Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00101867/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Oświetlenie ul. Granicznej w Pile Kościeleckiej -II Etap – FS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327111045,0327111046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61b854b4-b100-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oświetlenie ul. Granicznej w Pile Kościeleckiej -II Etap – FS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61b854b4-b100-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038710/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Oświetlenie ul. Granicznej w Pile Kościeleckiej - II etap - FS.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 31693,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje:
Budowę linii kablowej typu YKY 4 x 16 mm2 – dł. trasy , S-3 – S 4 - 46,3/54m , S4-S5 – 48/56 m (długość kabla z zapasem)
Zabudowę stanowisk słupowych z oprawami oświetleniowymi LED (szt. 2)
Wpięcie do istniejącej sieci elektroenergetycznej,
Obsługa geodezyjna (tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem
na mapy zasadnicze).
Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej wszelkie niezbędne protokoły, atesty, deklaracje zgodności, gwarancje producenta na zastosowane materiały.
Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązuje się w szczególności do:
urządzenia terenu budowy i realizacji robót budowlanych w sposób umożliwiający ruch kołowy i pieszy na terenie budowy,
wykonania przyłączeń energetycznych na potrzeby budowy,
bieżącego ponoszenia kosztów mediów na potrzeby budowy,
zgłaszania do gestorów sieci znajdujących się na terenie budowy rozpoczęcia robót, zapewnienia nadzoru przez gestorów sieci nad ich infrastrukturą w okresie wykonywania robót oraz uzyskania od gestorów sieci po zakończeniu robót potwierdzenia właściwego stanu sieci,
zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnionych geodetów, obejmującej wytyczenie oraz bieżącą obsługę i wykonanie końcowej inwentaryzacji powykonawczej,
naprawy uszkodzeń lub zniszczeń powstałych w toku realizacji obiektu, jeżeli powstałe uszkodzenia lub zniszczenia związane będą z realizacją obiektu,
odpowiedniego zabezpieczenia prowadzonych robót,
zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
zapewnienia transportu odpadów do miejsca ich składowania lub utylizacji,
uporządkowania terenu po zakończeniu robót, likwidacji tymczasowych urządzeń i obiektów oraz przekazanie obiektu Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego,
wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
skompletowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
Wykonawca:
jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo na terenie budowy,
ma obowiązek zapewnić bezpieczeństwo ruchu na terenie budowy,
ma obowiązek stosować w czasie prowadzenia robót przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy,
Opłaty i kary za ewentualne naruszenie lub przekroczenie w trakcie robót przepisów i norm
dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
Załączony do SWZ przedmiar robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa
zakres robót objęty przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu
dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy interpretować
przedmiarów jako ścisłego odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego określenia wartości i
zakresu zadania. Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć
opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, pomocniczym przedmiarze
robót budowlanych oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
będących załącznikami do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27495,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29925,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27495,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEMAR sp. z o.o. sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369442048
7.3.3) Ulica: Piaski 28
7.3.4) Miejscowość: Zagórze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-555
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEMAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ELEMAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27495,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- Utworzenie, wyposażenie i uruchomienie mieszkania treningowego przy ul. Kościuszki 94/2 w Trzebini.
- Projekt nr FEMP.06.10-IP.01-0196/24 "Edukacja włączająca w Gminie Trzebinia"
- Budowa placu zabaw z elementem infrastruktury sportowej na Osiedlu Trzebionka w Trzebini.
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa placu manewrowego i składowego na terenie siedziby ECO Sopot Sp. z o.o. przy Alei Niepodległości 723A w Sopocie
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w ciągu ul. Nowszej w Nowej Soli wraz z budową odwodnienia i oświetlenia drogowego oraz przebudową kolidujących sieci elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej.
- Wykonanie robót budowlanych pn: "Budowa oświetlenia ul. Miedzianej w Gdyni"
- Budowa świetlicy w Pawłówku
- "Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.