eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia" - roboty remontowo-budowlane



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – roboty remontowo-budowlane

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 680-23-00

1.5.8.) Numer faksu: 58 680-23-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – roboty remontowo-budowlane

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa3eecf5-b57e-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019574/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – roboty remontowo-budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111982/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 7/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 640417,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – roboty remontowo-budowlane. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ I – Szkoła Podstawowa nr 6 w Kościerzynie
1. Szkoła Podstawowa nr 6 w Kościerzynie – posadzki
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na wykonaniu robót remontowo – budowlanych
w ramach zadania pn. Wymiana posadzek w Szkole Podstawowej nr 6 w Kościerzynie – Dostępna Szkoła.
Zakres zamówienia obejmuje:
• 1.2.2 Standard dostępności ciągów komunikacyjnych - wymiana posadzki na korytarzu na drugim piętrze;
• 2.1.4 Standard dostępności komunikacji poziomej - wymiana posadzki w salach od 201 do 212 i 216 zlokalizowanych na drugim piętrze.
2. Szkoła Podstawowa nr 6 w Kościerzynie – roboty remontowo-budowlane
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na wykonaniu robót remontowo – budowlanych
w ramach zadania pn. Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej nr 6 w Kościerzynie – Dostępna Szkoła.
Zakres zamówienia obejmuje:
• 1.1.6. Standard dostępności sal lekcyjnych - Zmiana lokalizacji gniazd i włączników instalacji elektrycznej w salach lekcyjnych od 201-212 i 216.
• 1.1.8 Standard dostępności sal rewalidacyjnych - Wymiana drzwi w salach 103, 126 i 127
• 1.1.11 Standard dostępności biblioteki szkolnej - Wymiana drzwi pomiędzy czytelnią a biblioteką.
• 1.2.2 Standard dostępności ciągów komunikacyjnych - Remont ścian i sufitów korytarza na drugim piętrze.
• 2.1.4 standard dostępności komunikacji poziomej - Wymiana drzwi do sal lekcyjnych zlokalizowanych na drugim piętrze.
• 2.1.6. Standard dostępności sal lekcyjnych - Remont ścian i sufitów oraz wymiana umywalek w salach od 201 do 212 i 216.
• 2.1.7 Standard dostępności sal sportowych - Wymiana drzwi w korytarzu przy sali gimnastycznej, prowadzących do toalety OzN oraz likwidacja progu w drzwiach wejściowych do sali gimnastycznej.
• 2.1.11 Standard dostępności pomieszczeń sanitarnych - Kompleksowy remont łazienki ogólnodostępnej zlokalizowanej na pierwszym piętrze.
Prowadzone prace remontowo-budowlane muszą uwzględniać zachowanie norm określonych w załączonym Modelu Dostępnej Szkoły w obszarze architektonicznym. Na etapie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać i konsultować spełnianie określonych standardów z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły. Kolorystyka wykładzin, płytek ściennych, podłogowych i ścian zostanie uzgodniona na etapie realizacji robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 409489,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – roboty remontowo-budowlane. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ II – Szkoła Podstawowa nr 4 w Kościerzynie
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na wykonaniu robót remontowo – budowlanych
w ramach zadania pn. Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej nr 4 w Kościerzynie – Dostępna Szkoła.
Zakres zamówienia obejmuje:
• 1.1.5 Standard dostępności komunikacji pionowej - Likwidacja 10 cm stopnia w korytarzu w piwnicy i uzyskanie spadku posadzki nie większego niż 6 %.
• 1.1.6 Standard dostępności sal lekcyjnych -Remont instalacji elektrycznej, ścian i sufitów w salach 27 i 28 oraz uzupełnienie fragmentów posadzki w wejściach do tych sal.
• 1.1.8 Standard dostępności sal rewalidacyjnych - Kompleksowy remont sali rewalidacyjnej zlokalizowanej w piwnicy obejmujący remont instalacji elektrycznej, ścian, sufitu, podłogi, wymianę okna oraz uzupełnienie fragmentu ściany.
• 1.1.12 Standard dostępności pomieszczeń sanitarnych – toaleta OnZ - Kompleksowy remont łazienki zlokalizowanej na piętrze, przeznaczonej do użytkowania przez osoby z niepełnosprawnościami obejmujący również przesunięcie jednej ze ścian i zmianę lokalizacji przyłączy sanitarnych. Instalowane wyposażenie musi spełniać normy określone w Modelu Dostępnej Szkoły.
• 1.1.12 Standard dostępności pomieszczeń sanitarnych - Kompleksowy remont łazienki ogólnodostępnej, zlokalizowanej na piętrze, sąsiadującej z toaletą OzN obejmujący również montaż kabin toaletowych.
Prowadzone prace remontowo-budowlane muszą uwzględniać zachowanie norm określonych w załączonym Modelu Dostępnej Szkoły w obszarze architektonicznym. Na etapie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać i konsultować spełnianie określonych standardów z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły. Kolorystyka wykładzin, płytek ściennych, podłogowych i ścian zostanie uzgodniona na etapie realizacji robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 90484,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – roboty remontowo-budowlane. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ III – Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 3 w Kościerzynie
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na wykonaniu robót remontowo – budowlanych
w ramach zadania pn. Poprawa dostępności Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Kościerzynie – Dostępna Szkoła.
Zakres zamówienia obejmuje:
• 1.1.4 Standard dostępności komunikacji poziomej - wymiana drzwi - Wymiana drzwi w 17 salach lekcyjnych.
• 1.1.4. Standard dostępności komunikacji poziomej - wymiana posadzek - Wymiana posadzki na korytarzu na pierwszym piętrze.
• 1.1.5 Standard dostępności komunikacji pionowej - Remont klatki schodowej pomiędzy parterem a piętrem budynku.
• 1.1.6 Standard dostępności sal lekcyjnych - W salach lekcyjnych 46 i 03 remont instalacji elektrycznej, ścian, sufitów i wymiana posadzek. W sali 46 wymiana drzwi prowadzących do zaplecza oraz umywalki i okładziny ściennej.
• 1.1.8 Standard dostępności sal rewalidacyjnych - Remont ścian, sufitów i wymiana posadzek w gabinecie pedagoga na pierwszym piętrze oraz sali rewalidacji na parterze. Remont instalacji elektrycznej w sali rewalidacji na parterze.
Prowadzone prace remontowo-budowlane muszą uwzględniać zachowanie norm określonych w załączonym Modelu Dostępnej Szkoły w obszarze architektonicznym. Na etapie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać i konsultować spełnianie określonych standardów z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły. Kolorystyka wykładzin, płytek ściennych, podłogowych i ścian zostanie uzgodniona na etapie realizacji robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 140443,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527250,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575314,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527250,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany KRASBUD Ryszard Krause

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5890010229

7.3.3) Ulica: ul. Polna 27C

7.3.4) Miejscowość: Smętowo Chmieleńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527250,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114848,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150881,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114848,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany KRASBUD Ryszard Krause

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5890010229

7.3.3) Ulica: ul. Polna 27C

7.3.4) Miejscowość: Smętowo Chmieleńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114848,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-25 do 2022-08-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157679,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207276,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157679,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany KRASBUD Ryszard Krause

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5890010229

7.3.3) Ulica: ul. Polna 27C

7.3.4) Miejscowość: Smętowo Chmieleńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157679,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-25 do 2022-08-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.