĘŚĆ 6 – Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy Targowej, Kochanowskiego, Matejki,

1. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ścieżkę rowerową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej szerokości min. 2,5m i ciągu pieszego z kostki brukowej betonowej szerokości min. 1,5m, wraz z przebudową istniejących elementów zagospodarowania terenu. Początek projektowanej ścieżki od istniejącej ścieżki rowerowej przy skrzyżowaniu z ulicą Kilińskiego przez ulicę Targową, Kochanowskiego, Matejki do połączenia z istniejącą ścieżką rowerową przy skrzyżowaniu ulicy Norwida i Matejki. Łączna długość projektowanej ścieżki rowerowej wraz z ciągiem pieszym ok. 800mb. W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ewentualną przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu, uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej).
2. Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
3. W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
4. W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) Projekt budowlany na aktualnych mapach do celów projektowych,
2) Projekty techniczne,
3) Projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
4) Projekt stałej organizacji ruchu,
5) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, kosztorysy inwestorskie,
7) zbiorcze zestawienie kosztów,
8) pozwolenia na budowę (skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót),
Projekty należy opracować w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 56900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mplan sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366619204

7.3.3) Ulica: Osińskiego 2/6

7.3.4) Miejscowość: Nidzica

7.3.5) Kod pocztowy: 13-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54735,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54735,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mplan sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366619204

7.3.3) Ulica: Osińskiego 2/6

7.3.4) Miejscowość: Nidzica

7.3.5) Kod pocztowy: 13-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54735,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96555,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96555,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mplan sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366619204

7.3.3) Ulica: Osińskiego 2/6

7.3.4) Miejscowość: Nidzica

7.3.5) Kod pocztowy: 13-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96555,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mplan sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366619204

7.3.3) Ulica: Osińskiego 2/6

7.3.4) Miejscowość: Nidzica

7.3.5) Kod pocztowy: 13-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64575,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64575,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mplan sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366619204

7.3.3) Ulica: Osińskiego 2/6

7.3.4) Miejscowość: Nidzica

7.3.5) Kod pocztowy: 13-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64575,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64575,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64575,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mplan sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366619204

7.3.3) Ulica: Osińskiego 2/6

7.3.4) Miejscowość: Nidzica

7.3.5) Kod pocztowy: 13-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64575,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.